2013. október 27., vasárnap

29.fejezet

Az élet nélküle


Két testben egy lélek
voltunk... mindketten vétlen; 
menjünk el inkább észrevétlen
egymás mellett, nem kellenek
szavak; láthassalak úgy, mint
mikor enyémnek tudtalak...



2 nap múlva 


Louis szemszöge 




Ez a 2 nap csak úgy elment,a temetést szerveztem,aztán az F.BI.  is hívót hogy Alice nemzeti hős lett,így a temetése  ott lesz,na és persze az F.B.I dicsőség falán is ott lesz az apja mellet középen. Lena is érzi hogy valami nincsen rendben,de elég sokat mosolyog így is. Harry-vel azóta egyszer beszéltem és az lett  a vége,hogy Zayn-nek és Liam-nek kellet minket szétválasztani. és mért vertem meg? Mert azt mondta nem szerettem Ali-t és ezért nem vétem meg. Ma Ali családjával és az én családommal ebédelek. megfürödtem és felöltöztem mivel Selena itt maradt ezért ő vigyázott a lányomra amíg fürödtem.
-Kész vagyok!-mondtam és láttam már a lányom is felöltözött
-ezt láttad?-dobta elém a The Sun mai címplamját amin mi voltunk még tegnap mikor a temetést mentünk szervezni és  Lenán nevettem aki a nagyija kezébe volt,és miért nem látszik a képen?


Selena és Louis együtt?


A két fiatalt tegnap fotóztuk le ahogy Londonban sétáltak és elég jól érezték magukat! Talán egy randiról jöttek? Nem tudjuk de Miss Gomez mostanság elég sok híres fiatalembernek csapta a szelet ahogy Tomlinson sem tétlenkedett,reméljük azonban most eljött a nagy egymásra találás

Mi van? Na  ez már több a soknál mit gondolnak?
-Te jó isten!
-Így van!-mondta nekem a lány
-Harry megint ki fog akadni és megint verekedés lesz a vége-mondta neki
-Ne foglalkoz vele,mi tudjuk hogy nem így van és csak Lena miatt vagyunk most is egy lakásban-mosolygott rám
-Így van
-Louis akkor megyünk?
-Igen

Selena szemszöge 


Mikor megérkeztünk Doncaster-be az ajtóban Lottie állt aki a bátyához rohant aztán pedig hozzám
-Majd csinálunk egy képet?-kérdezte és közben pedig elpirult 
-Persze-mosolyogtam rá 
Bent megcsináltuk a képet,és leültünk enni. Lena kézről kézre járt. Persze mindig az apját vagy engem nézett. Néha szemeivel Alice-t kereste valószínüleg 
Mikor megebédeltünk kimentünk a kertbe Ali anyukájával és Lottie-val. Leültem és a kis Lenát a kezembe fogtam  
-Nem hiányzik neki az anyukája?-kérdezte lottie 
-De biztos hiányzik neki,csak  ő elven jelenleg velem és Tommo-val 
-A mai újság cikk igaz volt?-kérdezte Rose Ali anyukája 
-Nem,nem  igaz Louis nagyon oda van még mindig Alice-ért és nekem Ali volt a legjobb barátom ezt nem tenném meg vele-mosologtam és leraktam az alvó kislányt 
-Akkor jó-mosolygott
-Holnap megyünk Washingtanba a temetésre-mondtam neki 
-Az jó,legalább mindig kimehetek hozzá majd
-De ő nem-néztem Lenára 
-De majd ha nálunk lesz akkor majd jön ő is 
-Az is igaz 

Nem sokkal később elindultunk haza.De közben megálltunk Harry-ék házánál és Louis mondta mindjárt jön,de ebből fél óra lett,de aztán jött. Otthon a kislányt megettem majd leraktam aludni. Majd lementem a nappaliba és tévéztem Louis-val

Selena Gomez ma babázott 

Selena valószínüleg Louis Tomlinson gyerekével játszott akit ex-étől született, a hölgy nemrégen meghalt, de lehet hogy a One Direction szépfiúja már tovább is lépet? Ha Selena az a hölgy akivel ezt megtette csak gratulálunk nekik,sok boldogságot
Ez komoly! Istenem!
-Na én megyek aludni4Jó éjszakát Louis!-ezután elindultam de Louis utánam szólt 
-Feloszlott a banda-mondta és sírt 
-Miért?-kérdeztem 
-Miattam és Harold miatt nem tudtunk egy légtérbe meglenni,és Liam ezért feldobta ezt és mindenki elfogatta,de főleg Styles akarta ezt 
-Sajnálom-öleltem meg 
-De lesz még egy koncertünk így együtt, 1 hét múlva pedig bejelentjük a közönségnek az ok pedig z lesz hogy én kiléptem és így már nem volt az igazi-sírt még mindig 
-Louis...
-De megpróbálom  egyedül is-mondta-és ott van alice is. Szeretem de nem lehet már velem! ő volt életem másik érteleme  de nem lehet már velem! Mikor először megláttam már akkor tudtam ő az igazi. ÉS nem lesz más soha. Miért ment el ilyen korán? Fáj Sel nagyon.
-Jajjj Lou-öleltem meg-nekem is nagyon hiányzik,de most megyek. Aludj jól
-Ha majd talán alszok-köszönt el 
Én sem nagyon aludtam. Csak sírtam hogy már nem lehet velünk 

Sziasztok!
Nem ez lett a legjobb rész,de én a végén elsírtam magam! A kövi rész holnap jön!


Ha az elválás ilyen iszonyú kín, jobb lett volna, ha sosem találkozunk.

1 megjegyzés: