2013. december 23., hétfő

2.évad/12.fejezet

Karácsony 

Az a nap az igazi karácsony, a nagy ajándékozás, a szeretet napja, amikor magadhoz ölelheted a Kedvest.

Lena szemszöge 
3 hónap múlva 


Karácsony! Az év legjobb napja, a gyerekeknek az ajándékok miatt, a  a felnőtteknek pedig már mást jelent ők már azért várják hogy otthon legyenek a szüleikkel és a többi családtaggal, igen ezek a normális emberek.  Horan-ék a kaját várják a legjobban és mindig ők eszik a legtöbbet,aztán Payne-ék akik még viszonylag normálisak de aztán mindig Liam lesz mindenki apja és Clary pedig mindenki anya, Malik-ék ők egész nap sütnek-főzzenek!! És Izz pedig egész nap öltözködik, Styles-ék ról bnem sok mindent tudok de ahogy Jace mesélt jó nem lehet,aztán itt vagyunk mi a Tomlinsonok  mi mint a gyerekek reggel korán kellünk és ajándékot bontunk, mikor este Zayn-énél vagyunk akkor pedig mi türelmetlenkedünk Pezz szerint apa sosem fog felnőni

Mikor reggel felkelletem már mentem is ki és akkor találkoztam apával egy ideig farkas szemet néztünk és mikor nyertem mindig mindig! Szép volt Lena,elkezdtem rohanni., a lépcső feléről leugrottam majd rohantam a fához és apa már a nyomomban volt de én előbb ott voltam
-Olyanok vagytok mint a gyerekek!-jött le El is akinek van már egy kicsi hasa
-Tudjuk-mondjuk egyszerre apával és már nyitjuk is az ajinkat én egy galaxis mintás Vans cipőt egy rózsaszín szürke szinű vans-et kaptam,egy csomag könyvet. Apa pedig most nyitja ki azt amit tőlem kapott  a Maradj velem... első példányát a könyv hivatalosan nyáron fog kijönni
-Nézd meg az ajánlást-mondom neki
Az ajánlás így szól
Két szerelmesnek akik sosem lehetek együtt,és az egyikük már halott. Hiányzol Anya!
Mikor elolvasta apa elsírta magát
-Köszönöm-mondta miközben megölelt
-Rólatok szól,és Boldog születésnapot
köszönöm
Ezután leültem és még kaptam egy Ray-Bayn-t is

Mikor mindenki kibontotta az ajándékát felhívtunk mindenkit hogy Boldog Karácsony és holnap irány Doncaster! imádom a nagyiéket és végre ehetek a nagyi bejglijéből!!! Isteneeem!
Ezután ettünk és beszélgettünk és nem akárják megmondani a tesóm nemét!! Utáloom ezért őket!!
Miután végeztünk elmentem zuhanyozni ahol megint elhasználtam a tus fürdőmet, miután kiszálltam a hajamat begöndörítettem egy kicsit,és sminkeltem elég durván. Kint egy fehér fehérnemű szettet vettem fel,egy fehér Alapon madár mintás ruhát egy harisnyát egy kardigánt és végül egy bakancsot. Mikor kész lettem felvettem az ajándékokat és lementem. Lent El és apa már készen álltak az indulásra apa ma lett 43 három de még mindig nagyon helyes. Mondtam nekik hogy  álljanak be én pedig csináltam róluk egy képet amit kiraktam twiterre

Az én szép családom! Ti kivel töltötittek a karácsonyt?
 Ezután már indultunk is Malik-ekhhez

-Szia Perrie-köszöntem neki
-Lena-ölelt meg
Bementem és leültem Jace és Izzy közé
Tényleg Izzy a hétvégén megyünk az X Faktor fináléra!! Nagyon büszke vagyok rá
-Mi a helyzet vled?-dőltem Jace válára
-Semmi,hiányoztál tegnap
-Tudod Tris a legjobb barátom-játszottam az ujjaival
-Tudom-adott puszilt bele a hajamba
Ettünk mindent amit lehettet és a végén ajándékoztunk mindenkitől könyvet kaptam kivéve Ashley-t Harry feleségét tőle egy nyakláncot és mikor kinyitottam benne volt egy kép anyáról
-Köszönöm-öleltem meg
-Kérdezhetek valamit Mrs.Styles?
-Persze
-Mr.Styles miért utálja apát?-ültem le mellé
-Mert anyád a legjobb barátja volt és azt hitte nem védte meg anyádat-karolta át a vállamat
-Tudod ott voltam mikor születtél és anyád megtudta a nemedet és mindenhol ami anyádnak fontos volt-mosolygott
-Köszönöm-álltam fel és mentem tovább
Ezután már csak Isobelle-el dumáltam aki nagyon boldog volt a hétvége miatt.

3 óra múlva hazamentünk apa most a könyvemet olvassa  és El pedig már alszik én még fent vagyok és vároom Jace-t aki megérkezik és így együtt alszunk

Karácsonykor az ember mindig hisz egy kissé a csodában, nemcsak te és én, hanem az egész világ, az emberiség, amint mondják, hiszen ezért van az ünnep, mert nem lehet a csoda nélkül élni.
Boldog karácsonyt!! 
És Boldog születésnapot Louis!! aki ma 22 éves de furcsa....
Komizzatok léccccccci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése