2013. szeptember 28., szombat

20.fejezet

Lena

A gyerekválallás életünk legnagyobb teljesitménye,és jelentősége messze meghaladja a mi életünket
Tóth András

Louis szemszöge


Csak rohantam mert látni akartam őket életem két legfontosabb személyét.Amit Harry-nek mondtam igaz volt 22 évesen nem lehetek ekkora balek emberek!Rohantam Gubler megállt gondolom ott volt Ali mivel Lücy is ott volt a többiek még nem.Gubler elment gondolom vécére vagy a büfébe de gondolom a büfébe mert Lücy is ment vele.Én pedig oda mentem és sírást hallottam egy kis gyerek sírását.Nem sokára pedig megláttam a gyereket és a szülésznőt
-Ön Dr.Alice Brandon,barátja?-kérdezte én persze rögtön válaszoltam
-Igen-mondtam 
-Megszeretné fogni?-kérdezte 
-Igen-mondtam mivel a kezem be volt fáslizva nehéz volt de megoltottuk,mikor ránéztem Ali-t láttam benne a  szemei olyan szép barnák mint Ali-é,olyan ártatlan és olyan szép nincsenek rá szavak,a haja viszont az enyém mivel barna és Ali pedig vörös, majd éreztem a könyeimet,az én gyerekem az én Lenám
-Uram mi  a vezeték neve?-kérdezte a nő
-Tomlinson-mondtam
-A kis lány neve akkor Lena  Tomlinson akkor a kislány neve,intézem a papírokat-mondta-bemehet ha akar
Ezzel elment
Lena Johannah Tomlinson anyám neve is szerepel a nevében ezt meg kell neki köszönöm,elindultam a szobába ahol ott volt Ali
-Szia-köszöntem neki
-Louis?
-És Lena-mondtam


Alice szemszöge


Fáj,nagyon fáj
-Gyerünk Alice-mondta az orvosom
Nyomtam ahogy csak tudtam,aki azt mondja milyen jó szülni az hülye,de néhány perce múlva meghallottam ahogy sír az én Lenám
-Hogy hívják?
-Lena Johannah az apa kint van-mondtam és akkor megkaptam őt a szemei az enyémek de az orra Louis-é ahogy a haja szine is mivel a lányunk barna,majd éreztem hogy sírók az örömtől
-Ki vigyem az apjának?-kérdezte a szülésznő
-Igen-mondtam nem akartam elengedni de Jason is hadd lássa
Mikor kimentek én csak sírtam,mert anya lettem a Johannáh-t azért raktam hozzá mert így hívják Louis anyukáját aki egy remek ember,de ekkor meghallottam az ő hangját
-Szia
-Louis-kérdeztem hitetlen kedve
-És Lena-válaszolta
-Hogy hogy itt?-kérdeztem és odaadta Lenát aki immáron aludt
-A kezem-mutatta meg
-Jó bullás vagy mi-mondtam
-Szeretlek Ali-mondta ki hirtelen néhány perc hallgatás után
-Én is-mondtam és adtam egy puszit Lenának
-Nem bocsátasz meg?-kérdezte
Mit mondják a szívem azt mondja hogy igen de az agyam pedig nemet mond,mit csinálják?
-Barátok lehetünk,és ezáltal láthatod Lenát is de több nem-mondtam és az agyamra hallgattam
-Akkor barátok-mondta és újra mosolygott ahogy én is ezt csináltam 
-Milyen régen mosolyogtál őszintén?-kérdeztem
-9 hónapja-mondta akkor mentem el először-te?
-3 hónapja-mondtam-mindenki itt van?
-A kórházban csak én és Harry-mondta
-Gyertek majd be-mondtam
-Megfoghatom?-kérdezte én pedig oda adtam neki-és Lena egyből elhelyeszkedet -A szemei a tiéd
-Tudom-mosolyogtam,megnézte az időt legalábbis szerintem azt
-Most mennem kell,holnap akkor már hozzom a One Direction-t,Ashley-t és Pezz-t is-mondta majd vissza adta Lenát,és adot egy puszit és ment.
Néhány perccel később megjött Gubler és Lücy,Jason felhívta anyát,hogy szültem és holnap már itt lesznek ők is ahogy a csapat is és persze Selena is.
1 órával később Lena már evett és már alszik ahogy én is mindjárt de  ez volt életem legjobb napja

Az anyai szeretet hatalmas erőt képvisel.Több,mint egyszerű mit egyszerű emberi szeretet.A lélek mélyéről szakad
Guilermo del Toro

Sziasztok!
Nem túl hosszú  de majd a kövi hosszabb lesz.Egy boldogabb rész és Lolaaa most is utálsz?:D 
És már csak 10 rész a második évadik furcsa nagyon furcsa.....






4 megjegyzés: