2013. október 28., hétfő

30.fejezet

A temetés 


A szerelemnél nincs több. Nem valaki másért szeretlek, hanem magadért és önmagamért. A szerelmünkért szeretlek.


1 nap múlva 


Louis szemszöge 


Ma föld alá kerül. Nem akarom,de ez a szokás. Itt Washington-ban jó idő van és csak az eső esik. Az ég is sír mert ő nem lehet velünk. Először az F.B.I-ba megyünk utána pedig a temetőbe. Lena nem jön velünk végig nehogy beteg legyen rá először Selena fog vigyázni utána én. 
-Louis,megyünk?-kérdezte Selena és ő is sírt a legjobb barátja kerül föld alá nem csodálom 
-Mehetünk-válaszoltam én is sírtam 
Elindultam nyomomban a lánnyal aki a kezében tartotta Lenát. Végig néztem Selenán,szép fekete ruhát viselt ami kiemelte az alakját és egy fekete magassarkút. 
Az autóba bekötöttem a lányomat,Sel is beült ahogy végül én is.

Az F.B.I épületében minden olyan siralmas volt. Nem csodálom hiszen itt mindenki egy koléget vesztet el. Végül megtaláltuk a dicsőség falat. Mindenki ott volt és végül elkezdték. Körbe néztem és láttam,hogy Jason mennyire szenved, ahogy Sparks. Nem csodálom Jason szerette,Aaron pedig felnevelte. 
Mikor elmondta az elnök vagy ki a beszédet kirakták a képet és az volt oda írva: A legjobb profilozó. Sokat vesztetünk a halálával. 
Sírt mindenki.

A temető ravatalozójában oda mentem a koporsóhoz és ott volt. 
Arca hófehér volt,smink nem volt rajta. Szép sötét vörös haját a párnára terítették szét,így még szebb volt. Szemeit már sosem foglya kinyitni,és nem fog már csilógni. Istenem!Miért őt veted el tőlem?
Mivel én voltam utoljára ott.így lecsukták a koporsót és kimentünk. Az eső már nem esett,de a szél fújt. A fiúk körül álltak,kivéve Harry-t.  A beszédet Lücy mondta miközben temették
-Emberek!Ma a világ egyik legokosabb emberét temetjük el. Aki remek anya volt! Barát,és szerető! Ennél nagyobb fajdalom nincs ott így látni! De életét adta azért az emberélt akit mindennél jobban szeretet,akinek a lányát szülte!

Már mindenki elment de én ott maradtam vele!
-Tudod Ali,szeretlek,miért hagytál el? Senki nem hagyott el annyiszor mint te-itt elnevetem magamat kinómban-2-szer de a most harmadszor örökre! Ezért egy kicsit utállak,de a szeretet nagyobb,nem fogok mást szeretni soha,soha! Lena mindent meg fog tőlem kapni ígérem!
Ezután majd nem elmentem de ez még elmondtam?
-Alice,miért nem maradtál velem?-kérdeztem és elmentem

A szállodában,Lena már aludt a legjobb barátaim is. Mi 5-en két dolgot is síratunk. Alice-t és a bandád. Talán ha Harry-t nem rabolják el mi lenne most? Nem tudom,de hülyén hangzik de örülök hogy megtörtént de akkor most nem  fájni. 

Egy szép mezőn voltam és ő is ott volt egy szép fehér ruhában 
-Miért,Ali, Miért nem maradtál velem.
-Én veled maradtam ide bent-mutatott a szívemhez
-Maradj velem,örökre-kértem és megcsókoltam a csókunk igazinak tűnt 
-Veled maradok-válaszolta és mosolygott
-Ígéred?
-Ígérem

Felébredtem. itt volt. Csókját még mindig az ajkamon érzem. Megjelent álmomban. Mosolyogtam. Kimentem a tetőre az égre néztem és csak annyit mondtam 
-Köszönöm,hogy eljöttél-sírtam és mosolyogtam-szeretlek 


Sziasztok!
Emberek én sírtam! Holnap jön az epilógus és vége az 1. évadnak! Nem lett hosszú rész,de viszont nagyon szerelmes! Én imádtam! Ti? 


Két megtört, csonka ember voltunk. Most eggyé váltunk. Soha senki nem fog úgy megérteni engem, mint ő. Soha senki nem fogja úgy megérteni őt, mint én. És soha senki nem fog változtatni ezen. Egybeolvadtunk, és kovácsoltunk magunkból valami erősebbet. Valami jobbat.


1 megjegyzés:

  1. Istenem! Nagyon nagyon szomoru vagyok!!! Sajnalom h nem komiztam de kepzeld el h mindegyikhez odairtam h egyszeruen imadom!!! Nagyon jooo!

    VálaszTörlés