2013. december 14., szombat

2.évad/8.fejezet

Szívemet,újra összetörted 


Mint autótetőn felejtett noteszt: 
elveszítettél
engem.

Lena szemszöge 

Reggel,egyedül ébredtem és hallottam a víz hangját a fürdőből. Ki kell békülnöm apával. Nekem és neki is csak fáj,és így jobb lesz. De Jace ha rá gondolok a szívem összeszörül és sírnom kell. egyszer csak pittyegett a telefonom

Feladó: Larkin
Újra a városban vagyunk,Len nem akarsz találkozni?

Válaszoltam:
De majd valamikor

Ezután már nem fojt a a víz és megjelent szőke haverom
-Jó Reggelt,Jay-mosolygott rám
-Jay?-fintorogtam
-Lena Johanna Tomlinson-nak hívnak és gondoltam senki nem hív így-magyarázta és felvette a pólóját
-Akkor Tris,én megyek fürödni-ezután elmentem a kezembe a ruháimmal,megengedtem a zuhanyt és beálltam alá,úgy sikáltam magam,hogy már a bőröm is piros lett,mintha leakarnám mosni magamról a bajokat
,de azt sajnos nem tudom megtenni, miért? Magam sem tudom,szerelem te szörnyű szörny mer széttépte a lelkemet. Kiléptem a zuhany alól és felvetem a fekete melltartómat egy fekete bugyit,majd egy keresztes pólót,egy kardigánt ,e egy világos kék farmert és a  vans cipőmet. Kicsit durvábbat kihúztam a szemeimet és kimentem összeraktam a ruháimat és lementem
-Tris-kiabáltam
-Tessék?-jött ki elém
-Haza megyek,és köszi hogy itt maradhattam-öleltem meg
-Bármikor Jay-puszilt meg
- 2 óra múlva a plazába?-kérdeztem
-Én  benne vagyok,menyünk moziba
-Az jó lesz-ezzel kimentem és elindultam haza, haza felé zenét hallgattam ami nem más volt mint Ed Sheeran- Give me Love-ja
Mikor bementem apa a kanapén ült és sírt és valami olyasmit motyogott hogy már megint elcsesztem
-Szia-ültem le mellé
-Aggódtam érted-húzott az ölébe
-Tudom,és apa nagyon nagyon sajnálom-néztem a szemébe
-Lena,ne csinálj ilyet még egyszer-kérte
-Nem fogok-mosolyogtam
-Ne is és ha nem akarod akkor ma nem megyek el Eleanor-al
-De menj el-dőltem a vállára
-De hétvégén elmegyünk csak mi ketten bowlingozni-közölte velem
-Megverlek majd,nagyi után fogsz sírni-álltam fel
-Te pedig Selena után-nyafogott-Sel apa megvert
-Igen,te pedig Kevint el sem fogod engedni egész este
-Fogadunk?
-2-t tesztek magamra-fogtam meg a kezét
-Én 5-öt arra hogy nyerek ha nem tiéd a pénz
-Most mennem kell,szeretlek apa-öleltem meg és elindultam,könnyen jött pénz lett,500 fontot sem szereztem még ilyen könnyen

-Tris,szia-öleltem meg
-Jay-puszilt meg
-Mit nézzünk meg?-kérdezte a kávézóban
-Éhezők Viadala?
-Remek mindjárt jövök-ezzel elment én pedig elindultam venni még egy kávét amit meg is kaptam de nekimentem egy srácnak
-Bocsánat sajnálom-törölkedtem a pólóját és mikor felnéztem azt hittem mentem elbőgöm magamat
-Szia,Lena-mosolygott rám azzal a cuki mosolyával
-Jace-biccentettem
-Hogy-hogy itt vagy?-kérdezte és zavarában a tarkóját vakargatta
-Nem lehetek egy plázában-kérdeztem kicsit gúnyosan
-De persze
-Jace-kiabált neki egy szőke csaj,hát had ne mondjam hogy nézett ki a szoknyája extra mini volt,az ujjatlan pólója még viszonylag normális lett volna ha nem látnám a fél  mellét, egy a cipőjének a sarkjáról ne is beszéljünk és mikor megcsókolta előttem Jace-t, de úgy ahogy én csak azt a hálószobában csinálnám gúnyosan elmosolyodtam
-Ki ez a lány?-kérdezte mikor már kiszállt a szerelmem szájából
- A volt barátnője Lena Tomlinson-mutatkoztam be
-Annak a  Louis Tomlinson-nak a lánya! Azta egymást közt szólva apád nagyon jó pasi-ezt mind Jace előtt
-Hát apámnak nem kellenek kurvák-mondtam gúnyosan
-Mit mondtál?-kérdezett vissza Jace
-Jól hallottad drágám-válaszoltam neki
-Kérj bocsánatot-parancsolt rám
-Nem bocs,olyanoktól nem kérek akiknek a bájuk a hálószobában van-ekkor megláttam Tristan-t az ajtóban
-Nem csak azért járok vele-közölte vele
-Akkor miért?-a hangomban csak úgy csengett a gúny
-Mert ő nem csalt meg,mint te Tomlinson-vágta rá és a tekintetében láttam a szánalmat, a dühöt és még sok minden mást de a szerelmet nem
-Akkor legyetek boldogok,de te Harold olyan vagy mint az apád és efelől nincsen kétségem-közöltem vele és a könyeimet próbáltam visszafogni Tristan pedig már felém jött
-Te is olyan vagy-közölte velem szárazon
-Nem ez bók,míg nekem inkább sértés Styles.-ezzel elindultam és Tris kezébe vetettem magamat és sírtam mert a szívem megint összetört, ez a legrosszabb a szerelemben a fájdalom
-Nyugi,Jay-puszilt bele a hajamba
-Fáj-öleltem meg
-Menyünk haza-mondta
-A mozi?
-nem volt már jegy-ezzel elindultunk otthon egyből a szobámba mentünk egy sírhattam neki, nem voltam jól és még lázas is lettem a sírás miatt,én barom egy ilyen srác miatt bőgők a szerelem szar.

Tristan este már haza ment és apa haza jött El-el
-Szia Lena-köszöntek nekem én pedig lementem
-Sziasztok-töröltem meg a szemeimet
-Mi a baj-ölelt meg apa
-Pasi-közöltem vele
-Az mindig Sel dolga volt,de  itt van Eleanor is-közölte velem én pedig odaszaladtam hozzá és megöleltem a barna lányt
-Sssss-simogatta a hajamat
-El,meddig lesz ilyen rossz?-néztem fel rá
-Attól függ mennyire szereted,gyere-húzott maga után és a szobámba kötöttem ki
-Mesélj-ölelt meg én pedig a vállára fektettem a fejemet és meséltem
-Sajnálom-simogatta a karomat-és sajnálom anyukádat is
-Meg van bocsátva
-Tudod El,nem tudom mikor keltem úgy fel hogy van értelme ennem,levegőt vennem szóval élnem nélküle-feküdtem az ölébe
-Sokáig még így lesz de aztán már jobb lesz-ezután elaludtam

Megtörtént az elkerülhetetlen, az eső lecsendesedett, és ő elment. Úgy éreztem, mintha valaki kiszakított volna belőlem egy darabot.
Melanie Carter


Sziasztok! Komizatatok lécci

2 megjegyzés:

  1. Bár hulla fáradtan olvasom ezt, és lehet, hogy nem sokat fogok fel belőle. Chaten megírtam miért :D
    De a rész akkor is nagyon jó lett. Bár annyira utálom, hogy nincsenek együtt!
    Ennyit akarok.
    Jó éjt :D
    xx.Nani

    VálaszTörlés
  2. Siess !! Jó lett :)

    VálaszTörlés