2013. november 30., szombat

2.évad/5.fejezet

A nagy veszekedés,és a szakítás 

A szakítás, elhagyás, elvesztés ősi fájdalom, amely minden erős kötődési kapcsolat megszakadásakor fellép. Akit elhagynak, ilyenkor lélekben mindig meghal.

1 hét múlva 


Lena szemszöge 




Reggel,az ágyból egyből a fürdőbe mentem ahol sminkeltem és befontam a hajamat. Ebben az egy hétben Nem történt nagyon semmi. Jace-szel minden nap beszéltem ma nem jön ki a reptérre mivel apa lesz ott akivel közben kibékültem. Chris. Nem nagyon beszéltünk egész héten. Mikor kimentem felvettem az utólsó elől lévő ruhámat ami egy fehér pulóver volt,egy madár mintás  szoknyával és a fekete vans-emmel,nem tudok tőle elszakadni. Lementem a bőrőndgyeimmel. Jason már ott állt és engem várt
-Lena,kérm-nézet rám és elvette tőlem
Elköszöntem Jason feleségétől,és Ninától majd elindultam kifelé, a nyomomban Christian-nal
Az autóban elől ültem
-Akkor Lena,kibékültetek Louis-val?-apám nevét még mindig nehezen ejti ki hiába volt annyi éve ez az egész ügy
-Igen-mosolyogtam
Mikor megérkeztünk egyből kimentünk,elköszöntünk majd felszálltunk a gépre
-És mit csináljunk?-kérdeztem
-Vannak ötleteim-mosolygott perverzen Christian
-Christian-ütöttem meg a hasát
Ezen pedig még jobban röhögtünk
-Csókolj meg-szólalt meg egyszer csak Chris
-Soha-mondtam immár komolyan
-Akkor a te drága Jace-ed megtudja a kis parkos csókunkat-fenyeget meg
-Te rohadék-morogtam a fogaim között
-Köszönöm-és közelebb hajolt én pedig teljesítettem a kérését
-Baszd meg!-mondtam még így utoljára majd elkezdtem zenét hallgatni


Mikor leszálltunk egyből apához mentem és megöleltem.
Ezután elindultunk hozzánk,én Christian-ra megvetően néztem
Mikor otthon felszaladtam a szobámba egyből felhívtam Jace-t hogy jöjjön át,erre azt mondta mondani akar valami fontosat. Egyszer csak megéreztem két kart a derekamon,és a nyakamat csókolgatja
-Engedj el,Christian!-kiabáltam rá
-Jace-mormogta a fülembe
-Akkor sem fekszem le veled-ezzel megérintete a combomat és pedig megfordultam és megütöttem.
-Te......-ezzel kimentem és csengettek
-Jace-csókoltam meg
-Apád?-kérdezte
-A boltban,menj fel én viszek vizet-mosolyogtam rá
Elindult fel én pedig töltöttem nekünk két pohárba és felvittem. Mikor a szobámban megláttam Jace arcát olyan fehér volt mint a fal.
-Miért Lena?-kérdezte
Nekem pedig beugrott Christian az emeleten volt egyedül,a kezemből a poharak pedig kiestek.
-Mit miért
-Kivel csaltál még meg? Megmondhatott! Mert nem csak ezzel a barnával igaz? Hogy teheted?-kiabált
Én pedig sírtam. Ő pedig idejött hozzám és a szememben nézett
-Egy kurva vagy!-ezzel pedig a kezem az arcán csattant
-TAKARODJ!-üvöltöttem-TAKARODJ,HAROLD
Lementem és kinyitottam az ajtót és kilöktem
Ezután felmentem Christian-hoz
-Takarodj te is Gubler-sírtam már
-Miért béna Lena?-nézett rám és gúnyosan röhögött
-Neked Lena,te barom,takarodj vissza-ezzel a bőröndjét kitoptam az ablakon,őt pedig az ajtón. Az emeletem az ajtóm előtt lecsúsztam a földre és sírtam. Az a fasz,az a.........Barom,tönkre tett mindent! Utálom! Remélem az utcán alszik ma!
-Megjöttem-hallottam lentről apám hangját
Én nem mozdultam,csak sírtam és sírtam
-Lena,mi a baj?-kérdezte apa és felkapott és levitt
-Apa,utálom ezt a Gubler-t-ültem az ölébe és a nyakába sírtam
-Akkor Gubler-éket hivatalosan is utáljuk-ezen mosolyogtam
-Mind a kettő szétcseszte a kapcsolatunkat
-Dügöljön meg az összes-mondta apa
Ezután sírtam és sírtam. Felhívtam Izzy-t aki holnap egyből jön. Elmentem fürödni,és csak álltam a víz alatt,és mitha azt vártam volna hogy ez lemossa rólam bünőmet. Mikor kiszálltam felvettem a kedvenc Ed Sheerean-os pólómat és befeküdtem az ágyba, elővettem a laptopomat és megnéztem a twitteremet

Láttam Jace írt:

Tudjátok milyen az mikor a méltóságot nem engedi,hogy megbocsáss neki? Mikor tudod nem csinált semmit de te nem mersz vissza menni mert már kimondtad? A repülőn ülök Los Angeles-be és már nem mehetek vissza! Sajnálom Béna Lena

Nekem írt,bocsánatod kér,de nem kapja meg. Mert nem hitt nekem. Miért megy L.A.-be? Larkin bandája biztos koncertezni megy. Ezután egész éjszaka írtam

Jace szemszöge 


Mit tettem? Mit mondtam? Meg se magyarázhatta,vissza kéne mennem. Nem nem besse engedne. Egy barom vagy Harold Jace Styles! Pont mint apád! A reptér Larkin-ék még nem indultam. Hazamentem és bereraktam néhány ruhát majd kimentem és találkoztam Larkinnal,Calum-mal,Ashton-nal és a színes hajú Michael-el. A turnéjukon én leszek az előzenekar. A gépen kiírtam twittere valamit,majd aludtam de nem nagyon sikerült csak sírtam.


Azt hiszed, nekem nem fáj? Fáj, és sokáig fájni fog. Aztán eljön majd az a pillanat is, amikor minden fájdalom nélkül azt fogjuk mondani, emlékszem, volt egyszer egy barátom.
Menj és éld az életedet! Éld nélkülem, mert mi nem lehetünk együtt. Töltsd meg a szívedet szerelemmel valaki más iránt, valaki iránt, aki képes úgy szeretni, ahogy én sosem tudtalak. Ahogyan én sosem foglak.


Hy! 
Milyen volt? Nekem a kedvenc részem! Na mind1! A végén két idézett van ez egy kivétel nem tudtam választani és ezért lett kettő 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése