2013. december 22., vasárnap

2.évad/11.fejezet

Újra boldog vagyok


Ha valaki elég erős szerelemmel szeret, akkor hajlandó megfizetni érte, még ha csalódás és bizonyos fokú boldogtalanság lesz is az ára.

Lena szemszöge 
Péntek

Reggel 6-kor keltem fel,bementem a fürdőmbe lezuhanyoztam és begöndöritettem a hajamat,sminkeltem egy keveset majd kimentem és felvettem egy fehérnemű szettet,egy fekete farmert,egy mintás pulóvert ami fölé felvettem egy kék pulóvert,cipőnek nem a fekete  hanem a tegnap vett vörös Vans-emet,a táskámba ma kevés könyv volt mert csak 3 órám lesz kettő a gyilkosok elemzése a harmadik pedig a spichológia lesz. Lementem a földszintre és ma apa vissz be nem Tristan.
-Mehetünk-mondtam
-Jó-felvette a cipőjét és már mentünk is
Beültem apa mellé aki bekapcsolta a rádiót
-Ma nem akarsz eljönni velem valahova?-kérdezte
-Nem ma egy barátommal megyek moziba-hazudtam,de valamennyire igaz
-Akkor nem bajt ha Eleanor-t áthívóm este vacsira,valamit akarunk neked mondani valamit-mosolygott,de olyan boldogan mint mikor velem volt anya terhes vagy is megszülettem legalábbis a képeken így nézett ki
-Kíváncsi vagyok,és jöhet szeretem El-t-mosolyogtam
-Akkor este jön-ezután zenét hallgatunk és Olly Murs Trouble Maker-je ment és azt énekeltük,mikor megjöttünk apa is kiszállt,azt mondta azért mert erre van dolga,adtam neki puszit ő pedig elment
-Csak nem azt hittem azzal a Calder-el kavar-jött ide hozzám és karolt át Luke az egyik évfolyam társam
-Az apám Luke-ültem le a helyemre
-Tényleg?
-Igen,de menned kell-pillantottam a barátnőjére aki a suli egyik legmenőbb magyarul legkurvásabb csaja volt,de Luke jó fej és tudom hogy mit akar,de nekem ott van Jace
Nem sokkal később elkezdődött az óra ,de már bejött mindenki. Valami jég vágósról magyarázott ami kicsit durva volt
-És miss Tomlinson,maga mit gondol vajon miért ölt?-kérdezte tőlem
-A lapon az áll, hogy a férfi impotens volt,de megerőszakolta a nőket valószínüleg mert felsőbb rendűnek akart tűnni, de  ez nem sikerült neki. Aztán a jég vágó azzal egy másik gyilkos másolt-mondtam el a véleményemet
-Nagyon jó,maga szerint hogyan végezték ki?-ült le elém mert még mindig nem ül ott senki
-Lelőtték az utolsó szava az volt,hogy gonosz még mindig van és lesz ő csak egy közülik de valaki vissza fog térni az ő technikájával-ekkor már mindenki engem nézett
-Helyes,ezért jár egy ötös önnek és Miss Green-nek is-ekkor pedig kicsengetek

Suli után buszra szálltam és elindultam Jace sulijához. Leszálltam és vártam rá neki ma 5 órája van így van még időm így vettem még 4 kávét és ebből egyet ittam ameddig vártam mikor Jace kijött vele voltak a haverjai is,mikor idejött hozzám és még a haverjaival bemutatott nekik,mikor megtudták,hogy nem gimis vagyok egyből lepacsiztak vele. Elindultunk  a plazába és megfogta a kezemet és elkezdte inni az első kávét, de a kezébe vette mind 3-mat. Én pedig lefotóztam és kiraktam twittere,szerencsére nem követtem apámat és ő sem engem

Ez annyira hülye! De én imádom őt! Milyen volt a kávé @jace_styles??

Ezután tovább mentünk és beszélgettünk arról,hogy milyen volt miután szakítottunk
-Tudod,Lena én napokig sírtam nem álltam szóba senkivel még Lark-al sem,aztán hazajöttünk én pedig első nap elmentem csajozni bánatomban,és akkor szedtem fel Jessicát,jó volt vele a szex  és csak ezért kellet,de mikor megláttalak annak a srácnak a karjaiban bennem megint összetört valami,és Liam buliján abba a fehér ruhába azt hittem ott helyben megcsókollak vagy mi több egy szobába viszlek,hiányoztál Len-ezután megcsókoltam és ebben a csókban benne volt minden az hogy mennyire szeretjük egymást és hogy mennyire hiányoztunk egymásnak
-Én pedig szenvedtem és írtam egy könyvet is,tudod mikor megláttalak azzal a nővel én...kiültem az ablakba és sírtam-erre csak mosolygott
-Szeretlek-mondta
-Én imádlak-ekkor megcsókolt
A plazában vettünk jegyet valami filmre és beültünk arra majd mikor vége lett elmentünk hozzám és felmentünk a szobámba és beszélgettünk csokóloztunk és mikor már a pólómat vette volna le megjött apám
-Ne már-mondtam majd lementünk és apa arcára pedig kiült a csodálkozás
-Ő mit keres itt?-kérdezte tőlem
-Kibékültünk-kulcsoltam össze a kezünket
-Jól van,de ne nagyon legyetek nálunk,nem nagyon bírlak Harry vagy Jace,de most örülnék ha mennél-mondta én pedig kikísértem
-Nem is ment ez olyan rosszul-mondta és a kezét a derekamra rakta én pedig a nyakába és a homlokunk összeért
-Igen,de legalább ő elfogad minket
-Igen,igaz én megyek anya biztos aggódik már-ezután pedig megcsókolt és elment
Bementem és leültem az asztalhoz és már a vacsora az asztalon volt én pedig leültem elég és vártam hogy elkezdjék
-Akkor elkezdem tudod én szeretem El-t és ő is engem de anyád iránt is érzek valamit ami örök hiszen ő volt a nagy ő-kezdte apám és megfogta Eleanor kezét-de El-t is imádom és szeretem,és nem keltelek tovább Eleanor-nak és nekem gyerekünk lesz igaz korai,de minket nem érdekel
Én lefagytam,örülök neki és imádom El-t de kicsit fáj is de jó. Lesz egy tesóm
-De jó-kiáltottam fel-gratulálok
Ezután megöleltek engem és a neveken beszélgetünk és és végül arra jutotunk ha lány lesz Jane Alice Tomlinson,ha fiú vagy Harold Alec Tomlinson vagy simán Alec.
Miután ezt megbeszéltünk elmentem fürödni,és nagyon boldog voltam majd felvettem a pizsimet és megírtam az utolsó fejezetet a Maradj velemből utána pedig elaludtam.




Rózsát lát meg egy legény, 
vadrózsát a réten; 
szép, akár a hajnalfény, 
fut a fiú könnyedén, 
erre vágyik régen. 
Piros rózsa, rózsaszál, 
vadvirág a réten.



4 megjegyzés:

  1. Harold??? xd de jó lesz... :D
    de mi az h az utolsó rész??? Vége lesz???? :ooo
    Xx.Nani
    Siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő a saját könyvében írta meg amiből majd olvashatók egy kis részt,és valamikor igen,és nem lesz 30 fejezetes mint az első évad.

      Törlés
    2. Igen 25 részes vagy 20 részes lesz sajnálom

      Törlés