2013. szeptember 27., péntek

19.fejezet

A kaland

Könnyű úgy reménykedni,hogy meg sem fordul a fejedben a reménytelenség érzése.A remény azt jelenti akár bízunk akár  a csodában,amikor bizonytalanul a holnapunk.


Louis szemszöge

3 hónap múlva

Hiányzik.A hiánya nagyon erős erősebb bárminél.Nincs már nekem Alice-em.Alice valamikor most fog szülni én pedig nem lehetek ott mert....Egy barom voltam.Miért csaltam meg,szeretem és szeretem is...Ha nem csináltam volna most együtt várnánk Lenát.A fejemben többször is megfordult,hogy utána megyek de elvettem ha rám vágná az ajtót jobb lenne?Nem csak jobban fájna.A fiúk nem egyszer mondták milyen egy segg fej vagyok egy barom.Le kellet volna dobni a Tajketosról(nem így írják szerk.).Anyám is nem egyszer mondta el hogy hülye vagyok,és Lottie is ezt mondja.
-Louis,hová ülsz?-kérdezte Harry,ja igen Washington-ba megyünk koncertre
-A sarokba-mondta és leültem majd felhúztam a pulcsim ujját és a  vágásokat néztem,ennél többet érdemlek.

Alice szemszöge


Minden nap minden percében ő jár a fejemben.Hiába tagadom szeretem,és ha most utánam jönne megbocsátanék neki főleg,hogy Lena 1 hét múlva megszületik vagy előbb.Csak itt lenne az a szerencsétlen barom.Igazából boldog vagyok,mert Jason a kedvemben jár,ahogy Lücy is  akivel éppen a nappalioben ülök
-Megnézhetem Lena szobáját?-kérdezte 
-Persze,gyere-mondtam és elindultunk fel
 a szobában mindent végig nézett a ruhákra azt mondta milyen aranyos és igaza is van.
-Lücy lennél  kereszt anya?-kérdeztem
-Nem kérdés persze-ölelt meg a szőkeség
-Örülök-mondtam és éreztem hogy elkezd fájni a hasam,mire felszisszentem
-Jól vagy?-kérdezte 
-Igen,lemegyünk
-Igen-elindultunk és tévéztünk én pedig olvastam,de egy riportra felfigyeltem:

Kislány lesz a Zerrie-nek!!
Perrie Edwards aki 6 hónapos terhes végre elmondta hogy kislányuk lesz Zayn Malik-kal és a kicsit Isabelle-nek fogják hívni!Gratulálunk

De jó Pezz biztos boldog,én is az voltam,és már megint
-Jól vagy?
-Nem-már megint- a hasam nagyon  fáj
-Hol?-kérdezte
Megmutattam
-Ali te szülsz-mondta boldogan-hol a táska-oda meg mutattam majd elindultunk.Felhívta Jason-t és a csapat többi tagját.Mikor oda értünk,kaptam egy szobát átöltöztem mivel Washington legjobb kórházában szülök ezért egyedül vagyok a szobában.Nem sokára azonban megékezet az orvos és elkeztötött életem legnagyobb "kalandja"..


Harry szemszöge


-A próbán már megint megaláztunk minden tánc mozdulatot mint mindig,ez szokás,de az egyiknél Louis elesett
-Louis,jól vagy?-kérdeztem
-Nem igazán-mondta és a keze elég ronda volt
-Beviszem a kórházba-mondtam majd elindultunk,az úton nem beszéltünk sokat de nem is baj
Mikor bemetünk elmondtuk mi történt,megvizsgálták de miközben bent volt jött az a Gubler gyerek is,mit keres ez itt?Várjunk Washington,Ali Ali itt él és most Április van Alice már 9 hónapja terhes most kell szülnie mi van ha azért van bent mert a mi Alink most szül...Ekkor jött ki Lou és meglátta Gubler-t majd elindultul utána
-Louis nee-kiabáltam utána
-Nem,Harry,ez az utolsó esélyem ha valaha még Látni akarom őt,ha Ashley elhagyna te nem ezt tennéd és ha szül akkor lehet hogy most látom utoljára a lányomat.Harry 22 éves vagyok,ideje hogy ne egy gyerek legyek és kiálljak Lenáért mert ő az ÉN lányom nem azé a Gubler-é,és egy barom vagyok,de ha láthatom őket nem érdekel semmi még Perrie tanácsa sem,hogy hadjam békén-ezzel elment,és igaza van menyen.Gyerünk Tomlinson,hajráá!

Talán a szerelem az,mikor egész éjjel hallgatnád a hangját,és nem fáradnál  bele ebbe a hallgatásba

Sziasztok!
Most sem egy hosszú rész de tudok még majd írni!elmondom imádtam írni  ezt a részt és a következő fantörpikus lesz auztán lassan  itt a vége,de második évad
Ui:Köszönöm az új felíratkozzást!!



1 megjegyzés:

  1. Ugye Lou megtalálja! Pls!! Különben.....(tudod te azt jól) ;)
    Nagyon joooo;)

    VálaszTörlés