2013. október 19., szombat

25.fejezet

Meg van

A szerelem nem erkölcs kérdése,az csak úgy van-Cassandra Clare-Elveszett Lelkek Városa 




Louis szemszöge

Ma egy újabb nem nélküle,nélkülük.Nem biztos,hogy túl élem.Miért ne élném túl?Alice biztos megtalál.Mert ő egy csodálatos lány. Harry-t is simán megtalálta engem is meg fog.  Megint éhes vcagyok tegnap nem kaptam csak egyszer enni enni még ennyit sem. Talán ha megszökhetnék.. Nem semmi esélyem,be vagyok zárva,ablak csak egy van de nem férek ki rajta,tegnap kimentem wc-ére is de ott meg nincsen ablak,sajnos...
talán Ali anyukájának a legnehezebb már ha tudja,hogy ki az az ember aki elrabolt...
Tegnap egész nap az járt a fejemben mit csinálhat Ali?És Lena,mi lesz ha már nem foghatom meg?
-Jó regggelt!-jött egy mély  hang az ajtó felől
Én persze nem köszöntem vissza.
-Látom,nem vagy beszédes ma reggel-jött oda hozzám-de remélem ettől jobb kedved lesz-dobot elém egy képet én pedig felvettem és megnéztem a képet és ő volt rajta
Olyan szép volt,és azok az ajkak,és milyen vicces volt,azzal a banánnal!Most rá vágyok!




Alice szemszöge

Reggel arra ébredtem,hogy Lottie engem néz.
-Már értem,miért tetszettél annyira Tommo-nak-mosolygott miközben kimondta ezeket a szavakat
-Miért?
-Olyan szép vagy Ali,és álmodban beszélsz-mosolygott amit nem csinált szerintem túl régóta
-Dr.Brandon van nyom-szakítot minket félbe e gy rendőr
Elköszöntem a legidősebb lány Tomlinson-tól és elmentem a rendőr után 
-Na,mi van?-kérdeztem kicsit izgatottan 
-Alice,szerintem ülj le-kaptam választ az ex-emtől 
Megtettem amit kért és belekezdet 
-A nevelő apád a sorozat gyilkos aki elrabolta Louis-t és Angliában ölt,és.....lehet,hogy ő ölte meg apukádat is-hazudik.Ez volt az első gondoltam .De miért tenné?
-Meg lehet-válaszoltam
-És még valami
-Igen?-sürgettem a srácot
-Meg van Tomlinson-meg van,életben van.Ha túl éli minden jó lesz együtt fogunk élni.
Ezután elindultunk Doncaster külvárosába.
Ha túl éli megbocsátok neki,de egy volt a bökkenő,hogy valamelyikünk meghalt.

Tudom,de amit a szerelem nevében teszünk az lehet erkölcsös vagy erkölcstelen-Cassandra Clare-Elveszett Lekek Városa

Sziasztok!
Ki várja a kövi részt?Szerintem ez nem a legizgibb,de a kövi nagyon az lesz...ígérem 

2 megjegyzés: