2013. október 11., péntek

23.fejezet





Egy jel

Senki sem azért választja a gonoszt,mert gonosz.
Csak összetéveszti a boldogsággal,a jóval,amit keres.
Mary Wollstonecraft



Alice szemszöge




Fel kell hívnom Jason-t
-Szia,kicsim-köszönt kedvesen
-Jól vagy?-kérdeztem
-A legjobban
-Örülök,este hívlak-kinyomtam akkor ő jól van.
Selena csak nézett nem értett semmit. Engem nézet de úgy mint aki aggódik...
Megszólalt  a telefonom nem néztem ki hívót csak felvetem
-Szia!-köszönt  Harry aki sírt
-Szia
-Louis eltűnt-mondta ki  a legrosszabbat. Elrabolták. Lehet hogy nem fog élni.
-Ma megyek Londonba-mondtam és kinyomtam. Felvettem a lányomat és sírtam
-Meg fogod Sel?
-Persze-oda adtam majd elindultam pakolni. A bőröndbe ruhákon kívül fegyver tárakat raktam,mivel az F.B.I-os ként megyek ezt szabad
A kézi táskámba a jelvényemet és a fegyvert raktam. Felöltöztem normálisan. Lenának is összeraktam néhány ruhát és pelust majd azokat is levittem.
-Selena,vigyáznál a lányomra?
-Igen,te hová mész?
-Londonba,Sel ott van a konyhába baba táp. Majd hivlák
-Miért?e
-A hibáinkért a szeretteink fizetnek meg-mondtam és kiléptem fogtam egy taxit és elindultam a reptérre.


Mivel az egyik állami géppel repültem hamar oda értem.Mikor megpillantottam Londont,feltörtek bennem az emlékek.Mikor kiszálltam a gépből esett de nem érdekelt,a reptéren elmentem a bőröndömért. Mikor kimentem megláttam Harry göndör haját ahogy Ash-t öleli.Én pedig elindultam hozzájuk.
-Én nem kapok ölelést?-szólaltam meg mikor oda értem
-Alice-ölelt meg a szőke lány
-Szia-köszöntem neki kicsit kínosan és szomorúan
-Gyere-vette el a böröndöt Harry
Elindultunk Harry-hez ahol ott voltak a fiúk és Tommo családja,az ikrek egyből hozzám futottak és megöleltek
-Sziasztok-öleltem meg őket
-Itt nincsen semmi-mondta egy ismerös hang
Mikor felnéztem megláttam őt az első szerelmemet Jake-t.Aki megcsalt az akkori legjobb barátnőmmel.
-Jake-mondtam és ő ide nézett az arcára az volt írva hogy "ez ki?" hát igen régen szarabbul néztem neki. Aztán szép lassan leesett neki
-Alice,te itt?-kérdezte persze mindenki minket nézet
-Igen,tudod a szerelmemet rabolták el,és a tettesnek köze lehet apám halálához-mondtam és közben leültem a kanapéra Jay mellé
-A szerelmedet?
-Ehez nincsen közöd és hogy álltok az ügyel?
-Miss?-kérdezte valószínüleg a társa az Mi5-nél azaz az angol F.B.I
-Dr Alice Brandon vagyok F-B-I-válaszoltam na erre megváltozott az arc kifejezése
-Akkor,nem nagyon halatunk semmit
-Akkor ideje elkezdeni-mondtam
Megbeszéltük,hogy holnap bemegyek hozzájuk az irodába nagyon furcsa volt ez az egész.Louis nincs itt.A legfurcsább az egészben az hogy Jason nem hívott de miért is hívott volna?Most jött rá,hogy nem szeretem vagy ha szeretem őt még mindig jobban. Az este kipakoltam a táskámból. Most a nappaliban ülök Ashley táraságában,elmeséltem neki,hogy Lena hol van és hogy nagyon szereti Selenát meg persze a többieket. Vacsoráztunk majd elmentem fürödni és végül elmentem aludni de csak néztem a plafont majd jött egy sms-em

Egy kis segítség:D. egy város

D egy város,mi lehet az?Várjunk D. mint Doncaster ott született Lou és ott nőt fel.Fel kell hívnom a rendőröket.

A szerelem manó,a szerelem ördög:nincs is rossz angyal a szerelmen kívül
Wiliam Shakspeare:Felsült szerelmesek


4 megjegyzés: