2013. december 26., csütörtök

2.évad/13.fejezet

Újra itt vannak a sírós napok

Az elhagyásban nem az a legrosszabb, hogy hiányzik, aki elhagyott, hogy összeroppan a közösen alkotott egész kis világ, hogy minden, amit látunk vagy csinálunk, őrá emlékeztet, hanem az a gondolat, hogy kitettük a lelkünket csak azért, hogy a szeretett lény ránk stemplizze: ELUTASÍTVA.


Lena szemszöge 





Szombaton


Reggel,először a fürdőbe mentem ahol lezuhanyoztam majd sminkeltem, kimentem és felvettem a fehérneműmet és egy mintás farmert ,egy kék kötött pulóvert egy gyűrűt és egy sálat a Vans helyett most egy bakancsot vettem. A táskámba beleraktam a korcsolyámat, a telefonomat és pénzt majd hallottam ,hogy dudálnak így kimentem apa még aludt így írtam neki egy üzenetet és kimentem a kocsiban már ott volt Tristan akivel ma korizni megyünk.
-Szia-köszöntem neki
-Szia,Jay-és már indult is
Bekapcsolta a rádiót ahol a Little Mix Salute-ja ment. Elkezdtem énekelni
-Jó hangod van-mosolygott rám
-Köszi
-láttom elmarat a Vans-nézett a cipőmre majd az útra
-Kell a változatoság-mondtam
-Úgy van-és már is csörgött a telefonja megnézte ki hívja  és már nem akarta elhinni morgott  egy sort majd kinyomta
-Ki volt?-kérdeztem miközben kiszálltam az autóból
-A tegnap esti csaj,azt hissze hogy lefeküdtem vele már fel is hívóm-mondta miközben átkarolt
-Tris ez így is van-karoltam át a derekát
-Nem Jay,tudod én mindig megmondom hogy mit akarok ezek meg-szörnyűlködött
-Akkor ez más,vagy nem tudom...
-De akkor más-bementünk az öltözőbe és minden lány a legjobb haveromat nézte és irigyek voltak rám, miért?
Felvettük a korit, és már mentünk is. A jégen versenyeztünk ,és röhögtünk majd ittunk egy forró csokit és elindultunk ki,levettük a korit felvettük az utcai cipőnket és mentünk is. Miközben beszéltem Izzy-vel,hogy hogy van és mindjárt ott vagyok, na eközben Tristan egy szőke csajjal beszélt akinek elég mély dekoltázs volt,de egyébként normálisan nézett ki
-Tris-karoltam át
-Igen,Jay-nézet rám mosolyogva-és ő is átkarolt
-A barátnőd?-kérdezte a lány
-A legjobb haverja-mondtam-gyere Evans,nekünk menni kell
-Oksa,majd hívlak-mondta a csajnak és elindultunk hátrányunkra dugóba keveredtünk és így csak 15 perccel jöttünk később
-Hol voltattok?-kérdezte idegesen Izzy
-Dgó,de itt vagyok és gyönyűrű vagy-öleltem meg
-Tudom,de én megyek-öleltem meg utoljára és elment
Elmentem az öltözők felé és bementem a legjobb barátnőm öltözőjébe és ott volt Jace
-Szia-csókoltam volna meg de elfordult
-Mi a baj?-kérdeztem
-Mi a baj? Lena,megint késtél és ezzel voltál-panaszkodott
-Mi a baj vele?-kérdeztem már majd nem kiabálva
-Minden,Lena nem akar mást csak ágyba vinni-mondta
-Lett volna rá alkalma képzeld el!-kiabáltam rá
-Igen?
-Igen-kiabáltam
-Nem akarom hogy vele lógj!-kiabált
-Én is utálom néhány haverodat!
-Kiket?
-Mike,Brian.....-mentem hozzá közelebb
-Én meg azt utálom hogy ilyen erősen sminkeled magad feketével és hogy ilyen sötét ruhákban jársz és fogynod is kéne-mondta és gúnyosan mosolygott nekem pedig itt lett vége
-Akkor keres valaki mást aki így sminkeli magát és rózsaszín rucikban jár,vége Styles-ezzel kimentem és sírtam már megint és ki miatt? Már megint ez miatt.
Leültem a nézők közzé és néztem a legjobb barátnőmet és nagyon jó volt. Ma vége van az X Faktornak.

-Az X FAktort pedig megnyerte a Stop!!!- megnyerték először nem csinált semmit de aztán Ed nyakába ugrottak aztán Mia idejött hozzám és felhúzott a színpadra és velük örültem

Otthon. Édes otthon. Egyedül vagyok és már megint sírók! Nem akarok sírni!! Lefeküdtem és próbáltam aludni de nem sikerült,nagyon nem.....

Belül darabokra törtem arra a gondolatra, hogy el kell hagynom, de láttam, hogy ezt akarja. (...) Tudtam, hogy egyszer búcsút kell vennünk egymástól, de azt is tudtam, hogy utál búcsúzni, és azt akartam, hogy ez méltósággal történjék meg.

1 megjegyzés: