2013. szeptember 22., vasárnap

17.-fejezet

Új élet és Csók

Ha bűnt akarsz elkövetni soha ne hagyj bizonyítékot-Becca Fitzpatrick


Alice szemszöge

Reggel ara keltem hogy valaki a nevemet mondja egy kicsit sem átlagos hangon és énekli nekem a One Thing-ből a részét,mikor megláttam ki az ennyit mondtam:

-Louis,szeretlek
Na és ekkor felébredtem.Ki volt ő? nem más mint Louis.De nem volt ott senki.Csak én.Belebújtam a papucsomba és lementem,ott volt minden fiú  és Ashley.Niall a kezembe adott egy kávét és leültem Louis ellé az asztalhoz aki eddig a lábamat nézte
-Ali,lehet egy kérdésem?-kérdezte
-persze-mondtam és beleittam a kávémba
-Miért mondadt azt hogy szeretlek Louis álmodban?-na erre az arcába köptem a kávét
-Mi van?-kérdetem vissza
-Tudod te azt-mondta és megvillantotta zt a szexi mosolyát
-Alice ma jössz Lou mecsére?-kérdezte Zayn
-Ha lehet-néztem rá
-Ti sosem zavartok,és ez amidig élek így lesz-mondta és a többeszámal rám és Lenára célzott
-Akkor én megyek öltözni-mondtam de  akkor  megszolalt az a Nő
- Louis,szívem-mondta és hallotam ahogy megcsókolja
-Alice,szia-köszönt nekem
-Dr.Brandon neked Kristen Dr.Brandon-és mindenki röhögött és Louis  pedig mintha azt mondta volna hogy:az én Ali-m.Elindultam öltözni és úgy döntöttem hogy egy zöld felsőt és egy fehér gatyát veszek fel szintén fehér convers-el
Szerencsémre ebben a pólóban látszót a hasam is.Mikor lementem már mindenki kész volt,felvettem a kabátomat és indultunk is,két autóval mentünk én Harry-vel,Ashley-vel és Niall-el ültem egy autóban,elől Niall mellet.
-Mit hallgasunk?-kérdezte Niall
-Természetesen One Direction-t-mondta most Harry
-Hát persze
-Egó az van-mondta Ash és megpuszilta Harry-t
Miközben a többiek énekeltek nekem csak azt járt a fejembe hogy miért mondta azt reggel ha mondta és miért mondta az rólam és Lenáról?Talán szeret még?Talán csak játék neki az a nő?Jajj istenem mi ez?Ez a szerelem és ekkor jött egy üzenetem:

Szeret,nem szeret,kell egy virág?Drága Alice
Na ez is már furcsa,napok oda jönnek ilyen sms-ek de nem tudom kitől.Megnéztem a táskámat hogy benne van-e a fegyverem és a jelvényem és istennek hála ott voltak
-Itt vagyunk-mondta az ír és kiszálltunk majd elindultunk be
-Akkor honnan látunk a legjobban?-kérdezte Kristen 
-Onnan-mondta teet kedveségel Louis Elindultunk oda ahová mutatott,majd néhány perccel később hallottam ahogy felnyög a fájdalomtól,elesett és nagyon fáj neki lehet hogy eltört a térde nem az lehetetlen olyan nagyot nem esett,körbenéztem és láttam, hogy mindenki agóddik érte a szerelmemért,a szerelmemért nem a barátomért nem a barátom akkor miért vagyok itt?Neki nem kellek sem én sem Lena,dde mikor elindultam volna Harry megfogta a kezemet
-5 perc és vége-erre leültem és vártam vártam 

1 órával később

A kórházban  vagyunk már megint és ki van már megint itt?Hát Tomlinson.Gondolom megvizsgálják de ekkor ki jött egy orvos 
-Ma itt tartjuk megfigyelésre de holnap haza mehet-mondta és elment először a családja ment be aztán a fiúk majd Kristen,én mentem volna el de Harry már megint ő megfogta  a kezemet
-Maradj itt,mindjárt Kristen 1 perc múlva kijön addig maradj itt-mondta ők pedig elmentek és milyen igaza lett Kristen már ki is jött köszönt nekem én pedig bementem Louis-hoz
-Most nincsenek gépek de azon kivül minden stimmel-mondtam neki 
-Ali?
-Nem,Paris Hilton-leültem az ágy melletti székre
-Jó hogy itt vagy-mondta 
-Elakartam  menni-mondtam
-Sejtetem,de ha elmész nem kérhetem volna valamit
-Mit?-kérdeztem és ekkor már felálltam
-Egy csókot-mit?mit akr ez?a lányát is elhagyta én meg csókolja meg a  fenéket
-Tudod mikor-mondtam neki
-Miért?
-Mégkérdezet?A lányodal vagyok terhes és téged ez nem is érdekel helyette azzal a nővel enyelegsz-kiabáltam
-Te sem vagy már szingli,akkor én miért legyek és te mondtad hogy mondjak le Lenáról-kiabált ő is
-Ha írtál volna te szerencsétlen válaszoltam volna,és tudod miért vagyok Gubler-el?Mert ő helyette is szereti Lenát-már sírtam mert igaz volt
-Miért utász?-kérdezte
-Azt utálom hogy még mindig szeretlek-ezzel elindultam ki sírva-Nem kell nekem Jason Gubler fehér lovon csak Louis Tomlinson piros buszon-mondtam miközben becsuktam az ajtót


Gondoltam gyalogolok egyet Londonban.Miért szeretem?Megtudja nekem valaki mondani?Utálnom kéne amiért megcsalt a józan ész ezt mondja,de én nem vagyok normális legalábbis aki sorozat gyilkosok után nyomoz az már nem normális egy idő után ezt mondják,talán már én sem vagyok normális  talán.Lena én Lenám aki nem tudja majd hogy ki az igazi apukája,és mit csinál így fogom megvédeni.Szeretni egyet jelent a büszdítással írta Clare smost értetem meg hogy ebben mi az igazság a szerelem elbuzditta a szívemet már nem hiszem hogy  valaha szerelmes leszek,haza kell mennem Amerikába már nem kött ide semmi akkor miért maradjak?Elindultam Harry-hez mikor odaértem elkezdtem pakolni foglaltam jegyet majd elkezdtem írni egy levelet mindenkinek:

Drága barátaim!
Hazamegyek,ne keresetek kérlek!Lenára és rám egy nagyon jó ember vigyázz majd!Mindenkinek lenne egy jó tanácsom:

Niall te egyél továbbra is sokat!És találj magadnak valakit!

Zayn és Perrie,ti csodálatosak vagytok így együtt ez maradjon is így házasodjatok össze,minnél előbb!

Liam,te találj magadnak egy rendes és kedves lányt aki majd nagyon szterettéged és vigyázz a fiúkra hejtem is 

Harry,te maradj ez a Harry akit ismerek a legjobb barátom vigyázz Ashley-re mert mikor rátaláltam valaki verte,szóval ne bánts meg nagyon kérlek!Nagy mosolyt imádom ahogy mosolyogsz szóval kérlek mosolyogj sokat

Ashley,te maradj az a szép szőke lány aki vagy szeresd Harry-t és nehogy utánam gyere!Mert új lakcímem van!Vigyázz Louis-ra mert ha a neki tartozó sorokat elolvasa lehet hogy elkezdd inni vagy kereseni a halált!

Louis,szerelmem elengedlek...Ne keress mert már nem válaszolnék...ne hívj el akarlak felejteni...te is felejts el kérlek,kérlek...Találj magadnak valakit aki annyira szeret amennyire én

Leraktam az asztalra hívtam egy taxit mikor az itt volt elindultam a reptérre.Az új életem felé nélküle..

Kedv!Remények!Lillák!Isten véletek!-Csokonai Vitéz Mihály

Sziasztok!
Sokat késtem tudom!Szerintem ez lett az eddigi legjobb rész!Nekem nagyon tetszik!Nagyon köszönö9m a kommenteket nagyon jól esnek!És köszönöm a további két feliratkozzot!

2 megjegyzés:

  1. Ö
    De de mi lesz Louissal???
    Nagyon ji siess

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon JÓÓ!
    De utállak is! Miért?? He? Miért nem lehetnek végre boldogak!?!??!?!

    VálaszTörlés