2013. december 21., szombat

2.évad/10.fejezet

Első nap 

Az emberi pályafutás legfényesebb pillanata, amikor a végéhez ér. Következik a nagytakarítás.
2 nap múlva 

Lena szemszöge


Reggel 6-kor,egyből a fürdőbe mentem ahol lezuhanyoztam,majd mikor azzal készen lettem,kimentem a és kivettem a szekrényemből egy mintás pólót amit tegnap vettünk Eleanor-ral,Pezz-el és Izzy-vel, egy kék farmert és cipőnek pedig a fekete Vans cipőmet vettem fel. A hajamat kifésültem és sminkeltem. A táskámat felkaptam és lementem apa még aludt,de Tristan már hívót mert ő vissz be, a második napra,mivel tegnap csak az év nyitó volt nem történt semmi,és mikor a könyvekért mentünk közölték,hogy valaki jogi szak helyett kriminálspichológiára íratót ne! Mint kiderült apám volt az. Szóval ma ott kezdek. 
-Szia-köszönök a legjobb barátomnak a kocsijában 
-Szia,Jay akkor Oxford Egyetem?
-Igen-mosolygtam rá és elindultunk be kapcsolta a rádiót és a Little Mix egyik régi száma ment benne még pedig a  Little Me
-Ezt de szeretem
-Én nem annyira,inkább One Rebublic-mosolygott
-Az se olyan rossz
-Tudom
Ezután csak zenét hallgatunk és mikor megérkeztünk ki szálltam és megkerestem az első termet ahol az előadásom lesz,ami gyilkosok elemzése profilozók tatják az órát ennyit tudok róla 
Leültem előre és vártam a többieket. Még mindig az üzeneten gondolkozok amit 2 napja kaptam Jace-től,miért most írta meg,hogy szeret? Nem értem én is szeretem de nem érdekel vagy igen,de ekkor bejött a tanár és már 20-an voltunk
-Jó Reggelt! Látom elég kevesen jöttek el,nem baj akkor kezdjük-oda sétált a kivetítőhöz és elkezdte az órát-Akkor először egy korábbi gyilkost nézzünk meg! Amerikában kezdte egy F.B.I ügynök megölésével ekkor még nem tudták a profilt
A kivetítőn megjelent az első  az áldozat képe aki egy nő volt 
-Mit tudnak erről elmondani?
Én jelentkeztem és fel is szólítottak 
-A hulla színéből itélve nem lehet úgy 1 napja halott,a gyilkos szihopata lehet.
-Nagyából-ezután jött a következő kép és ez a nagyapám volt és mellete anyám,megint én jelentkeztem és mondtam a profilt amit tökéletesen tudok
-40-50 éveiben járó férfi,nincsen  családja,felléphet nála skizofrénia,a szem tanúk szerint 180 cm és barna haja van,anti szociális,nulla szociális érzékkel ,és féltékenységből gyilkolta meg anyá.....Dr.Alice Brandon-t
-Helyes,honan tudta?-kérdezte Mr.Fritz 
-Az a nő az anyám ott és a férfi pedig a nagyapám
-Sajnálom,hogyan végezték ki?
-Sehogyan anyám ölte meg,de egy követőjének azt írta még régen,hogy megöli anyámat,és ha anya megöli őt valaki akkor is megöl majd engem egyszer,lehet hogy lelkilek de  lehet,hogy testileg 
-Így tudja?-kérdezte és leült elém mert ült ott senki 
-Minden nap elolvasom a levelet, de nem hiszek neki-ekkor kicsengetek 
Elindultam a következő órámra 

Délután otthon már egy újság cikk fogadót
Louis Tomlinson kibékült Eleanor Calder-el! A kép tegnap készült egy film bemutatóján! A sztár pár elégét egymással voltak elfoglalva! A hírt az emberek egész jól fogadták,de valyon hogy viseli ezt Louis lánya?

Nem olvasom tovább,minek? Felmentem a szobámba és tanultam holnapra mikor azzal is készen lettem elmentem fürödni,majd aludni de jött egy sms-em megint

Hallgass meg lécci! 

és ekkor megszólalt a kedvenc számom ami Ed Sheeran Give Me Love-ja volt és Jace énekelte,nem nyitóm ki csak sírtam és sírtam én beteg vagyok! Vágyom rá! Nem is kicsit. Kinyitottam az erkély ajtót és néztem ahogy énekel! 
-Megbocsátasz?-kérdezte a szám végén 
-Szombaton gyere értem akkor ráérek de végül is a péntek is jó-kiabáltam le és becsuktam az ajtót,és hónapok óta most először boldogan aludtam el

A szerelem olyan szemüveg, melyen át nézve a szörnyeteg is vonzónak tűnik.

2 megjegyzés: