2013. szeptember 7., szombat

16.fejezet

Újra Londonban

Légy boldog, akivel akarsz. Nem kívánhatok többet a szívedtől, mint amennyit adni tud.





1 hét múlva

-Ali,kicsim viszem én-mondta Jason
-Jas,még tudom vinni nem nehéz-de nem nagyon érdekelte mert elvette.Beszálltam a kocsiba és elindultunk a központba.1 hét ennyi telet el ha azt mondom hogy úgy keltünk fel hogy nem értünk egymáshoz elhiszitek?Én nem hinném mert nem így volt reggere Louis átölelt én pedig a válába furtam az arcomat a lábunk pedig összevolt kulcsolva,de több nem volt erről senki más nem tudd és nem is fog
-Itt vagyunk-mondta Jason és elindultunk a tárgyaló terembe
-Sziasztok-jött be Parker mivel mindig ő mondja meg mit oldunk meg-ma New Jersey-be mentek-és képek jelentek meg a tévében
-Akkor egy sorozat gyilkos-mondtam
-Nem pontosan,van nála egy lány aki nem engedi hogy elvigyék és nem is szökik meg
-Túsz lenne?-kérdezte Cook
-Nem hinném-mondtam 
-Szerintem induljunk-mondta Morgan
-Ali akkor te maradsz ugye?-na igen ez furcsa lesz
-Nem én Londonba megyek Ash-el
-Akkor menyünk-elindultunk 

Londonban

Nekem Londonról csak jó emlékeim vannak és ez jó asszem.Most szálltunk le én felhívtam Jason-t és már mentünk is,de megláttam a mai újságot megvettem és olvasni kezdtem

Louis Tomlinson-nak új barátnője van!
A két fiatalt egy koncerten látták együtt.A hölgy sokak szerint Louis egyik volt ossztálytársa volt.Tomlinson elég hamar tovább lépet volt barátnőjén és persze másik barátnőjén is Alice-en aki most egy szőke sráccal jár.
Mi sok sikert kívánunk nekik
És ott volt egy kép:

Nem hiszem el,nem nem nem,bár mit vártam?Én sem vagyok már szingli akkor ő mért legyen az?Ő is lehet boldog,nem?CSak most törtem össze végleg feladtam végem van,jaj Lena mit fogunk csinálni?Apádat már nem érdekeljük,éreztem hogy elkeztek sírni
-Ali,mi a baj?-kérdezte Ashley és Harry erre megmutadtam az újságot
-Jajj Ali-mondta Ash,Harry pedig nem mondod semmit de furán nézett rám.Az autóban nem beszéltem de a két szerelmes pedig igen
Otthon vagy is Harry-nél ott volt ő is meg persze az új csaja
-Sziasztok-köszöntem
-Szia-jött oda Niall-megnézhetem?-nézett a hasamra
-Persze-mosolyogtam kedvesen,és hát megsimogatta meg azt mondta,hogy:majd Niall bácsival eszel jokat meg majd énekelünk-Majd oda jött az a nő
-Szia,Kristen Howe vagyok de csak Kris-mosolygott kedvesen
-Dr.Alice Brandon de neked csak Dr.Brandon-mondtam és persze 4 fiú és Ash meg persze Perrie elfolytottak egy röhögést, majd elindultam fel a szobámba és bejött Harry
-Ali,nem várhatod el tőle hogy örökre rád várjon-mondta Harry és leült mellém
-Tudom,de nem is jött oda hozzám vagy legalább Lena-ról kérdezett volna
-Szereted még igaz?
-Igen-válaszoltam
-Ő is így érzed mikor Gubler-el össze jöttetek
-Tényleg?
-Igen-és elindultunk le ahol Perrie mellé ültem
-Na és hogy van a kis Lena?-kérdezte és a hasamra tette a kezét amit Louis is nézet
-Jól-mondtam-látom rövidebb lett a hajad
-Nem sokkal de Zayn-nek így jobban tetszik
-Az jó-azután még sokat beszélgettünk majd mindenki a hasamat simogatta megbeszélt hozzá csak ő 
nem.Nem rég ment haza mindenki szóval én elmentem fürödni ettem majd elaludtam

Inkább meghalnék, vagy magát látnám holtan, semhogy másik nővel. Nem vagyok perverz. Ez a normális emberi szerelem. Megkérdezhet akárkit. Mindenki ugyanezt fogja mondani... ha volt valaha szerelmes. (...) Aki szerelmes, az féltékeny is.
Graham Greene

Sziasztok!
Végül megírtam ezt a részt is nem a legjobb de tűrhető a következőben már meglesz Lena szobája,és sok más.És milyen az új lány?A köviben sokat lesz!Tudom nagyon rövid de mivel valakik nagyon nyafogtak az új részért ezért megírtam
UI:az idézet egy részét átírtam nem növel hanem férfival és ez a kedvenc idézetem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése