2013. november 3., vasárnap

2.évad/2.fejezet

Úgy érzem, veled még az öregséget is elviselném.

Szeretlek 


Lena szemszöge 



Reggel apa hangjára keltem fel.
-Lena,délután el kell mennem New York-ba-ébresztett
-Miért?
-Koncert,sajnálom-ölelt meg és mint kiskoromban felkapott olyan menyasszony stílusban és levitt az étkezőbe ahol már ott volt a reggelim,és apa letett a székre
-Ez hiányzott-mosolyogtam rá
-Nekem is-kaptam egy puszit és ő is leült enni
-Lena,reggel jött egy leveled az Oxford-ról-jött be a kedvenc szoba lányom Kristen-megkaptam a levelet és egyből megnéztem mit írnak éss......felvettek!!!!!!
-Apa,felvettek-kiabáltam és megöletem
Ez volt a vágyam az Oxfordra járni jogi karra. nagyon boldog vagyok!
-Kicsim,nekem mennem kell pakolni,te mész ma valahova?
-Igen,randim lesz-néztem apára
-Remélem rendes a srác-adott egy puszit a homlokomra majd felment
Megettem a reggelimet,majd felmentem. Elmentem zuhanyozni és megmostam a hajamat is. Törölközőben kimentem a  szobába,ott felvettem ezeket:

Ezután elmentem és sminkeltem. A hajamat felkötöttem,és írtam egy sms-et Izzy-nek hogy most indulok. Elraktam a telefonomat és egy kis pénzt. Mikor kiléptem egyből buszra szálltam. Néhány megállóval később leszálltam ,és elindultam a mozihoz és meg is láttam Jace göndör fürtjeit. A szívem nem kicsit dobbant. Ahogy felértem rám mosolygott.
-Szép vagy-dicsért meg 
-Köszönöm-mosolyogtam  
-Mit nézzünk meg?-kérdezte
-Tudod,van egy film amit most játszanak újra.....-kezdtem de ő félbe szakított
-This is us?-nézett rám 
-Igen-bólogtam
Vett jegyet a filmre és popcorn-t is. Ezután beültünk. Fura volt apát ilyen fiatalnak látni,ilyenkor még anya élt és boldog volt,ha minden igaz valamikor ilyenkor tudta meg hogy terhes velem. A filmet végig röhögtük. MIkor vége megálapitodtam apa csak anyit változott,hogy kicsit borostásabb lett. 
-Milyen volt,-kérdezte Jace
-Jó-mosolyogtam 
-Lena,még nem szabadulsz tőlem,gyere-húzott maga után a parkolóba. Ott beszálltunk az autójába és meg nem álltunk egy parkig.Mikor kiszálltunk Jace egy pokrocót vett ki a csomagtartóból 
-Gyere-fogta meg a kezemet 
Elindultunk egy üres hely felé,mikor megtaláltuk az ideális helyet leraktuk a pokrocót és elfeküdtünk rajta. Jace most átkulcsolta az ujjainkat. 
-Lena,szerinted belelehet szeretni valakibe 2 óra alatt?-kérdezte és lenézett rám 
-Nem tudom,de szerintem igen-mosolyogtam rá,mert én beleszeretem 
-Szerintem igen.mert én szeretlek Lena-kimondta és az arca az én arcomhoz közeledet
Megtörtént,megcsókolt! Jace megcsókolt! A csók nagyon jó volt imádom őt! 
-Én is szeretlek-mosolyogtam rá 
-Komolyan?-húzott magához közelebb 
-Igen-öleltem át a derekát
Így feküdtünk egészen 5-ig,mert utána elindultunk először hozzájuk mert akart nekem mutatni valamit 
Mikor bementünk egy nagyon ismerős szőke hölgy jött ki 
-Szia,anya-köszönt Jace
-Csókolom-köszöntem
A nő arcán azt láttam,hogy meglepődik,de min? Rajtam,
-Szólíts Ashley-nek-nyújtotta a kezét 
-Lena-mutatkoztam be én 
Azután a nő arcán már mosoly volt  
-Mindjárt jövök-mondta Jace-ülj le addig 
Elindultam a nappaliba Ashley-vel,de ott ült apám volt banda társa akivel még sosem találkoztam 
-Harold Edward Styles-mondtam, El kell mennem  
-Igen,és te ki vagy?-kérdezte 
-Lena-gúnyosan mosolyogtam-Tomlinson 
-Alice,lánya?-állt fel és közelebb jött hozzám 
-És Louis-é-a hangomban a gúny csak úgy csengett 
-Tudom,ott voltam mikor születtél
-Nem érdekel,amiket apámnak mondott...
-Az igaz!-kiabált velem 
-Nem nem igaz! Esélye se volt megvédeni anyát!-kiabáltam én is 
-Nem hiszem el-mondta az arcomba
-Higgyen amit akar!
Ekkor lépett be Jace,aki valószínüleg az ő fia 
-Itt van....Mi történt?-kérdezte  
-Haza mentem,nem maradok többet apád közelében-mondta neki viszont kedvesen 
-Miért?-ölelt át
-Ti ketten-nézett ránk Harry
-Igen,apa-mondta Jace
-Soha, kis fiam,de pedig takarodj haza ahoz a semmire kellő apádhoz-na itt pattant el egy húr
Oda mentem és megütöttem 
-Apám egyedül nevelt fel! Nem nagyon segítettek neki,kivéve Selenát! Miatta lettem aki vagyok!-kiabáltam és kimentem a házból 
Sírtam! Haza mentem,otthon egyből felszaladtam és felhívtam Sel-t 
-Kincsem-köszönt az énekesnő akinek még mindig nincsen gyereke 
-Selena,megütöttem Harry Styles-t!-sírtam még mindig mert lehet,hogy elvesztettem Jace-t 
-És miért baj ez?-hallottam hogy szinte nevet 
-Mert a fiával randiztam
-Jajj kincsen!  Hívd fel Iz-t ő megvigasztal helyettem is-hallottam ahogy ő is sír majdnem mert most nem lehet velem 
-2 nap és megyek Washington-ba Jasonhöz-vala még mindig tartom a kapcsolatot hálás vagyok neki azért amit tett volna értem 
-Ott találkozunk,de mennem kell fotózáson vagyok
-Szia-ezután kinyomtam és elindultam a fürdőbe.megfürödtem majd felvettem a pizsimet és lefeküdtem,de valaki kiabálta a nevemet. Mikor kinyitottam a erkély ajtót  ő állt ott  és elkezdett énekelni. Apámék utolsó számát énekelte a Story of my Life-ot! 
-Lena,szeretlek nem érdekel mit mondd apám! 
Sírtam mert meghatottam 
-És érett már neki az a pofon-mosolygott és felmászott az erkélyemre  
-Miért?
-Néhány éve megcsalta anyámat,tudod a teljes nevem Harold Jace Styles azért hívatom magam Jace-nek mert én nem vagyok olyan mint az apám-megcsókolt 
Ezután együtt aludtunk el 


Szerelmes vagyok beléd, és nem fogom megtagadni magamtól az igazmondás egyszerű örömét. Szerelmes vagyok beléd, noha tudom, hogy a szerelem csak egy kiáltás az űrbe, a feledés elkerülhetetlen, valamennyien halálra vagyunk ítélve, és eljön a nap, amikor minden munkánk porrá válik, azt is tudom, hogy a Nap elnyeli az egyetlen földünket, de azért szerelmes vagyok beléd.

Srácok nem kaptam most szavakat! na nem baj! Megírtam a részt! Jó sulit! Már ha lehet jó

3 megjegyzés:

  1. Miért írod még a blogot?
    6 feliratkozó és 0 komment..
    Inkább hagyd abba..
    Ne haragudj, ez nem bántás, de ha akarod segíthetek ki dolgozni egy NEM SABLON sztorit. Csak írj válasznak ide, és segítek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Segíthetsz, azt mindig szívesen fodam!de írók közönség nélkül is! Nem "divatból" csinálom, és szerintem a komment határ undorító!

      Törlés
  2. Én olvasom és lehet nem írtam de azért mert be akartam hozni a lemaradásom nekem tetszik érdekel mi fog kijönni ebből és nem egy sablon sztori! folytasd! :)

    VálaszTörlés