2013. szeptember 1., vasárnap

12.fejezet

Elvesztettem,de kapok valakit

Egy ház alapja nem a földben van,hanem az asszonyban-mexikói közmondás

A teszt pozitív lett ott volt a  két csík.Gyerekem lesz.Gyerekünk lesz.Sírtam az örömtől.Kimentem és Dani már fent volt 
-Danielle,menyi az idő?-kérdeztem
-Kereken 9-válaszolt 
-Ok,én lefekszem-mondtam és elindultam fel
Megfürödtem,mikor kijöttem beálltam a tükör elé és a hasamra tettem a kezemet,ott van ő Louis és az én gyerekem,boldog vagyok,de előbb elmegyek orvoshoz hogy biztos legyen,felvettem a pizsimet és elmentem aludni.

Reggel magamtól keltem fel.Kinyitottam a szememet és láttam,hogy Louis alszik így elindultam le.A fiúk már nem voltak itt de Danielle még aludt.Ittam egy kávét majd ettem és megnéztem az időt ami 9-et  felmentem öltözni,a hajamat felkötöttem és sminkeltem és írtam egy üzenetet Louis-nak,majd elindultam a kórház felé.Mikor oda értem megkerestem a nőgyógyászatott.Bementem oda kerestem egy nővért aki elmondta,hogy mivel korán van ezért nem baj hogy nincsen beutalom és van egy orvos aki most rendel eljött velem oda,kopogott a nővér bemutatott és elment
-Jó Napot!Mik a panaszai?
-Ha minden igaz terhes vagyok-mondtam
-Akkor ezt mindjárt meg is tudjuk biztosra,kérem jöjjön velem-mondta és elindultunk egy másik szobába ahol ott volt az ultra hang
-Kérem feküdjön le-mondta megtettem mivel nadrágban voltam mondta gomboljam ki,felkente az a valamit és elkezdte 
-Akkor,nézzük-mondta és matatott valamit és megszólalt-Maga egy hetes terhes
kimondta és  az vagyok terhes gyerekem lesz
-Akkor egy hónap múlva találkozunk ugyan itt,és ebben az időpontban-mondta az orvos
-nekem jó-mondtam,begomboltam a gatyámat felvettem a táskámat és elindultam haza.Út közben Avicci-t hallgattam és teljesen boldog voltam.kinyitottam az ajtót és még csak Dani volt fent
-Szia-köszöntem neki
-Szia,na végre-mondta és oda ment a tévéhez,én is követtem 

Tegnap megvolt a This is us premiere amin sok rajongó vett részt,és az 1D barátnők is ott voltak,sokak örömére pedig Kibékült Eleanor Calder és Louis Tomlinson!legalább is a képek ezt mutatják:

Mint a képek is mutatják Louis remek formában van szóval a directioner-nek ne kell aggódniuk 

-alice-akarta volna mondani Danielle
-Megcsalt...Én pedig terhes vagyok....-elindultam az ajtót felé nem bírom nem bírom már,felkel hívnom Lücy-t,kimentem az ajtón az utcára és mentem ahogy csak tudtam nem tudom hol lakik a többi fiú,egyet tudok Louis ezt a gyereket az életben nem látja többet az biztos,és ekkor neki mentem valakinek 
-Élnézést-mondtam és felnéztem
-Semmi baj-mondta kedvesen-mi a baj,egyébként Selena vagyok
-A barátom megcsalt és Alice-mondtam én is
-Te szegény,gyere mesélj-mondta és elindultunk,na igen Selena Gomez-el dumálok nagyon jó

-Idevalósi vagy?-kérdezte
-Nem,amerikai
-Én is csak koncertem van itt-mosolygott
-Miss Gomez,menünk kell-mondta Sel-nek valaki
-Megadod a telefon számodat?
-Persze-mondtam beírta a telefonjába és elment,én  pedig mentem tovább csak mentem céltalanul,haza megyek erre a döntésre jutottam itt hagyok mindent és  mindenkit 

Most nyitom ki az ajtót és már Tomlinson is fent van
-Hol voltál már aggódtam érted-mondta és adott volna egy puszit de én elhúzódtam-mi a baj?
-Haza megyek-mondtam, és elindultam fel
-Miért-megálltam 
-Megkérdezted?Nem én csaltalak meg-kiabáltam vele
-Nem is...-mondta volna
-De nem csináltattad igaz?DE nagyon is Louis láttam a képeket-kiabáltam
-Igen,na és csak egy csók volt-kiabált már ő is
-Csak egy csók,na meny a francba-mondta és elindultam bezártam az ajtót és pakoltam,mindent elraktam ami az enyém,és írni kezdtem egy levelet Harry-nek

Drága Harry!
Nem tudom mit írjak,nem jönnek a szavak.Talán azt mondanám,hogy ne keress,kérlek ne keress csinálok majd twitter-t hogy tudd minden rendben van velem.Azt még tudnod kell hogy terhes vagyok Louis-tól de nem akarom hogy valaha lássa majd a gyerekünket.
Vigyázz Ashley-re kérlek,ha még találkozunk elmesélem hogy találkoztam vele
UI:Emlékszel mikor azt mondat megakarartál kapni?Én már az első perctől fogva tudtam,hogy köztünk lesz valami
Szia Harry!

Beraktam egy borítékba és elindultam le.
-Alice,kérlek bocsáss meg!-kérdezte Louis 
-Nem Louis túl késő-nyitottam ki az ajtót-Louis terhes vagyok-és kiléptem fogtam egy taxi-t és elindultam a reptérre ,gondoltam felhívom Lücy-t
-Igen-szólt bele
-Lücy haza megyek-mondtam nei sírva
-Várlak a reptéren,és  kinyomta 

Vettem jegyet a legközelebbi gépre felszálltam a gépre és csak sírtam és a hasamat fogtam,ma elveszettem őt,de ő nagyobbat vesztett

Ha sokáig nézel a szakadékba ,a szakadék vissza nézz rád-Nietzsche
Sziasztok!
Gondoltam írok így még egy részt a suli előtt.Na ti mit gondoltok a részről?
Miundenkinek sok sikert holnapra!És egy nagyon jó dolgot ossztanék megveletek,tegnap azzal a fiúval beszéltem majdnem egész este aki tetszik és kiderült,hogy ő is szereti az 1D-t.Kélpzelhetitek milyen fejet vágtam

1 megjegyzés:

  1. Jajjj! Nagyon szeretemmmm! Sorry hogy nem komiztam;) de nagyon joooo! Tènyleg!!!

    VálaszTörlés