2013. augusztus 31., szombat

11.fejezet

Az első sms

Az ideológiák h szétválasztanak minket,a kínok és az álmok összehoznak-Agenion


Reggel arra keltem,hogy valaki puszit ad nekem kinyitottam a szememet és Louis-szal találtam szembe magamat
-Jó reggelt!-köszönt-jobban vagy?
-Kicsit-mosolyogtam
-Lemegyünk?
-Aha-felkeltem az ágyból-belebújtam a papucsomba és elindultunk le
-Sziasztok!-köszöntem a fiúknak akik hogy kerülnek ide?
-ti mit kerestek itt?-kérdeztem
-Jöttünk-mondta Harry
-Jobban vagy?-mondta és kérdezte Zayn
-Kicsit jobban van valami kaja?-kérdeztem és leültem Niall mellé.Louis csinált nekem 2 szendvicset de én még kértem egyet aztán ettem még egy kis müzlit
-Ali annyit eszel mint Niall-mondta Ashley és megölelte Harry-t
-Nem lehet,hogy terhes vagy?-kérdezte Liam és felsem nézett  a könyvéből
-Nem Liam bitos hogy nem-mondtam
-Szerintem lehet zsarukám,egy zsemlét eszel minden reggel és a hányások-mondta Niall
-Nem zsaru vagyok,hanem...
-Profilozó,tudjuk Alice-mondta Harry
-Akkor ma szerintem maradj itthon-mondta Louis elhívom Dan...-akarta volna mondani de Liam elég mérgesen nézett rá
-Akkor elhívom Dani.t-mondta suttogva úgyhogy Liam ne hallja
-Louis nem kell mellém senki
-De kell-mondta Zayn
-Legyen,most ha megbocsátotok elmegyek öltözni-mondta és felvettem felvettem Louis egyik pólóját egy sima gatyát vastag zoknit,a hajamat  felkötöztem majd elindultam le a nappaliba a kanapéra oda ültem Louis mellé aki nagyon vitatkozott Liam-mel Danielle miatt,és  ekkor megcsörrent a telefonom,üzenetem jött

Feladó.ismeretlen
Milyen London és gyorsan gyógyuljon meg Alice,meg kell majd védenie magát

Biztos valamelyik hülye hülye
-Fiúk mennünk kell-mondta Zayn
-Kicsim Dani mindjárt itt van,ha baj van csak hívj-mondta és adott egy puszit majd elindultak.Megint jött egy sms-em

nem félsz egyedül?

És csengettek,kimentem kinyitottam az ajtót és egy barna hajú csoda szép lány állt előttem
-Szia Danielle Peazer-köszönt
-Dr.Alice Brandon-köszöntem én is-gyere be
-Louis háza nem változott semmit-mondta és levette a cipőjét-mit csináljunk?
Engem hívott a wc újra.Megláttam a müzlit és egyéb finom ságokat legalább is azok voltak,éreztem valaki megfogja a hajamat,mikor végeztem megmostam a kezemet,és lehet hogy igaza van Liam-nek
-Danielle eljönnél velem a patikába?-kérdeztem
-Persze-mondta felmentem felöltözni és elindultunk,mivel közel volt a gyógyszertár már nem kellet sokat mennünk
-Jó Napot!Egy tesztet szeretnék-mondtam az ide jövetelem tárgyát,megkaptam a kért dolgot és elindultunk vissza
-Minek ez?-kérdezte Dani
-Megenni
-Tudom hülye  kérdés volt-mondta és tovább beszélgetünk elmondta hogy ő Liam exe és nem a legjobb a kapcsolatuk,mikor megérkeztünk leültünk a tévé elé és azt néztük
-Nem vagy éhes?-kérdeztem Danielle-t
-Ha te eszel én is eszek-mondta és elindultunk a konyhába csináltam szendvicseket és ettünk majd vissza mentünk  a tévé elé és megnéztük az eleven testek című filmet,nekem tetszett sőt új kedvencem,mivel a fiúk későn jüönnek Dani itt alszik,na igen és már el is aludt.Gondoltam megcsinálom a tesztet,bementem a vécébe,elolvastam és elkeztem csinálni mikor kész volt megnéztem és.........sírtam már megint.

Egy egészséges ember nem kínoz másokat.Általában a megkínzottakból lesznek a kínzók-Carl Young

Sziasztok!
Mivel volt ídőm ezért írtam ma még egy részt!Rövid lett ez is de nem baj.Most is az egyik kedvenc ídézetemet olvashatátok ami a második.Szerintetek mi az eredmény????
AnettDX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése