2013. november 10., vasárnap

2.évad/3.fejezet

Vége?

Nélküle üres vagyok, kongó edény, mely feltöltésre vár.
Nélküle semmi vagyok, mint a könyv szavak nélkül.



2 nap múlva 

Lena szemszöge 





Ma megyek Amerikába és ma jön apa is,hát ez bombasztikus! Reggel a telefonom csörgésére keltem g
-Igen-ásitottam bele a telefonba
-Felkeltetek?-kérdezte félve a világ legszebb hangja
-Nem-ásitottam. Megint.
-Lena,aludj akkor még-szinte láttam magam előtt a mosolyát
-Nem-keltem fel és elindultam le ahol megláttam apámat és a tévét nézi és elég dühös
-Akkor ma 1-re nálatok,most mennem kell-ezután kinyomtam és odamentem apához aki elég mérgesen nézte a tévét és akkor megértettem
A tévében apa volt és Sel mindig összehozzák őket pedig csak barátok! Nagyon jó barátok!
-Milyen volt Amerika?-ültem apa mellé
-Európa jobb-ölelt meg
-Apa ma jön a barátom, kérlek viselkedj-adtam neki egy puszit
-Én mindig-nem nagyon nem minden pasimat megfenyegeti
-Apa-mondtam neki felháborodottan-na megyek öltözni
Elmentem fürödni, majd egy száll türölközöben kimentem és felvettem a fehérneműmet,egy fekete farmert egy pólót amire az van ráírva So What? és a szokásos vans-emet persze zokni nélkül,mint apa. Felhívtam gyorsan Izz-t
-Szia Béna Lena
-Én is örülök neked-válaszoltam
-Jó van na! Emlékezz én voltam a suli menője,de pedig a csaj aki mindig jó dolgokat nyert az írásával,de tesiból gáz volt-igen Isabelle mindig menő volt, én meg a csaj aki mindig jó dolgokat nyert, állítólag jól írók
-Emlékszem Izzy, te voltál Miss Malik téged mindenki bírt engem meg......kihasználtatok-ezen felröhögött
-Jól van na-most mennem kell, itt van Jade néni és vele meg Ben-el moziba megyek meg persze az ő egy szám fiával aki nagyon jó pasi-ez Isabelle aki  mindig pasizik
-Szia-ezutzán lementem mert csengettek
Kinyitottam az ajtót és ő állt ott. Megcsókoltam és beljebb mentünk apa ott állt a nappaliba ajtóban és megláttam rajta a felismerést
-Lena,nem mondod komolyan ezzel-hangjából csak úgy hallottam hogy lenézi Jace-t
-Igen apa
-Ez nem lehet, ti ketten nem akkor miért nem Larkin?-most már dühös volt-de Harold takarodj a házamból most!
-Mr.Tomlinson....-akarta volna mondani
-Nem hallottad! Kifelé vagy közöljem veled úgy mint majdnem mindent apádal-most már kiabált
-Szia Lena-ezzel kiment a házból
-Utállak! Te azt hittem megértesz! Te tudod milyen az mikor nem lehetsz együtt azzal akivel akarsz!-kiabáltam apámra és sírtam felszaladtam és már ütöttem is be Jason számát
-Az más volt! Nem találkozhatsz vele!-kiabált utánam
-Miben volt más? Ja igen Anya hagyott el és már értem hogy miért! Miért nem lehetek vele,mert Harry az apja?Utállak! Miért kellet anyának utánad mennie? Most anya is élni és jobb fej apám lenne! -ezután becsuktam az ajtómat és felhívtam Jason-t hogy az eggyel előbbi géppel megyek. Lementem és nem is köszöntem csak elmentem, hívtam egy taxi-t és már be is szálltam

A reptéren kicseréltem a jegyemet és már indultam is el a géphez. A gépen végig sírtam,mert elveszítettem őt!  A szavaimat nem bántam meg,sőt m ég mindig kimondanám!  Ezután zenét hallgatam! Néhány óra múlva leszállt a gép és megláttam Christian-t jason fiát, és testvérét Ninát és annak barátját Ian-t. Chris látott meg először mert egyből odaszaladt hozzám.
-Szia,Len-ölelt meg
-Chris-pusziltam meg
-Láttam nem hagytad el a fekete vans-et-mosolygott rám Chris nagyon nagyon hasonlít az apjára csak a szemük a kék szemük,Nina viszont még annyira se ő tiszta anya
-Nina-öleltem meg őt is,majd a barátjáé elindultunk hozzájuk,felhívtam a nagyit is akik felköltöztek ide,jobban mondva csak a nagyi, mert már senki nem lakik vele
A házba egyből megöleltem Jason-t és Alison-t a feleségét,majd felrohantam a szobámba,és belépet Chris is.
-Lena,nem lenne baj ha veled mennék majd vissza Londonba?-kérdezte félve
-Nem baj, nálunk is lakhatsz ha akarsz-mosolyogtam
-Be jössz a központba?-kiabált fel nekem Jason
Én már szaladtam is,és elindultunk
-Minek fogsz tanulni?-kérdezte már a kocsiban
-Ügyésznek,állam ügyész szeretnék lenni
-Miért nem profilozó?
-Nem tudom,de ez jó
Nem sokkal később megjöttünk amíg Jason a papírjat intézte én addig anyát néztem,milyen szép volt és biztos tehetséges. Mikor végzet hazamentünk én beszéltem Lüvy-val hogy holnap náluk majd elmegyek Selenával vacsorázni.
Este elmentem fürödni,és felvettem a pizsimet. Mikor már feküdtem volna le megszólalt a telefonom
-Igen-szóltam bele
-Lena sajnálom-szólt bele a szerelmem
-Nem baj 1 hét,de apám nagyon ki lehet-feküdtem le
-Miért?
-Durván veszekedtünk
-Sajnálom-hallottam a hangján hogy szenved
-Nem baj,de hogy fogunk találkozni?
-Megoldjuk-nyugtatott
-Tudom,szeretlek Jace-vallottam be neki
-Dettó
-Megnézted a Ghost-ot?-röhögtem
-Igen-röhögött ő is-mennem kell
-Szeretlek
-Szeretlek-ezzel letettük
Este nem nagyon tudtam aludni és így elkezdtem írni egy könyvet a címe pedig Maradj Velem...

Szívünk változásért eped. Szemeink változásért könyörögnek. Nevetésünk, könnyeink, szívdobogásunk változást kér.


Sziasztok! Sajnálom hogy csak most hoztam de szombaton színházban voltam és áradozhatnék arról milyen jó volt de kb.olyan hosszú lenne mint ez a rész! Remélem tetszik és nem értetek egyet azzal a lánnyal aki komizzot hogy hagyjam abba! 

És az ÚJ szereplő Chris(sokat fog kavarni) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése