2013. szeptember 22., vasárnap

18.fejezet

Az új életem

Bárhol légyen igazságtalanság az mindenhol fenyegeti az igazságot-Martin Luther King Jr.

Harry szemszöge


Reggel magamtól kelltem fel miután sikerült kikelnem az ágyból lementem Ashley-hez akit egy puszil üdvözöltem és ő is engem
-Ali?-kérdeztem
-Nem jött még le-mondta
-Megnézem 11-kor már fent szokott lenni-elindultam fel benyitottam és bevetett ágy és egy levél fogadott mikor kinyitotam bár ne nyitottam volna ki elment végig olvastam és Tomlinson miatt,az a hülye barom már megint mit csinált!
-Ashley,hívd fel a fiúkat-mondta és ekkor hallotam hogy be van kapcsolva a rádió és little Mix Turn Your Face című száma,milyen íronikus nem??

1 óra múlva már itt voltak a fiúk beleértve louis-t kis ja és Perrie igen őt is megkértem hogy jöjjön ide
-Srácok,Ali elment és hagyott nekünk egy levelet mindenki olvassa el a saját részét én már megtettem-mondtam és odaadtam nekik
Mikor louis olvasta a sajátját sírni  kezdet én sírhatnék basszus amiért elűdőzte a legjobb barátomat...
Ekkor még nem tudtam ez csak egy lavina indítója ami a barátságunkat tette tönkre de tovább  megyek a One Direction-t is...

Alice szemszöge


3 hónap múlva

3 hónapja hagytam ott őket az életem pedig jobb nem is lehetne,már elég nagy a pocakom hiszen 6 hónapos terhes vagyok,és Gubler jobb társ nem is lehetne imádom a srácot én már nem dolgozom  szere4ncsére most ő sem,aminek nagyon örülök az az hogy Malik-éknél is gyerek lesz igen Pezz terhes..Louis-ról nem tudok semmit de nem is érdekel elvagyunk mi így 

Reggel arra keltem hogy Lena rúg egyet
-Már megint?-kérdezte Gubler
-Igen-mondtam neki
-Megnézed a szobáját,tegnap nem tudtad-mondta 
-Persze-mondtam és elindultam a szobába a lányunk szobájába ami így nézet ki:

Minden micimackós olyan aranyos már most imádom és rúgott egyet
-Nagyon jó aranyos-mondtam és odamentem a kiságyhoz
-Tudod Ali,én veled szeretném leélni az életem szóval megkérdezem hozzám jössz?-tette fel a nagy kérdést Jason 
-Igen-mondtam és nem volt egy romantikus lány kérés de nekem akkor is sokat jelentett mert itt kérdte meg a kezemet ebben a szobában
A gyűrűm nagyon szép volt kicsit hasonlít bella gyűrűjéhez de még sem olyan nagyon tetszik
-Mit csinálunk?-kérdezte
-Vásárlás?-kérdeztem 
-Legyen-mondta 
Elmentem öltözni és ezeket vettem fel:


Majd elindultunk.

A baba boltban nagyon aranyos dolgok voltak de ezeket vettük Lenának:

Ezt megkellet vennem annyira aranyos és olyan szép!A nap további részében tévéztünk én pedig a gyűrűmet nézegedtem,de  a szívem azt mondja ez nem helyes..

A bolondokat nehéz megszabadítani  a láncaiktól amelyeket tisztelnek-Voltaire

Sziasztok!
Hoztam még egy részt engesztelés képpen,akkor holnap lesz új a Union J-s blogból..
Hogy tetszik lena szobája?


3 megjegyzés:

  1. De én louist akarom!!!!Louist!!!Louist!!!
    Amúgy nagyon jó

    VálaszTörlés
  2. Mikor jön a gyerek??? :D nagyon jooo! Én is Lout akarom!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ajj neee! :/ Louist!!!!!

    Amúgy naaaagyon jó tetszik :DDD :)

    VálaszTörlés