2013. október 13., vasárnap

24.fejezet

Nem találom

“A gonosz újabb és újabb  pusztító gyötrelmeket alkot az ember szüntelen gyűlölködő bosszúvágyából.”


Lücy szemszöge

Szaladj Ali!Ments meg!Ha nekem nem sikerült megmentenem a kapcsolatomat,Mike-al,neki legyen jó!Most megyek Lenáért mert közös barátunk Sel hívót hogy egy kicsit legyek a kicsi lánnyal,imádom ez a lányt olyan aranyos.
Becsengettem és barna barátnőm nyit ajtót 
-Szia-köszönt
Elmagyarázta hol van  minden,majd elindult. Én pedig járkáltam a házban Lenával és azt néztem milyen szép és milyen aranyos.Mi lesz ha Ali-nek valami baja lesz?Én megölöm Tomlinson-t vagy bár kit akinek köze lesz a halálához. 
-Olyan szép vagy mint  az anyukád-beszéltem a kezemben alvó kis lánynak akit felvittem a a szobájába aludni. Én pedig lementem tévézni és nni valót készíteni neki.Majd megszólalt a telefonom
-Szia,Morgan-köszöntem a kollégámnak
-Szia,Lücy-nagy gáz lehet mert csak akkor hív így-tudod van az a gyilkos aki Alice apját megölte 
-Mondjad már!-kiabáltam rá
-Ott van Londontól nem messze Doncaster-ben,és..-láttam magam előtt ahogy a nyakát vakarja,zavarában-szerintünk a  nevelő apja a gyilkos


Louis szemszöge



Egy sötét szobában ébredtem.A nap sugarai kellettek fel.Körbe néztem, és a  szobába nem volt más csak a szék amin ültem,ja és egy vas ajtó.Éhes voltam és szomjas és hiányoztak.Hiányzott Ali és Lena. Nyavalygok itt mint egy pisis aki az anyukáját akarja,de nekem most ők kellenek a családom.
Egyszer csak meghallottam ahogy kinyiliok a nagy vas ajtó és belép egy elég magas és vékony férfi
-Louis,régen találkoztunk-a hangja ismerős és mikor megláttam az arcát már biztosra veszem,hogy ismerem.
-Maga?M-kérdeztem,mert nem hittem el,Alice nevelő apja?Nincsen értelme
-Igen,de a magyaráztal várjuk meg a vörös szerelmedet is-elém dobot valamit mikor megfogtam,éreztem hogy egy kenyér az

Alice szemszöge 



Az autóban ülök és Doncaster felé tartunk  a nyomozókkal,a fiúkkal és persze a Tomlinson családdal. Egyből a a helyi őrsre mentünk ahol  berendezkedtünk.Mindenki elment aludni,de én nem tudtam.Mi van ha nem sikerül?Ha Louis ott hal meg?Mit mondok majd Lenának?Istenem!
-Ali-hallotam Lottie hangját
-Lottie,mit keresel itt?-halotam ahogy ide jön hozzám
-Nem tudok aludni,szóval bejöttem láttam itt mindig zajlik az élet-igen igaza volt mindenki gőz erővel dolgozott kivétel a londoniakat
-Mi nyomja a szívedet?-asszem rá tapintottam
-Louis.Mi lesz ha nem jön haza?Mi lesz ha nem látom többet?-sírt ahogy én is most már
-Haza hozom,az életem árán is-öleltem át és hagytam hagy sírjon a vállamon.Miközben sírt a szőke haját simogattam és vigasztaltam.Talán vele lett a legjobb a kapcsolatom,Lou testvérei közül,mert ő nem félt kérdezni se,és mindig itt volt nekem
-Nyugi,haza fog menni ott lesz mikor leértségizel,mikor férjhez mész,mikor megszületik az első gyereked,mindig ott lesz neked-fogtam meg a két arcát és úgy mondtam neki
-Hogy lehetsz ennyire optimista-tete fel a kérdést amire már sokszor válaszoltam,de neki mondtam egyedül igazat mint válasz
-Tudod,ha ez a munkát nem lehetsz csak optimista különben előbb vagy utóbb megörülsz-adtam rá magyarázatot
-Elmeséled,el..me.séled mikor meghalt apukát?-kérdezte és közben sírt
-8 éve volt akkor voltam 12.Mikor haza mentem a suliból anya sírt és ott voltak nálunk apa társai nagyon megijedtem mert ilyen még sosem volt,és mikor kimondták azt hogy apa eltűnt csak sírtam és anyát és a bátyámat öleltem egész nap.1 hét múlva megtalálták apa testét,anya ekkor és ezért megszült a húgom kora szülött lett de nem lett semmi baja a tesómnak.Ezután anyával rossz lett a kapcsolatom mert szerintem túl hamar lépet tovább apán-fejeztem be a rövid kis történetet
-Sajnálom-hallottam meg a vékony kis hangját
-Most aludj-mondtam neki és ő meg is tette,ott aludt el a mellkasomon miközben öleltem

“A félelmet felismerni és legyőzni bátorsággal lehet.”

Sziasztok!
Milyen lett?Szerintem fantörpikus!Új kedvenc részem! És mit szóltok az elrabolóhoz?Ki számított rá?

1 megjegyzés:

  1. Aaaaaaaaa....utalom Ali neveloapjat.
    Forduljon fel a paraszt!!
    Amugy nagyon joooo;)

    VálaszTörlés