2013. október 10., csütörtök

22.fejezet

3 nap múlva

Louis szemszöge

Ma végre találkozom Lenával. Annyira jó! Imádom a lányomat olyan aranyos  és nagyon hasonlít az anyàra. Ő az új szerelmem. Olyan szép azok a szemek ahww.
Liam-nek van új barátnője mert egy hónapja szakított Sophiával,megmondom öszintén mikor megmondta nekünk és kiment a fiúkkal elkezdtünk táncolni nagyon örültünk ennek nagyon rüheltük azt a nőt,az új lány viszont csodálatos Clary-nek hívják és szép szőke haja van és nagyon kedves nem csak velünk a Directionerekkel egyaránt. Ami még fontos azaz hogy Perrienek újra lila haja lett és ő lett Mrs.Malik ennek persze sokan nem örültek de mi igen.
-Tommo,gyere!-kiabált nekem Niall
-Megyek-mondtam,elindultam le a tàskámmal mert csak egy napra megyünk az amerikai fővárosba. Az ajtóban ott állt már Niall. A többiek nem jönnek de nem is baj.

-Niall,gyere már!-kiabáltam neki  a reptéren,de persze meg se hallota
Én sétáltam tovább. De egyszer csak egy fegyver csövet éreztem  a hátamon
-Egy szót sem,velem jössz-én pedig csináltam azt amit kért kivéve egyet ami majd nem a halálom lett.

Alice szemszöge

Ma jön Tommo és Nialler,sajnos Ash és Harry meg persze a többiek nem tudtak jönni de nem baj....

Lena ma egésznap alszik,ami  nagyon jó a tegnap után,mikor csak sírt.
Csöngettek. Mivel Jason dolgozik nekem kell kinyitnom az ajtót.
Az ajtóban Sel állt.
-Szia-öleltem meg
-Szia-ölelt vissza-Lena
Bejött.
-Alszik a nappaliban-húztam bejebb
-Te hogy vagy?-kérdezet vissza és láttam rajta hogy Louis-ra gondol
-Jól-mondtam-te és Jus
Ja igen újra jártak,de megint nem jött össze
-Tudod Ali,egy pasi csak arra hogy meghíz és összetörje a szíved-mondta miközben leült  kanapéra
És milyen igazza van. Nekem pedig jött egy sms-em:

Nálam van a szerelmed

Miiiii? Ne Jason vagy Louis az?

1 megjegyzés: