2013. október 26., szombat

28.fejezet

A végrendelet 

SÍRSZ:Mert nagyon fáj ami történt 
VÁRSZ:Hogy visszatérjen akiért megtörtél 
FEKSZEL:párnak között könnyekkel
ALSZOL:magány közt a sötétben
ÁLMODSZ:arról,hogy majd visszatér 
KELSZ:úgy hogy még mindig egyedül élsz 
REMÉNYKEDSZ:hogy legalább még látod egyszer
CSALÓDSZ:mert álmodoznod  nélküle kell 
ÉLSZ:úgy hogy ő már nem él 
HALSZ:mert úgy érzed jobb lesz így neked és végre vele lehetsz 

zene

Louis szemszöge 





Egyből szóltam a sz orvosoknak,rohantam. Most a folyóson várom,Lena a kezemben alszik és várok. És pont most kijött egy orvos
-Ön,Mr.Tomlinson-én igen álltam fel
-Dr,Brandon,nem élte túl a hölgy életét veztete-a szavak amelyeket nem akartam soha hallani. Nem ölelhetem többet,nem csókolhatom és láthatom többet azt ahogy mosolyog és azt ahogy csillog a szeme mikor rám nézz.
-Részvétem,a hölgyet akkor átszállítjuk a hullaházba-hallottam az orvos szavát de nem érdekelt,csak a saját bánatom érdekelt
-Köszönöm, alákel írni valamit?
-Igen,kérem kövessen
Aláírtam a papírokat majd elindultam haza. Lenát beraktam a hordózkába  és elindultam haza.
Hazafelé bementem a tescoba,tápért,cumis üvegért,pelenkáért és ilyen babás dolgokért,aztán elindultam.
Otthon leraktam Lenát az ágyamra aludni.Én pedig sírtam.
-Miért,istenem?-szinte kiabáltam fájdalmamban. Nekem  kell eltemetnem őt. A temetése... Holnap azt is elkezdem szervezni.De ha van végrendelete azt előbb hallani akarom.
Aztán,a lányomnak is be kell rendeznem a szobát. Nélküle,kell élnem.
Elindultam a fürdő felé,megfürödtem fel vettem a pizsomámat,mintha ma aludnék. Felmentem twittere és írtam.

Ma meghallt életem,szerelme,gyerekem anya. A lányom neve Lena,kérlek szeressétek mert ma vesztetem el az édesanyát. Egy bátor nő volt.
Csatoltam hozzá egy képet majd ezzel bezártam a twitter-t. És pont felsírt a lányom aki éhes volt.
Megcsináltam neki az enni valót és megetettem. Aztán vissza is aludt. Leraktam az ágyra. Mivel már 7 óra volt gondoltam felhívóm Ali anyukáját
-Jó Napot!-köszöntem neki
-Louis,szia!Jó vagy rossz hír?-leültem a kanapéra
-A lehető legrosszabb,Ali este hajnalban meghalt-és összetört már érdem miről beszélt nekem Alice egy szó és össze törnek
-Neem!-sírt ahogy én is
-Ma felhívóm még az ügyvédjét ha van végrendelete az ma még hallani akarom
-Igen,én is,szia Louis-köszönt el én pedig leraktam a telefonomat és odafeküdtem Lena mellé.


-Egyszer megkérded miért így döntöttem,mert így velelehtem Louis. Szeretlek és ez a szeretet sosem fog megszűnni. Soha.

Felébredtem.  Ő volt az. Alice.
-Nem,Ali sosem fogom megérteni-mondtam lehet,hogy már hülye is vagyok csak egy álom volt.
Csörgött a telefonom,ismeretlen szám
-Louis Tomlinson-szóltam bele
-Szia Louis van végrendelete az ügyvéd estére ideér-hallottam meg Sparks hangját
-Köszönöm,az jó hol  olvassa fel?
-Nálad jó?-kérdezte
-A legjobb válaszoltam
A beszélgetésnek vége lett
Lena is felébredt és mosolygott rám. Felöltöztetem egy kis rózsaszín ruhába és adtam neki enni. Majd én is felöltöztem egy fekete nadrágot vettem fel egy fekete inggel,szintén fekete convers-el
-Na,gyere lena elmegyünk neked vásárolni-mondtam a  kis lányomnak és beraktam az autóban majd elindultunk.

Mindent megvettünk neki amit kellet főleg,mivel velem fog lakni. A szobája pedig így nézet ki:


Tündérkének tündér szoba. Felhívtam már Zayn-t hogy este jöjjenek ide. éppen Lenával játszottam mikor csöngettek. Az ajtóban az én és Alice családja állt. És amin meglepődtem Selena Gomez. 
-Gyertek beljebb-kinyitottam az ajtót majd fére álltam  
-Lena?-kérezte anyukám
-A nappaliban-adtam neki választ 
Nem sokára megjöttek a fiúk is,Perrie kíséretében akinek már nem kicsi hasa volt és haja újra szőke volt.
Harry most sem nézett rám,de nem is érdekelt. 
Aztán jöttek az F.B.I-osok 
Aztán befutott az ügyvéd is. Ő állt mi pedig ültünk vagy álltunk.
-Akkor kezdem is-vette elő és elkezdte olvasni- Lányom nevelését Louis.ra bízóm és vagyonomat és lányomra hagyom aki 18 éves kora után használhatja addig Louis a felelős ezért a pénzért. Anyának üzenem ne legyen szzomórú,de tudom anya te megmondtad, de bosszút kellet állnom  apáért. Aztán mindenkinek üzenem legyetek boldogok!Sok sikert az élethez!
Ennyi volt. Nem húzta túl.Lena az enyém!
Nem sokára mindenki elment én Selenával telefon számot cseréltem majd ő is elment. Anyám még mondta:Jó hogy ennyi húgod van. Igen lehet. 
Este megfürdetem Lenát.Hamar el is aludt. Én is megfürödtem,és megláttam az ollót,mennyivel könnyebb lennne!De  nem,mert van egy lányom!felöltöztem pizsibe majd kimentem enni valamit,de nem akart lecsúszni a falat a torkomon. Ezután elmentem aludni,és Ed sheeran Give me love című számát hallgtam. De nem tudtam aludni,így átmentem Lenához és őt néztem ahogy alszik.


Az élet  rövid,függetlenül attól,hogy hány napot kap az ember. Az emberek pedig nagyon értékesek,mindenki kivétel nélkül, nem számít hányan olyan szerencsések,hogy az életünk részei lehetnek. A szerelem pedig......a szerelem az amiért érdemes meghalni. És élni is.

Sziasztok!
Én végig sírtam az egész részt amíg írtam! Ti?Sírtatok?
Holnap jön a kövi rész ígérem

4 megjegyzés:

  1. Te Jo Isten!!!Utallak!!!Bar tudtam, h meg fog halni!De akkor iiisss!!!Miert??Akkor is utallak :)
    Nagyon jo, siess!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez egyszerűen nagyon jóóó!!!!!!Szegény Louis:( Nagyon-nagyon jó :) siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés