2013. november 1., péntek

2.évad/1.fejezet

A találkozás 


Ez lenne a szerelem? Ez a felfokozott, vakító ragyogású érzés, amely minden előzetes figyelmeztetés nélkül, egyik pillanatról a másikra feloldja a leghevesebb ellenállást, a legmakacsabb gátakat két ember között, és melegségből puha burkot von köréjük?

Lena szemszöge 





-Végre itt  vagy-ezzel fogadott legjobb barátnőm
-Én is örülők neked-válaszoltam
-Len,istenem!  Hová megyünk?
-Zara?
-Tökéletes!-kaptam választ majd elindultunk az emlitet üzlet felé
Én körbe néztem és megláttam álmaim ruháját. Egyből mentem is megvenni
Izzy még nézeketet,én pedig fizettem
-Izzy,én lemegyek addig veszek egy kávét-mondtam ő pedig bolindott. Imádom Izzy-t de annyit tudod vásárolni.....
Lementem és kifizettem a kávét de akkor egy srác nekem jött és leöntött a kávéval.
-Máskor nézz már a lábad elé!-kiabáklt velem
-Én??Te jöttél nekem!
-Igen.te a ha te...-mondta volna csak én lekiabáltam
-Na ide figyelj,én nem fogok tőled elolvadni,de jöttél nekem és tartozol egy kávéval és egy fehér pólóval mert ez nem fog kijönni
-Jó,gyere veszek neked-ezután visszamentünk és vett nekem még egyet
-Egyedül vagy?-kérdezte
-Nem,a legjobb barátnőmmel de ő vásárol,te?-kérdeztem vissza és mosolyogtam nem is olyan ronda az a srác. A mosolya és a haja
-A húgommal vagyok-válaszolta- A nevedet  megtudhatom szép lány?
-Lena-a vezeték nevemet nem mondtam meg,mert minden srácnak csak ez számit
-A vezeték neved?
-Az titok,téged hogy hívnak?
-Jace-szép fiúhoz szép név
-Köszönöm-mondta
-Mit?
-Azt amit mondtál hogy helyes vagyok,jobban mondta szép fiúhoz szép név-basszus hangosan gondolkodtam,na igen nagyon nagyon rossz szokásom-te pedig nagyon szép vagy, holnap eljössz velem moziba?-kérdezte félve
-El,elmegyek-mosolyogtam rá,de ekkor jött egy üzenetem

Feladó.Izzy
Gyere a parkolóba,már végeztem

-Most mennem kell szia Jace-köszöntem el tőle ő pedig adott nekem egy puszit az arcomra,én pedig totál vörös lettem,még telefon számot cseréltünk. Elindultam a parkolóba és még mindig Jace-rte gondoltam az a göndör haj,a barna szemei és az a mosoly,a nagy álmodozásba neki mentem Izz-nek
-Len,jól vagy,tiszta vörös az arcod-mondta nekem aggódva
-Igen-mosolyogtam és elindultam Izzy autója felé,20 évesen meg kéne tanulnom  vezetni,de még nem szántam rá magam
-Pasi van a dologban-szőke barátnőm is mosolygott,de nekem csak ő járt a fejemben,majd a hangjára figyeltem fel a nagy álmodozásom közben
-Akkor,holnap-mondta
-Holnap nekem nem jó,randi-válaszoltam-este beszélünk ha elmentek Horan-ék
Ezután kiszálltam és bementem köszöntem apának,ezután felmentem öltözni,sminkeltem a hajamat felkötöztem,majd felvettem a ruhát belebújtam a balerina cipőmbe és lementem. Kint a kertben eszünk mivel nyár van,a kaják már az asztalon vannak és ekkor csengettek. Apa ment ajtót nyitni addig a három szobalányunk a 10-ből plussz egy szakács,hát nincsen kevés pénzünk.
-Lena?-hallottam Larkin hangját
-Kint-láttam magam előtt apa mosolyát
Ezután megláttam Larkin-t, a szőke haját amit az édesanyától örökölt,és a szép kék szemét,amit viszont az apjától kapott.
-Szia-ölelt meg
-Szia,Lark-öleltem vissza
-Hogy vagy?
-nagyon jól.és van barátnőd?-kérdeztem és leültem mellé
-Nem is egy volt-ezután mindent elmesélt  a csajairól. Niall apával beszélt ahogy Lis is apával társalgót én pedig Larkin-nal,nagyon bírom a srácot jó fej és amennyit eszik.........

2 órával később már a  sminkemet mosom és a  hajamat a zuhany alatt,és énekelek. Mikor kész lettem felvettem a pizsimet ami az Olly Murs-os pólóm volt,imádom a pasit,és persze egy bugyi. lementem még és elköszöntem apától. Hallottam,hogy jött egy sms-em

Feladó: Jace

Jó éjszakát szép lány! Holnap kapsz tőlem egy fehér pólót is!

Istenem! A hasamban megéreztem a pillangókat? 1 óra alatt  nem lehet beleszeretni valakibe? Vagy még is? Így aludtam el ezekkel a gondolatokkal



Szerintem a szerelemnek semmi köze az időhöz. Beleszerethetsz valakibe az első pillanatban, de az is lehet, hogy csupán egy év múlva. Ez csak úgy megtörténik... mindig a maga idejében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése