2013. szeptember 29., vasárnap

21.fejezet

Az akták

A sötétséget nem űzheti el a  sötétséget,csak a fény.
A gyűlölet  nem űzheti el a gyűlöletet,csak a szeretet
Martin Luther King Jr.



Alice szemszöge

1 hét múlva 

Reggel Lena sírására kelltem fel mint minden reggel,de nem zavar,sajnos a  barátaim már nincsenek itt.Louis....ő más kérdés szeretem és minden nap bent volt nálunk és jókat beszélgetünk volt,hogy Lena csak az ő karjában nem sírt.Kiment a lányomhoz és felvettem és már nem is sírt járkáltam vele meg énekeltem neki
-Akkor,ma bejössz velem Ali?-kérdezte Jason és megállt az ajtóban
-Igen,megmutatom őt a többieknek-mondtam és elindultam a lányommal a kezemben Jason felé
-Nem látták eleget?-kérdezte röhögve
-Nem-mondtam majd vissza sétáltáltam Lenával és elkezdtem öltöztetni,de a lányom az öltöztetés közben elaludt és azt a macit ölelte amit Loui-tól kapott.Mint minden normális szülő én is lefotóztam őt:

Nagyon aranyos,istenem,majd tovább öltöztetem mikor kész lett én is,én ezeket vettem fel:


Jason is felöltözött és végül elindultunk.

Bent Lena már a kezemben volt és nézelődött,mikor az F.B.I dicsőség falához értünk megálltam,mint néha napján szokásom volt
-Nézd csak ott van a papa-mutattam a lányomnak apukámat-és majd egyszer anya és apa is ott lesz
-Csak anya-mondta Jason én pedig megráztam a fejemet,és tovább mentünk mikor oda értünk az irodába Lücy már el is vette a lányomat tőlem és Cook-kal körül állták én pedig a saját asztalomhoz mentem és akták voltak rajta apám aktái
-Sparks ezek miért itt vannak?-kérdeztem 
-Elküldjük Angliába  ott is felbukkant egy ilyen állat-válaszolta miközben Lenával sétált
-Elolvasok néhányat-mondtam majd kinyitottam azt amelyik a profilt tartalmazta 
 és elkezdtem olvasni:

40-50 éveiben járó férfi,nincsen  családja,felléphet nála skizofrénia,a szemtanúk szerint 180 cm és barna haja van,antiszociális,nulla szociális érzékkel 

A sorok amiket kívülről tudok,de nem találtuk meg.Ennyire gáz az F.B.I?Hát igen ekkor kaptam egy sms-et Selenától

Akkor nálatok 5 perc múlva?

Én:10 perc

Elköszöntem mindenkitől majd elindultunk Lenával
Az autóban a lányom csak aludt.A ház előtt már ott volt Sel
-Sokat vártál?
-Nem-mondta majd bementünk a lányomat Selena  a vitte a nappaliba ahol leült vele a kezében Lenával
-Milyen újra itthon?-kérdezte én is leültem
-Nagyon jó-mondtam
-Louis?
-Szeretem Sel,de nem lehetek vele-mondtam
-Jason?
-Szerintem tudja de...
-Értem
Még beszéltünk elég sokat.Mikor Sel elment 7-kor elvittem Lenát fürödni majd aludni.Mikor Jason hazaért én is elmentem aludni.

-Neee!Kérem-mondta Louis,de Robert anyám férje ezt meg se  halota,csak tovább verte
-Elmondod-mondta és megint megverte
-Sosem mondom meg a címet-mondta ekkor fegyvert fogott a fiúra és már megakarta húzni a ravaszt

Ekkor felébredtem.Mit akar Rob?És Louis?Biztos csak egy rossz álom.De nem az volt...4 nap múlva kiderült hogy nem az.

A tragédiának nincs szüksége vérre és halálra. Elég, ha mindent átitat az az eluraló szomorúság, miben a tragédia kedvét leli

Sziasztok!
Szerintem ez nem a legjob rész,de gondolom mivel jövő héten nem tudok írni ezért most írtam.
Remélem azért elfogatható rész lett

2 megjegyzés: