2013. december 20., péntek

2.évad/9.fejezet

Liam szülinapja,és újabb vihar



Titkosan szeretlek, ahogy a bűnös dolgokat; akár a lélek az árnyat...


Lena szemszöge 


1 hét múlva 

Reggel,hogy is  keltem?Nem tudom talán se hogy mert nem aludtam max.2 órát. Ma van a nyár utolsó napja,és Liam bácsi születésnapja is,ma 41 éves. Utam a fürdőbe vitt először ahol a tükörbe néztem utálom a tükör képem, nem látok mást csak egy lányt aki egész nap bőg,és nem jön ki a szobájából,bár ez igaz nem? A hajam már kicsit zsíros,éppen ma kéne mosnom,és a szemem alatt a karikák olyan feketék mint egy fekete lyuk látszik,hogy napok óta nem aludtam,és a ruhám egy sima fekete legins és Jace egyik pólója. Ezután lementem a nappaliba ahol ott volt apa és El akik már járnak,furcsa őket újra együtt látni,de boldogok és csak ez számít.
-Hányra megyünk Liam bácsihoz?-kérdeztem apámtól
-Ebédre szóval van egy órád-mosolygott rám és nézte tovább a tévét én pedig elindultam az ebédlőbe ettem egy sima lekváros pirítósat,majd felmentem. A fürdőmben a zuhanyban megnyitottam a csapot,és hagytam hagy folyón egy kicsit,levetem a ruháimat és mikor már elég meleg volt beálltam a zuhany alá, a hajamat megmostam,magamra pedig egy fél tubus epres tüsfürdőt kentem,mikor kész lettem már ki is álltam a zuhany alól és bementem a szobámba. Mikor a szekrényemből kivettem a shortot,de aztán eszembe jutott tegnap Mia azt mondta ott lesz Jace,meg Harry és az egész Styles  família,így a short visszaraktam és kivettem egy félhosszó ujjú fehér ruhát,az alá pedig egy szintén fehér csipkés melltartót és francia bugyit vettem fel

A fürdőmben megszáritóttam a hajamat és feltettem egy kis  alapozott,hogy nem látszodjanak a karikáim,és a szemeimet kihúztam fekete szem ceruzával, a szemhéjamra pedig barna festéket raktam az ajkaimat,vérvörös rúzzsal húztam ki. A szekrényemből a szokásos Vans helyett egy fekete  Chanel magassarkút vettem ki,egy kis táskát választottam még amibe beleraktam a telefonomat,a sminkemet és egy kis pénzt is. Mikor leértem apa fügyintett egyet még Eleanor csak mosolygott.
-Mehetünk?-néztem apámra
-Persze-válaszolta és felkapta Liam ajándékát és m ár mentünk is. A kocsiban hátul ültem és néztem Londont milyen szép város ez,nem? A piros buszok, a Tower,és minden ami itt található. Mikor megérkeztünk a telefonom megcsörrent,mikor megnéztem ki hív nagyon boldog lettem
-Szia Tris-köszöntem neki
-Jay,nem jössz el este a próbára?
-Ha addigra végzek igen-mosolyogtam és már beértünk Clary egyből köszönt nekünk ahogy Liam is,és kimentünk a kertbe és ott volt ő és az a nő
-Szuper,Brad üzeni,hogy  hiányzol neki Jay-hallottam a hangján hogy mosolyog
-Ő is nekem üzenem,de most le kell tennem,sajnos
-Kár-most pedig nagyon szomorú volt a hangja
-Szeretlek-mondtam neki a szót amit mi köszönésre használunk,és csak is barátok vagyunk
-Szeretlek-ezzel kinyomott én pedig el raktam a mobilt és leültem Izzy,Mia és testvére  Lexi és egy szőke hajú lány társaságába akit nem ismertem
-Sziasztok-köszöntem nekik
-Len-ölelt meg Izz-ő Harry lánya Darcy
-Szia,Lena Tomlinson-fogtam vele kezet
-Tudom ki vagy-mosolygott kedvesen
-Lena,gyere mutatok valamit-húzott maga után Izzy aki vagy 6 centis ha nem több tűsarkuba szinte futott
Mikor megálltunk a szobájában becsukta az ajtót és elővette a telefonját amiben egy üzenetet mutatott:

Szia Izzy! 
Ma Lena is ott lesz a bulin,ha igen segíts nekem rendbe akarok mindent hozni,kérlek 
Jace 

-Azta-mondtam
-Igen,azta és ehhez képest itt van ezzel a kurvával-kiabált már szinte
-Nyugi Izz! Én már csak sajnálni tudom Jace-t és igen eleget bőgtem és még mindig fáj,de ennyi volt-ezzel kimentem és Perrie állt előttem
-Szia Lena-ölelt meg
-Mi a helyzet?-kérdeztem és elvettem tőle a tálcát amit éppen cipelt
-Semmi,és tetszik ez a ruha-mosolygott rám-megmutatott hogy mit veszett,mert a lábaidat anyádtól kaptad és ne takargasd nagyon
-Köszönöm-letettem a tálcát és mentem tovább,kimentem és már csak előtte volt hely,sajnos....

-Ha megbocsátotok Lena beszédet mondana,mint minden évben-mondta Perrie
 Felálltam és beszélni kezdtem
-Immáron 41 éves lettél,ha elmondanám hogy miket tettél eddig egy nap nem lenne elég! Ezért rövidre fogom,Liam bácsi 18 éves kráig beteg voltál,majd nem nem éltél,te ki önvédelemből boxoltál,ma tobszörös Grammy díjas vagy! Mindenki a kegyeidet akarja,téged kit Simon Cowell megalázott de te visszajöttél és lett a One Direction! imádunk Liam James Payne csak ez számít! Mást nem tudok mondani,mert minden évben mindent elmondtam már! Boldog Születésnapot!-Ezzel leültem és ittam a boromból
-Jó volt-mondta Jace
-Köszönöm-mosolyogtam
-Tehetséges vagy-mondta megint ő
-Köszi,de nem kell  beszélnünk elvégre megcsaltalak-forgattam a szemeimet
-Igen,Jace ne is állj szóba vele,ezzel a ribanccal-mondta "Miss a mellem mindjárt kint van!"
-Mi van?-kérdeztem dühösen
-Jól hallottad,ribanc
-Én ribanc?-álltam fel-a drága barátod szakított velem ok nélkül,nem csaltam meg! Hetek óta nem aludtam semmit ez az idióta miatt! Mert még mindig szeretem! Igen,kimondtam! Én vagyok a ribanc? Nem nekem esik ki mindjárt a mellem! Enyit rólad!
Ezután kimentem és elindultam a busz megállóba,írtam apának,hogy Tristan próbájára megyek mert még egy percet sem bírók ezek társaságában.

A srácok már nagyban próbálnak éppen Lawson-Brokenhearted játsszák mikor Brad felkér és elkezdünk táncolni
-Nagyon jók vagytok-mondtam nekik
-Tudjuk mi azt-karolt át James
-Kis egoisták-röhögtem
-Hééé-kiabált rám Tristan
-Mennyi az idő?-kérdeztem
-Fél kilenc-válaszolta Conor
-Akkor én megyek,sziasztok!

Apa és El már itthon voltak és éppen valamiről nagyon beszéltek
-Sziasztok-köszöntem nekik
-Szia Len-ölelt meg apa
-Hy,mi történt mi után elmentem?
-Nagyon,semmi-válaszolta El
-Az j,én akkor megyek aludni,mert holnap vásárlás és a könyvekért kell menünk-mondtam és felmentem. Lemostam a sminkemet, felvettem a pizsimet majd üzenetem jött

Én is szeretlek,és sajnálom,szép lány! 

Tudom,ki küldte de nem érdekel,vagy igen? Nem nem érdekel!

Ő az első szerelmed. Én az utolsó szándékozom lenni, bármeddig is kell várnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése