2013. október 29., kedd

Epilógus


Amink van, az a szerelem. De a szerelemnek gyümölcsöt kell teremnie, különben elvész.


Louis szemszöge 

1 hét múlva 


-Srácok mehetek-mondta  a menedzserünk
Leültünk az asztalhoz,én Niall és Zayn közé ültem középre
-A bejelentésünk az lenne,hogy a banda  feloszlik-jelentettem be ezután csak úgy jöttek a kérdések
De persze a végén a testőrünk mondta hogy egyszerre csak egyet
-Mi miatt lett vége?
-Miattam,sok időt szeretnék a lányommal tölteni,és a gyász...-mondtam
-Ha pedig Lou kiszáll az már nem ugyan az-mondta Niall és megölelt
persze ez nem volt igaz de a sajtónak jó
-2 koncertünk lesz még egy itt Londonban,egy pedig Budapesten mivel oda soha nem mentünk el és sokat tweetteltek ezért az ottani rajongóink


1 hét múlva 

-Köszönjük a figyelmet Budapest! Csodálatosak vagytok! Bemutatnék nektek valakit-ezután lementem és felhoztam Lenát- ő itt a kislányom
Minden directioner sikított ő pedig mosolygott ezután  levittem és odaálltunk a fiúkkal meghajoltunk így utoljára One Direction-ként.

3 év múlva 


-Lena,kincsen gyere ide!-kiabáltam a lányomnak
-Igeny?-kérdezte és megölelt én pedig felemeltem
-Tudod,ma megyünk Izzy születésnapjára,és ma jön Sel is-emlékeztettem és leültettem egy székre és  ráadtam a vans cipőjét,,na igen apja lánya
Az elmúlt 3 évben sok minden történt. Nem találkoztam azóta sem Harry-vel,és mint hallottam neki is van egy gyereke Ashley-től. Niall is apa lett. És Perrie pedig megszült és terhes újra.  Ahogy Liam is apa lett. Selena pedig még mindig nagyon szereti a lányomat.de ő azóta se talált magának senkit.  A zenei karrierem pedig csak úgy szárnyal felfelé ahogy a többieknek is!
-Jaa,tényleg-mondta nekem
-Na,gyere Lena-fogtam meg a kezét és elindultunk
A kocsiban beraktam és csináltam róla egy képet:

Egyből be is raktam háttérképnek. Ezután én is beültem és mentünk először a reptérre. 

A terminálban álva a kezemben a lányommal indultam el az énekesnő felé 
-Sel!--ugrott le a lányom és Selena kezébe vettet magát 
Odamentem és elvettem az énekesnő bőröndjeit,és elindultunk a kocsiba
Miután mindenki beült elindultunk Zayn-ékhez 

-Szia, Zayn-köszöntem neki és Lena pedig a karjába ugrott 
-Te is szursz mint apa-jegyezte meg a lányom
A legjobb kapcsoltam Zayn-el és Perrie-vel marat,minden héten szombaton náluk vagyunk. 
-Igen,ez lehet-mosolygott Lena, azzal mosolyjal Alice 
-Na,gyere,van valamink neked is Lena-mosolygott én pedig oda adtam a lányomnak Isobelle ajándékát hogy adja oda neki 
Én is bementem és megláttam Harry göndör haját 
-Perrie néni!-kiabált Lena a szőke hölgynek aki már jött is, de Harry a lányom hangjára felkapta a fejét nem is csodálkozom lányom hangja nagyon hasonlít az anyáéra ahogy a szeme és a mosolya is 
-Lena,kicsim szia-ölelte meg-Izzy ott van kint Larkin-nal 
-Szia,Pezz-öleltem meg
-Lou,itt van Harry-oda néztem, és a lányomat csodálta 
-Hol van a fia?
-Ott- a fiú éppen Lenával játszott, olyan haja volt mint harry-nek és már most látszott rajta hogy a nők kedvence lesz 
-Értem-válaszoltam 
Leültem és beszélgettem Niall-el aztán Liam-el,és persze zayn-nel Harry-vel pedig nem 

Este elindultunk haza a lányommal. 
-Apa,nekem tetszik egy fiú-na erre minden figyelmemet ő kapta 
-Ki?-kérdeztem kedvesen 
-Harry,a volt banda társat fia-mosolygott 
-Jajj,kislányom-megöleltem és elkezdtem etetni 


-Apa,mesélsz nekem?-kérdezte már az ágyában 
-persze ,tündérke-mosolyogtam rá
És elmeséltem neki,hogy találkoztam az édesanyával. 

Miután elaludt én is elmentem aludni,és sírtam. Hiányzik. Nagyon. Jajj Ali. 3 év eltelt 25 éves vagyok,lassan kéne valaki,de nem akarok mást. Ezután elaludtam 

Hogy tetszik? 
nekem nagyon, Holnap hozzom az új évad prológusát,és holnaaaap Story of my life!!!!! Ááááááááááá Nagyon várom. 

Ezért olyan szép minden kisgyermek - mert nem érdekli a véleményed.

1 megjegyzés: