2013. október 30., szerda

2.évad /Prológus


Az egész világ egy nagy történet, mi meg a szereplői vagyunk.

~Lena szemszöge~






-Lena,megjöttem-jött apám hangja az ajtóból majd megláttam
-Apa-mondtam és rohantam oda hozzá-milyen volt Dublin?
-Nagyon jó-mondta és adott egy puszit-ma este átjön Niall,Lis és Larkin
-Az jó-mondtam majd elindultam a szobámba. Sok minden történt az elmúlt 20 évben például apa és Harry azóta sem beszéltek,Zayn és Perrie  második gyereke  megszületett, az első gyerekük   a legjobb barátom Isabelle neki van egy öcse Ben,ott van még Niall akinek a nejét Lisànak hívják de nekünk csak Lis nekik van egy fiú gyerekük Larkin,ott van Liam aki Sophia után találta meg Clary-t nekik pedig két lányuk van Lexi és Mia. Van még valami ami egy Directioner-nek a legrosszabb lehet az az hogy a banda feloszlott már nem volt de mindenkinek sikerült a szóló karrier. Visszatérve rám és apára,apám nagyon jól néz még mindig ki és tapadnak is rá a nők de őt ez nem érdekli nem volt anya halála ota senkivel. Majd megszólalt a telóm
-Szia Iz-köszöntem a legjobb barátnőmnek
-Lena,ma vàsárlás? apával Harry bácsihoz megyünk ma és a fia nagyon jó pali-na ezt én soha nem fogom neki mondani hogy Harry bácsihoz  megyek
-Menjünk de este jön hozzánk Niall bácsi meg Lis néni és Larkin
-Oks,szia-letette
Én pedig lementem apához
-Hoztam neked valamit-mondta én pedig odamentem hozzá. Egy nyakláncot akasztott a nyakamba, mikor megláttam felnevetettem az állt rajta: A legnagyobb Tomlisoner(így hívják apa rajongóit)
-Köszönöm-öleltem meg majd elmentem öltözni. Egy fekete farmert és fehér pólót és arra pedig egy kockás inget vettem,lent pedig a vans-emet
-Elmentem apa!-kiabáltam neki

~Jace szemszöge~




-Boldog születésnapot Harry-köszöntöttek fel
-Jace-mondtam az orrom alatt,na igen ha Harold Jace Styles a neved és te azt akarod hogy Jace-nek hívjanak biztos nem jön össze de legalább a haverok Jace-nek hívnak,mi  ért akarom ezt? Apa néhány éve megcsalta anyát,anya megbocsátott neki én nem
-Anya mit vegyek fel?-kérdezte a húgom Darcy akinek na randija lesz valami Mason-nel
-Gyere segítek-válaszolta és anya még mindig olyan szép mint volt
-Harry nézdd mit vettem neked-mondta lelkesen az öcsém Louis na igen ha ő mondja azt nekem hogy Harry nem haragszom. Kibontotam és egy Louis Tomlinson cd volt benne a kedvenc énekesem de ezt apa nem tudja  és nem foglya
-Harry!!!-kiabált anya
-Igen-válaszoltuk egyszerre apával
-A fiatalabbik vidd el Darcy-t vásárolni és vegyél magadnak is valamit-ne ne a húgom több órákat képes vásárolni
-Miért én??
-Mert ez még a büntetés része-mondta,ja hát persze a tetoválásom apámnak 18 évesen háromszor  vagy négyszer ennyi volt
-Darcy nem vàrok-mondtam majd írtam egy sms-et Larkin-nak hogy nem akkar e a plázába jönni velem és Darcy-val?
Erre nem-et írt mert ma Lenáékhoz mennek,ki az a csaj? Biztos Larkin új hoditása,  na mindegy mikor megjött a húgom már indultam is

Ha megvan képességed, hogy bizonyos dolgokra rátalálj, az egész világ a tiéd.
Az első rész talán holnap jön. Ma nagyon jó napom volt!!!!!!! Találkoztam  a ByTheWay-el!!!!!!44444És az MDC két tagjával. Nektek hogy telik a szünet? 

1 megjegyzés: