2013. november 23., szombat

2.évad/4.fejezet

Csók,azzal akivel nem kellet volna 


Sokkal kevesebb asszony töri meg esküjét, mintsem a férfiak hinnék és sokkal több a hűtlen asszony, mint a hogy a férjek hiszik.


Lena szemszöge 




Reggel egyből lementem,és tojás illatát éreztem.
-Reggelt-köszöntem
-Szia Lena-köszönt nekem Chris
-Mi lesz a reggeli?-érdeklődtem
-tojás
-A szüleid?-néztem rá
-Dolgoznak,miénk az egész nap-mondta
-Nekem ma Lücy-vel meg Sel-el lesz találkozom-mosolyogtam rá
-Akkor utána elmegyünk ahová szeretnéd-mondta
-Felmegyek felöltözök-elindulta fel
Bementem a fürdőbe majd levetkőztem és beálltam a zuhany alá, a meleg víz csak úgy égette a börőmet. Mikor kijöttem lenéztem a lábamra és megláttam a tetoválásomat, a bokámon volt két tol, apatól kaptam a 17. születésnapomra,azóta nincs több, apának viszont van egy tetoválása amin a születési dátumom és a nevem van. Kimentem a szobámba a böröndőmből kivettem egy fehérnemű szettet, azt felvettem majd egy sima fekete topot,Make Love feliratú
pulóvert, egy fekete farmert, és a vans-emet,végül pedig egy csöves sapkát. Lementem és már kész is volt a reggeli
-Gyere-hívott Chris
Odamentem és vele szembe leültem. Megkostóltam a  tojást és nagyon finom volt
-Ez nagyon jó
-Köszönöm-mosolygott rám
Megettem a kaját,és elindultunk ő elvitt
-Köszi a fuvart-néztem rá
-Semmi-vonta meg a vállát
Becsuktam az ajtót majd elindultam a kávézóba Lücy-hez,aki ma szapadnapot vett ki. Körbe néztem és meg is találtam a szőke fejét. Lücy nem változott semmit szinte, a haja hosszabb és már fel fel farmert
-Howe ügynök-öleltem meg
-Miss Tomlinson-köszöntött ő is
-Mi újság?-kérdezte mikor leültem elé
-Apámmal összeveztem-mondtam ki
-Miért?
-Van egy srác, aki Harry fia Jace és ő meg én járunk de ez apának és Harry-nek nem tetszik-mondtam ki öszintén
-És milyen ez a Jace,olyan mint az apja
-Hát a haja göndör és a mosolya...........Lücy néni az a mosoly olya még nem is láttál
-Lenám-mosolygott rám
Ezután beszélgetünk az Oxfordról,Lücy munkájáról. Mikor elköszöntünk a plázába indultam,mert Selenával moziba megyünk. Mikor odaértem Megöletem Sel-t
-Mit nézzünk meg?-kérdezte
-Nem tudom válasz te-néztem rá
Kár volt ráhagynom,valami romantikus szart választott, de a végére egészz jó lett
-Nekem annyira nem tetszett-fintorogtam
-Lena..............-csóválta a fejét
-Igen,Selena -néztem rá
-Szeretlek Len-ölelt meg
-Én is Sel
-Gyere,mutatok valamit-húzott maga után egy könyves boltba, és Sparks könyve volt ott
-Olvastam a kéziratot-mondtam  neki
-De az ajánlást nem-mosolygott és odadta és az volt
"Egy csodálatos hölygnek akit lányomként szerettem Dr, Alice Brandon-nak! Hiányzol Ali
Sírnom kellet
-Nagyon szép
-Tudom-mosolygott
Ezután elmentünk fagyizni,közben Christian hívott hogy kint vár,így elköszöntem majd elindultam ki
-Hová megyünk?-nézett rám
-Menyünk tetoválóhoz-adtam ki a parancsot
Mikor megérkeztünk odaadtam a a személyimet,és már el is kezdte, a csuklómra kértem 3 madarat, az első én vagyok utánam jön Jace a végén pedig Harry vagy apa akik üldöznek minket. Kifizettem és már indultunk is. Az autó egy parknál állt meg,kiszálltunk és Chris egy eldugott részhez vitt.
-Mindig itt gondolkodok-mondta-szeretem a csendet
-Én is,néha jó-mosolyogtam rá
-Lena,tudod anyám meg apám egy többet veszekednek,és anyám válni akar ezért megyek Londonba elszököm a bajok elől-elképzelem ahogy Chris a 18 éves nagy menő sír,és az tervezi hogy Londonba megy,furcsa nem.
Megöletem majd hátra  dőltünk,a szánk már majd nem össze ért,egy kis távolság volt köztük, de Chris levágta és megcsókolt, én vissza csókoltam mit csinálok nekem ott van Jace! Egyből elöktem
-Sajnálom-mondta
-Csak menyünk haza
Az autóban nem beszéltünk, én dühös voltam rá és magamra is,ő meg nem tudom. Mikor megjöttünk felszaladtam a szobámba és elővettem a laptopomat megnéztem a twitter-t ahol legjobb baátnőm rakót ki magáról egy képet amiben megemlített

Ma meglepetésem lesz mindenkinek! Ehhez csatlakozik @Miapayne 
Erről még te sem tudsz @Lena_Tomlinson! 2 hét múlva mindenki megtudja 

Szép volt mint mindig,és mit csinál már megint? 
Bezártam a twitter majd fogytattam a könyvemet.........
Már elég sokat megírtam mikor megcsörrent a telefonom az volt akivel most nagyon nem akartam beszélni...

Sziasztok! 
Sajnálom,hogy nem volt rész de nem volt időm,a részek hétvégén lesznek! Ki mit szól Chris-hez? 

1 megjegyzés:

  1. Hülye Chris, hülye Lena!Hülye!!!Miért kellett???Neked a mániád, hogyha valaki megcsal valakit?? Louis Alit.Lena Jacet!!!Amúgy a rész jó.Csak hát...Azért mégis :DD ezt jól megmondtam :D
    xx.N

    VálaszTörlés