2013. szeptember 6., péntek

15.fejezet

Újra vele

Nem tudtunk egymásnak mit mondani. Úgy éreztem, mintha kettőnk között mindennek vége lenne, s mintha ő is úgy érezné, mintha mindennek vége lenne kettőnk között. Ettől azonban oly erős lett a feszültség; nem lehetett vége.
2 hónap múlva 

Louis szemszöge

2 kerek hónap ennyi ideje nem láttam őt,vagyis őket azóta már össze szedtem magam valahogy csak ne látnám mindenkiben őt,talán megvan az előnye a fiúk szerint jobban éneklem a Littler Thins-et és a Moments-et.Mivel ma Washington-ban van koncert remélem eljön.
-Akkor kezdünk-mondta valaki
-Jó Napot!Ma a One Direction a vendégünk-köszönt a müsör vezető-srácok a szerelemmel kezdeném kinek van barátnője?-Harry,Zayn és Liam felrakta a kezét,igen én nem szakítottam El-el aki ezt megértette és nagy meglepetésemre azt kívánta kapjam vissza Ali-t
-Louis,akkor vége az Elounor-nak?
-Igen,vége-mondtam
-És jól vagy?-kérdezte erre Harry rám nézett
-Igen jól,csak csak....-hiányzik akartam volna mondani de ezt Alice-re érteném-élvezem hogy szingli vagyok.Ezután még beszéltünk az új turnéról másról nem nagyon,majd elindultunk a koncert helyszínére

Alice szemszöge

2 hónap múlva

Hiányzik!Mindenhol csak őt látom,már látszik,hogy terhes vagyok igaz még nem nagyon de már van egy kis hasam,ma végre megtudom hogy kislányom vagy kisfiam lesz és és.. Gubler a nevére veszi apjaként szereti már most.
-Ali gyere,és még este is lesz valami-mondta Ashley na igen elmegyek vele a One Direction koncertre
-Jól van megyek-mondtam és közben írtam Jason-nek hogy majd hívóm ha vége.Ashley vezetett én pedig beültem mellé és elindultunk

-Izgulsz?-kérdezte parkolás közben
-Kicsit-mondtam,mikor leállt az ajtó kiszálltam és bementünk,és leültünk a váróban
-Ali-köszönt Harry,Zayn és Perrie???
-Na végre-mondta Ashley és megcsókolta Harry-t
-Sziasztok-köszöntem-miért jöttetek?-kérdeztem
-Kíváncsiak voltunk-válaszolt Harry
-Én pedig megmondtam hogy ne keresetek,és Ashley istenem
-Dr.Brandon-mondták a nevemet
-Maradtok-mondtam és bementem,köszöntem lefeküdtem az asztalra,az orvos felkente azt az izzét és már kezdődött is 
-Akkor,először a nemét?
-Igen-válaszoltam
-A baba kislány-mondta,te jó isten ahwww,kislány kis Lena
Azután még mondod bár dolgot és kimentem,és azonnal hívtam Jason-t
-Gubler-szólt bele
-Lena-mondtam és hallottam és magam előtt láttam ahogy mosolyog
-Jó volt a megérzésed és itt vagyok-mondta 
-Megyek-kinyomtam,és oda mentem a barátaimhoz
-Na???-kérdezte Harry
-Lány-mondtam
-Gratulálunk-mondta Pezz és megölelt
-Mi is-mondta Harry.Lementünk és Gubler ott állt az autó mellet a szakadt nadrágjában egy torna cipőben és egy Ramones-es polóban és pedig oda szaladtam  hozzá és megcsókolt.
-akkor,este-mondtam a srácoknak és a két lánynak majd elindultunk Jason-el haza vagy is hozzám

Este 

Kivettem a szekrényemből ezeket a ruhákat:
Felvettem őket és lementem
-Na végre-mondta Ashley
-Mehetünk?-kérdeztem
-Persze-mondta és kaptam egy sms-em:

Ma egy kis üldözés?

-Várj mindjárt jövök-mondtam és felmentem és elraktam a jelvényemet és a fegyveremet és 5 tárat.Mikor lementünk elindultunk 

A koncerten nagyon sokan vannak mivel hátul mentünk be Harry-vel így hamar bemehetünk
-Harry-kezdünk-mondta valaki és már ment is a színpadra ahogy a többi fiú is
-Ma kivételesen a Moments-el keztünk-nel -mondta be Liam és elkezdte,majd sorban mindenki és ekkor Louis rám nézet és énekelt:(magyarul írtam le ha nem baj szerk.)

Eldöntetlen
A hang dermedt
Próbálok torkom szakadtjából sikítani
De ez nehezebbé teszi
És a könnyek lefolynak az arcomon

és tényleg sírt,miattam sírt mert én hiányzom neki,felmentem volna de nem lehet.Majd jött az utolsó szám a Little Things és énekelt nekem:

Nem tudsz lefeküdni anélkül
Hogy ne innál előtte egy csésze teát
És talán emiatt van az
Hogy beszélsz az álmod alatt
Azokat a monológokat
Megőrzöm az emlékezetemben
Még akkor is ha értelmetlenek

És igaza van mintha én lennék,szeretem ki kell mondanom szeretem,Szerelmes vagyok
 Louis Wiliam Tomlinson-ba!!!!

Vége vége lett

-Valaki el vissz?-kérdeztem mikor vége lett a koncertnek
-Én igen-mondta ő 
-Ali,én is..-akarta volna mondani Niall
-Nem Niall nekem így is jó-mondtam és elindultunk ki,az autóban nem beszéltünk amíg benem értünk egy kis utcába és valaki meglőtte a kocsit,Én elővettem a fegyveremet Louis pedig lebukott,mikor kész lett kihajoltam és lőttem 
-Mit csinálsz?-kérdezte Louis
-Minek néz ki?-kérdeztem vissza még egy lövés,új tár kell ez kifogyót
-Ali,had csinálja mén-kérlelte 
-Louis,tudsz lőni-erre megrázta a fejét-nem?Akkor vesszes-és lőttem megint és sikerült kilőnöm az első két kereket és már meg is állt az autó,mi pedig mentünk tovább és megálltunk egy szálloda előtt??
-Hol vagyunk?
-Nálam,ma itt alszol-mondta olyan "nem fogadok el nemet"hangsúllyal
-Ok-adtam be a derekamat
Felmentünk,én elmentem fürödni,mivel nem volt nálam pizsi ezért megkaptam Louis egyik pólóját.Mikor kimentem ott állt a coca collás pizsijében,még jó hogy pepsit reklámozott
-Megnézhetem?-kérdezte és közelebb jött és a hasamra tette a kezét
-Igen-mondtam feltűrte a pólómat és megsimogatta és adott rá egy puszit majd leengedte
-Mi lesz a neve?
-Lena-mondtam
-Szép,aludjunk én akkor a kanapén-mondta nekem pedig csak kicsúszott a számon:
-MARADJ VELEM,kérlek
-Tényleg
-Igen-mondtam és lefeküdtem ő pedig mellém és elaludtam mellette


Szerintem képtelenség igazán kiszeretni valakiből. (...) Azt hiszem, hogy ha szerelmes lesz az ember, igazán szerelmes, akkor az egy életre szól. Minden más csak élmény és illúzió.


Sziasztok!
Itt a fele az 1.évadnak.Teljesítettem Lolaaa kérését és itt van Alice és Louis de ez nem marad így!És kinek hogy tetszik a Lena? A következő rész lehet hogy csak jövő héten jön mert nem leszek itthon holnap nem lesz időm de lehet hogy vasárnap lesz!
Ja és voltunk a This is us-on és AHHHHHHW szerintem mindent elmondtam vele de annyira jó és Louis beszólásai  meg az egész olyan Per-fect!!
UI:köszönöm a komikat!!!és az első feliratkozót és mostantól van csere!!


1 megjegyzés: