2013. szeptember 3., kedd

14.fejezet


Nem tudom elfelejteni

Megpróbálni elfelejteni valakit,akit szeretsz,olyan mintha megpróbálná emlékezni valakire,akit soha nem ismertél


Louis szemszöge 

Mindenhol őt látom.Eleanor csak egy játék,minden nap megcsalom vagy ő engem ő csak azért van velem mert gazdag vagyok én meg azért vele mert jó vele az.A többi fiú is kiosztott de nem érdekel.Ma láttam egy újságot ami hab volt a tortán azzal a szerencsétlen Gubler-el van,nem velem ő fogja felnevelni az ÉN gyerekemet!!
-Louis,tudom hogy hiányzik de te cseszted el!Szóval énekelj-szólt rám Harry én pedig csináltam amit kért és elkezdtem énekelni a Best song ever-ben a részemet,na és egy hét múlva vma ahol díjat adunk át

Alice szemszöge


1 hét múlva

Ma este  ott leszek a Vma-án,pontosabban 2 óra múva .Ahogy Ashley is,de más nem.Engem Selena hívott Ash-t pedig Harry.Louis remélem nem látt majd,bár erre kevés az esély hiszen Sel mellet ülök majd.És boldog vagyok Jason Gubler-el aki a barátom lett.
-Kész vagy-mondta Selena elindultam a tükör felé és leesett az állam,így néztem ki:
-Azta-mondtam ki amit gondoltam
-Gyere menyünk-ezzel elindultunk az autóból előbb szállt ki Selena én pedig már mindjárt az arénába mentem.Bent megkerestem a helyemet és vártam egyedül,egyszer csak jött egy sms-em

Nem félsz hogy meglát??

Na ez már kezt ijesztő lenni és akkor meghaltam Selena hangját
-Remélem nyerek
-Ez csak természetes
-Köszönöm-mondta kedvesen
-Sziasztok-köszönt Taylor??
-Tay,szia ő itt Alice-mitatott be Selena
-Szia,Taylor Swift-mosolygott kedvesen
Nem nemsokára elkezdedödött a show és akkor meghallottam a hangját,bemondta hogy Sel nyert és akkor meglátott mikor az énekesnő megölelt ahogy a többi fiú is,és Harry egyből a hasamat nézte Louis pedig a szemembe nézet.
A díjadnak vége lett és elindultunk az afterpartyra ahol ott volt ő is.
-Ali-jött egy mély hang jobbról
-Harry,szia-mondtam és megölelt
-Hiányzol-mondta
-Te is-sutogtam vissza
-És mi lesz a neve?
-Lena vagy Leo-mondtam neki
-Szép nevek-mondta nekem 
-Ali-szólt hozzám ő
-Hagy Louis-mondtam neki 
-Alice beszélnünk kell,az én gyerekemmel vagy terhes-mondta
-Lehet de nem akarlak látni-ezzel elindultam ahogy Selena is.Otthon lefeküdtem aludni de nem tudtam mert csak ő járt a fejemben,és ,hogy még mindig szeretem

Akárhányszor kilépek az utcára,az ő arca jut az eszembe,hogy hol lehet,mit csinálhat,mégis azt mondom nem érdekel.Csak ne kutatná a lelkem mindenhol,minden sarkon,minden úton,minden emberben

Sziasztok!
Na rövid lett ez is de annál izgalmasabb szerintem!A következő részben megtudjátok lány vagy fiú lesz és még Selena elég dokat lesz benne
AnettDx

2 megjegyzés:

  1. hosszabbat írj!!!!Így folyton várnom kell!!!:(
    De nagyon jól írsz!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jooooo! Váááá!! Aaa Louist es Alicet most azonnal. ;'( Siesss

    VálaszTörlés