2013. szeptember 2., hétfő

13.fejezet

Újra Amerikában

Nem az fáj,hogy elfeledtél
Nem az fáj,hogy hűtlen lettél
Hogy szerelmed már kiholt.
Az fáj,hogy szent érzetemnek
Imáimnak könnyeimnek,
Ily méltatlan tárgya volt

Louis szemszöge




Elment.Ő ment el.Az életem.Dr.Alice Brandon a profilozó.Elment,bocsánat elmentek.Ha azt mondta terhes kell lenie egy tesztnek.Elindultam a vécébe,megnéztem a kukát és benne volt kivettem  és ott volt a két csík,Lecsusztam a hideg köre.Nem akar valaki adni egy kést?Vagy lelőni?Én barom.Nem kell nekem kés elég egy olló is,megkereresetem a köröm vágót már vágtam is volna ha nem csönget valaki.Elmentem kinyitni és Harry állt az ajtóban a barátnőjével
-Gyertek be-mondtam nekik,bejöttek és pont őt keresték
-Ali?-kérdezte Ashley
-Valószínüleg a reptéren-mondta
-De hogy?-kérdezte most Harry
-Tegnap este Eleanor kihasználta hogy részeg vagyok-mondtam és elindultam a konyhába
-Mi?Louis istenem és felmegyek hátha hagyott valamit-mondta Ashley és elindult majd Harry odajött hozzám,
-Valamit elhalgadsz-mondta és ekkor szólt Ash
-Harry,neked írt!-a barátnője pedig már ott volt mellette.Nem csodálom,hogy neki írt nem nekem én sem írnék magamnak.
-Louis te idióta,olvasd el-mondta és elkezdtem olvasni és és és azt írta nem akarja hogy valaha lássam a gyerekünket,na ekkor kezdtem el sírni
-Utána megyek-mondtam
-Ne,Louis most ne majd én-mondta Ashley- én ismerem Washington-t,még ma megyek
-Akkkor menyünk és Louis-ekkor azt éreztem hogy valaki megüt és az a valaki Harry volt-ezt azért mert elüldözted a legjobb barátomat,és azt kérte hogy ne keresen-és elmentek

Alice szemszöge


1 hónap múlva

1 hónap, ennyi ideje nem láttam Louis-t,azóta nem történt sok minden 2 ügyet oltottunk meg elég gyorsak voltunk és most onan jövünk ,de legalább nem halt meg más.A csapatból mindenki tudja hogy terhes vagyok,Lücy mondót valami olyat,hogy bejövök Gubler-nek de ez nem lehet igaz vagy csak én nem akarom hogy az legyen?A régi barátaimra vissza térve Ashley itt van csak azt nem tudom miért értem utánam jött,Harry még ő hiányzik nagyon,de persze Louis ő még jobban miért csinálta ezt?Nem voltam neki elég?
-Ali,jól vagy?-kérdezte  Gubler
-Aha,csak várom hogy haza érjünk ma még orvoshoz kell mennem-mondtam a szöszinek aki leült elém 
-Alice lehet egy kérdésem?
-Persze
-Randiznál velem?-kérdezte
-Jason,én nem tudom hogy tudnálak-e szeretni
-Ha mégsem próbálod honnan tudod hogy nem lehet?-kérdezte 
-Legyen,elmegyek mikor megyünk?-kérdeztem és mosolyogtam
-Holnap este?
-Az jó-mondtam és várjunk holnap-holnap Avicii koncert lesz
-Pontosan-mosolygott
Ezután 5 perc múlva leszálltunk,mindenki elindult haza én pedig a kórházba

Köszöntem az orvosnak
-Jó Napot DrBrandon-köszönt vissza-még mindig megvannak a hányások?
-Nem már nem-mondtam büszkén
-Az jó,ma nem lesz ultra hang majd az csak 2 hónap múlva és akkor megmondom a baba nemét is-mondta 
-Értem
-A hasa is szépen gömbölyödik-mondta kedvesen-akkor  2 hónap múlva-ezzel elindultam haza végre.Mikor kimentem az ajtó elé ott állt Gubler
-szia,hát te?
-Téged vártalak-mondta 
-Miért?
-Elmegyünk valahová-beszállt így én is nem tudtam hová megyünk de nem is érdekelt,és elfelejteni  Louis-t
-Itt vagyunk,kicsit sétálunk-mondta
-Oks-kiszálltam én is és elindultunk 
-Na és minden oké volt?
-Igen,legközelebb megtudom a nemét is-mondtam boldogan és ekkor Gubler megfogta a kezemet és lenéztem rá,és már vette is el
-Hagyd,nem baj,sőt még jó is-most én fogtam meg a kezét
-Klassz-mondta és megölelt 
-Az klassz-mondtam és megöleltem én is 
-Eszünk valamit?-kérdezte 
-Aha-mondtam és elindultunk egy kisebb étkezőhöz 
-Mit kérsz?-kérdezte 
-Egy kávét
-Nekem is azt-mondta és leültünk
Nagyon jó volt beszélgetni Jason vagy Gubler nagyon jó fej,olyan poénjai vannak,ezt eddig miért nem tudtam?Mikor megittam a kávét elindultunk vissza a kocsihoz haza vitt,ott pedig megcsókolt.A lakásomban egyből a nappaliba mentem ahol ott volt Ash is 
-Szia
-Helló-köszönt vissza
-Alice,te vagy a tévébe!-kiabált nekem én persze egyből rohantam oda

Louis Tomlinson barátnője tovább lépet!Igazz Louis is hiszen újra együt van Eleanor-ral!Vissza térve Alicere sok boldogságot nekik

Ez alatt pedig ezek a képek mentek:



Basszus mi vagyok?Paris Hilton,hogy kövesenek?
-Baszd meg!
-Ali,nyugodj meg!-jól van,gondoltam felnézek twittere ahol valaki írt nekem ,és az a valaki Harry

Alice,igaz azt mondat ne kereselek de anyit mondasz legalább hogy hogy vagy?vagyis hogy vagytok?
Kérlek

Válasz:

Jól vagyunk Harry,és te meg a fiúk?

Vissza írtam neki,mert a gyerekem is érdekelte,aztán elemendtem fürödni,majd ledőltem az ágyba 
Na és hogy hívják majd őt,fogtam meg a hasamat,talán ha lány Lena ha fiú akkor pedig Leo de biztos lány lesz érzem

A remény elvesztésével elmúlik a félelem,a remény elvesztésével megjön a beletörődés

Hy!!
Na milyen volt az első nap?
Mit szóltok Ali-hez és Gubler-hez előre szólok ha Jason-t írok akkor azt Gubler-re értem.És szerintetek Lena-ánk lesz vagy Leo-nk?



















2 megjegyzés:

  1. Jajj én annyira imádom! Gyorsan a kövit!! Most olyan kiváncsi leszek!!

    Ali és Jason olyan furik együtt (mármint csak a történetben) Louist és Alit akarom újra együtt!!!

    Akkor most Lou oszejött Eleanorral???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen újra együtt vannak,és köszi hamar hozzom a kövit

      Törlés