2013. október 25., péntek

27.fejezet

Kórházban 


Feladni nem mindig azt jelent,hogy gyenge vagy:néha azt jelenti elég erős vagy ahhoz,hogy elenged 



Louis szemszöge 

Félek.Az orvos azt mondta 3 golyó találta el,és mind elég fontos részt érinted a testben. Anyáék is itt vannak,de nem segít sokat. Nem rég hívtam fel Ali szüleit,Lücy-t és Jason-t is,akik persze felhívták a csapat többi tagját,aztán felhívtam a One Direction többi tagját is.Alice-t most műtik és az orvos pedig kijött.
-Önök Dr.Brandon hozzátartozói?-kérdezte
-Én a gyereke apja vagyok-mondtam és odamentem hozzá
-Nem biztos,hogy túl éli,ha 24 órát életben marad akkor lehetünk benne biztosak,hogy élni fog de erre kevés az esély. Szerintem búcsuzanak el tőle-elment én pedig sírtam,azt is mondta,hogy bemehetünk hozzá.elsőnek én mentem.Szerelmemből csövek logtak ki és gépek csipogtak.Leültem mellé
-Tudod,Ali néhány hónapja én is itt voltam és túl éltem,és a te dolgod is ez.Éld túl mert neked van egy lányod is akinek szüksége van rád Alice.Nem fogok elköszönni,mert élni fogsz,mert ott van Lena és én és együtt fogunk élni Alice!Ébredj fel kérlek!Szeretlek Alice és minél előbb Mrs.Tomlinson leszel ha meggyógyulsz!Kérlek!Alice!Szeretlek és Szerteni foglak!És látod még is elköszönök!Szeretlek!-ezzel kimentem és már ott voltak barátaim.
-Hát,itt vagy!-kiabált oda nekem Harry
-mondjad Styles!-válaszoltam  neki
-A legjobb barátom fekszik oda bent,miattad!Mert nem véded meg!-megütöd-Ezt Alice-ért!
-Harry,Ali nem ezt akarná-mondta neki lágyan Ashley
-Ne állj velem szóba többet Tomlinson-vetette nekem oda én pedig leültem Lottie és Fizzy mellé a padra és csak öleltem a két húgomat.
Nem sokára megjött a szőke profilozó is.Aki hozta a lányomat is magával én pedig egyből atvedtem  őt. Megölelgetem a szereted gyermekemet.
-Louis,Alice-el mi van?-kérdezte a szőke lány
-Nem biztos,hogy túl éli-válaszoltam
-Istenem-sírt
-Lücy,menny be már mindenki bent volt én megyek-mondta a szőkének Jason aki el is ment én csak ültem kint és vártam a lányommal a kezemben aki a maciját rágta amit tőlem kapot,nekem kell majd felnevelnem  és nem félek tőle,az én kicsi lányom, már látszott egy kicsit a haja ami nem anya különleges haj színe,hanem az én átlagos barnám,szeme viszont már kicsit sőt sokkal sötétebb mint volt szóval az Alice szeme lesz.
Néhány perccel később Lücy kijött boldogan azzal,hogy Ali ébren van.Ébren van! Én elindultam befelé a lányunkal a kezemben
-Szia-köszöntem neki
-Én kimegyek-ezzel Lücy el is hagyt a szobát
én leültem Alice melleti székre
-Mi a helyzet?-kérdeztem
-Semmi,Lena kicsim de szép vagy-beszélt a lányunkhoz aki a csak mosolygott az anyára-legyél mindig jó,és vigyázz magadra és te Louis vigyázz magadra rá és főleg Harry-re a fiúk közül mert....-felült a és felnyögött, felhúzta a pólóját és a sebe vérzett majd elájult a gépek pedig elkezdtek csipogni,Lena pedig felsírt

Nem azt kell bánni ami volt és eémúlt hanem azt ami lehetetrt volna de nem volt

Sziasztok!
Előre mondom a héten vége lesz az első évadnak! És milyen lett az új rész?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése