2013. december 1., vasárnap

2.évad/6.fejezet

Sírás


Az elszakadt szív könnyen összeforr,
S megint csak fáj, ha újra elszakasztjuk.



Lena szemszöge 




Reggel, lementem a konyhába egy kis kávéért és már mentem is vissza, az éjszaka során  10. fejezetet megírtam,nem aludtam csak sírtam! Reggel elmentem fürödni,majd felöltöztem egy sima fekete farmerbe, egy fekete Zayn Malik-os pólót vettem fel, és a Vans cipőmet,elraktam a pénzemet a telefonomat, és hoztam a gördeszkámat és kimentem a pályára. Mivel gyalog 10 perc volt így gyalogoltam. Leültem ott az egyik padra és csak néztem a srácokat majd én is csináltam néhány trükköt, de megszólalt a telefonom
-Hol vagy?-kérdezte Isobelle
-A pályán
-Akkor 2-re legyél nálunk és szép legyél-mondta és letette
Deszkáztam még egy kicsit, de egy srác megszólítót
-Jól nyomod!
-Köszi-mosolyogtam rá, a srác kb. 20 éves lehetett, szőke haj és barnás zöldes szem
-Tristan Evans-fogtam vele kezet
-Lena Tomlinson-mosolygtam rá
-Lena,eljönnél velem valahová?-kérdezte
-Hová?
-Mondjuk vacsizni,meg naplementét nézni-ezen felröhögtem
-Egy deszkás srác ilyen helyre vinne randizni?
-Nem,fujj soha-ő is röhögött
-Elvinnélek szörfözni-mosolygott
-Király,holnap itt találkozunk-mosolyogtam telefon számot cseréltünk
Én elindultam haza, felmentem és átöltöztem. Egy shortott vettem fel,egy ujjatlan blúzzal amit betűrtem a nadrágba és felvettem a Vans cipőmet,és elindultam Izzy-hez
-Lena,elvigyelek?-kérdezte apa
-Igen-mosolyogtam rá
-Hová?
-Zayn-ék hez-mondtam
-Én meg Niall-ék hez megyek-karolt át és kimentünk a kocsihoz.
Beültünk és apa bekapcsolta a rádiót
-Szombaton lesz hogy feloszlott az  One Direction 21 éve!!! Ebben a 21 évben a fiúknak sikerült a szóló karrier! És a magánéletükben is boldogok! Most jöjjön a fiúk utolsó közös száma a Story of My Life!!!-ezután elindult a szám én pedig énekeltem, a számot.
-jó hangot van-dicsért meg apa
-Ki az apukám?-kérdezte tőle
Ezen mosolygott,mikor megjöttünk kirakót és tovább ment. Becsengettem és Izzy nyitótt ajtót, megöleltem majd mondta hogy indulunk, beszálltunk az ő autójába és jött Mia is.

A nemzeti csatorna épületénél állt meg.
Kiszálltunk és Izzy és Mia egy sorszámért ment,szóval ezek ketten indulnak az  x factorba, fantsztikus!


Isobelle szemszöge 

Indulunk az x factorba Miával! Kíváncsi vagyok mit szólnak majd hozzánk! 
Bemondták a sorszámunkat és elindultunk Lena  a nyomunkban van,mer ő jött el velünk 
-Sziasztok!-köszönt a műsorvezető 
-Szia-köszöntem 
-Ki meggy oda fel?-kérdezte én és Mia feltettük a kezünket 
-Akkor hajrá-mondta 
Felmentünk a színpadra és a 4 mentor már más volt, ott ült Lena nagy kedvence Ed Sheeran, a csaj akit utálok Demi Lovato, Olly Murs és végül egy nő aki nem más volt mint Lorde 
-Sziasztok,hogy hívnak titeket?-kérdezte Ed 
-Én Isobelle Malik vagy ő Mia Payne és mi vagyunk a Stop
-Annak  a Zayn Malik-nak és Liam PAyne-nek a gyerekei vagytok?-kérdezte Lorde 
-Igen
-Aztttaaa,mit énekeltek?
-One Direction What Makes you Beautiful-mondta most Mia
-Sok sikert-mondta Olly 
Elkezdte Mia majd én és így tovább mikor vége lett mindenki tapsolt, még a mentorok is felálltak 
-Nagyon jó volt,igen-mondta Olly 
-Még egyszer-mondta most Ed 
További mentoroktól is igent kaptunk így 4 igennel tovább jutottunk 


Lena szemszöge 



Ezt hallgasd:Link

Otthon! Jó itthon lenni és csak sírni,ma végül is egész jó napom volt,de hiányzik ő! Nagyon! Szeretem még mindig! Miért? Valaki megtudja nekem mondani? Izzy hozott haza azóta itt vagyok és szenvedek. Átöltöztem és kiültem az ablakba egy pohár sör és a telefonom társaságában, Szinte csak sírtam, jó volt végre hogy csak ültem, holnap ezzel a sráccal megyek randizni, elakarom felejteni Jace-t és így a legkönnyebb. 
Bennem tegnap este meghalt valami valami amit léleknek hívnak. Sajnálom,de meghallt,nem tudom hogy tudok-e majd szeretni
Beleittam a sörömbe,és élveztem az izét. Sosem voltam egy sírós csaj,talán mert én játszottam a pasikkal? Nem tudom. Nem tudom Anya kelenél!! Nagyon! Most kelenél hogy megvigasztalj,hogy csinálj nekem teát,hogy egész nap ölelges,és persze kelenél apának is! Anya!
Sírás,miért kell sírnóm?  Elinditottam Ed Sheeran Give Me Love című számát és arra sírtam. Ő most L.A-ban van,és biztos csajozik. Én meg itt szenvedek. Miért sírók? Mert egy korszakot siratok egy fontos korszakot!
Hiába reméltem hogy az idő gyógyít, ezt írta Vörösmarty, vajon én is így fogok érezni? eddig nem nagyon sekitetél,idő!!!
 Nem fogunk már soha találkozni, nem fogom neki azt mondani szeretlek, nem fogom ölelni, se csókolni, ŐT,mert ő az igazi
Nem így lett.....Csókoltam még,öleltem még,találkoztam,és neki mondtam azt,hogy szeretlek.....,de ezt akkor még nem tudtam 

 Ha próbálnálak, se tudnálak elfelejteni, 
Minden, mi volt, bennem él, a szívem úgysem engedi.

 Majd megtanulom ezt is. Megtanulom, hogyan kell élni nélküled, amikor már veled is éltem.
Sziasztok! 
Nekem ez lett a kedvenc részem! Akövi rész valamikor jövő héten ilyentályban lesz olvasható! kiraktam egy szavazást a Facebook csoportról,lécci szavazatok!

1 megjegyzés: