2013. szeptember 8., vasárnap

17.fejezet-részlet(csók)

Sziasztok! Sajnom hogy ennyit kések!A hétvégén fent lesz az egész fejezet UI:Bocsánat a helyesírási hibákért és nagyon nagyon utollak boldog születésnapot az ír manónknak!!!


Reggel ara keltem hogy valaki a nevemet mondja egy kicsit sem átlagos hangpn és énekli nekem a One Thing-ből a részét,mikor megláttam ki az enyit mondtam:
-Louis,szeretlek

Na és ekkor felébredtem.Ki volt ő? nem más mint Louis.De nem volt ott senki.Csak én.Belebújtam a papucsomba és lementem,ott volt minden fiú  és Ashley.Niall a kezembe adott egy kávét és leültem Louis ellé az asztalhoz aki eddig a lábamat nézte
-Ali,lehet egy kérdésem?-kérdezte
-persze-mondtam és beleidtam a kávémba
-Miért mondadt azt hogy szeretlek Louis álmodban?-na erre az arcába köptem a kávét
-Mi van?-kérdetem vissza
-Tudod te azt-mondta és megvillantotta zt a szexi mosolyát
-Alice ma jössz Lou mecsére?-kérdezte Zayn
-Ha lehet-néztem rá
-Ti sosem zavartok,és ez amedig élek így lesz-mondta és a többeszámal rám és Lenára célzott
-Akkor én megyek öltözni-mondtam de  akkor  megszolalt az a Nő
- Louis,szívem-mondta és hallotam ahogy megcsókolja
-Alice,szia-köszönt nekem
-Dr.Brandon neked Kristen Dr.Brandon-és miondenki röhögött és Louis  pedig mintha azt mondta volna hogy:az én Ali-m.Elindultam öltözni és úgy döntöttem hogy egy zöld felsőt és egy fehér gatyát veszek fel szintén fehér convers-el
Szerencsémre ebben a pólóban látszot a hasam is.Mikor lementem már mindenki kész volt,felvettem a kábátomat és indultunk is,két autóval mentünk én Harry-vel,Ashley-vel és Niall-el ültem egy autóban,elől Niall mellet.
-Mit hallgasunk?-kérdezte Niall
-Természetesen One Direction-t-mondta most Harry
-Hát persze
-Egó az van-mondta Ash és megpuszilta Harry-t
Miközben a többiek énekeltek nekem csak azt járt a fejembe hogy miért mondta azt reggel ha mondta és miért mondta az rólam és Lenáról?Talán szeret még?Talán csak játék neki az a nő?Jajj istenem mi ez?Ez a szerelem és ekkor jött egy üzenetem:

Szeret,nem szeret,kell egy virág?Drága Alice

Na ez is már furcsa,napok oda jönnek ilyen sms-ek de nem tuom kitől.Megnéztem a táskámat hogy benne van-e a fegyverem és a jelvényem és istennek hála ott voltak
-Itt vagyunk-mondta az ír és kiszálltunk majd elindultunk be
-Akkor honnan látunk a legjobban?-kérdezte Kristen 
-Onnan-mondta teet kedveségel Louis Elindultunk oda ahová mutatott,majd néhány perccel később hallotam ahogy felnyög a fájdalomtól

2 megjegyzés:

  1. Utállak!!!!Miért??Kérdem én:Miért?Ez a kérdés választ várok!xdd
    Nagyon jó lett!És siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  2. Marha jo! Nagyon jo! Iszonyat jo! Super jo! Soroljam???:D

    VálaszTörlés