2013. augusztus 31., szombat

10.fejezet

Itthon

„Nem azért szégyenkezőnk, mert hibát követtünk el, hanem mert megaláztatásunkat mindenki látja.” – Milan Kundera 

2 nap múlva

-Kicsim,gyere már!-kiabáltam Louis-nak
-Megyek már-kiabálta vissza
-Jó lenne ha jönnél!-kiabálta  most Liam
-Itt vagyok-mondta és átkarolt
-Végre!Én nem készülőtök ennyit!-mondta Zayn
-Jó!Nem nektek fáj a bordátok-mondta
-Te szegény-mondtam és adtam neki egy puszit
-Ne kíméljétek a szinglit!-mondta Nial,ezen mindenki elkezdet röhögni
-Louis beszélhetnénk egy percet-jött oda az orvos,a barátom elment én pedig itt maradtam
-Otthon mit csináljunk?-kérdezte Zayn
-Együnk!-kiáltotta el magát Niall
-Niall!-és elkezdte stídni Niall-t és én pedig oda mentem a büféhez és kértem egy pohár kávét mikor megkaptam ittam belőle nem egy starbucksos kávé de ez is jó és ekkor éreztem hogy valaki átölel hátulról
megfordultam és ez a valaki megcsókolt
-Lesz ma egy jó éjszakánk-suttogta nekem
-De...
-De lehet az orvos ezért hívott félre hogy lehet-mondta és megint megcsókolt
-Louis,Alice gyertek-mondta nekünk Liam
-Megyünk-válaszolta louis és megfogta a kezemet majd elindultunk az autó felé.A kocsiban a Paul elmondta,hogy Londonban el kell majd menniük a This is us premiréré utána vissza jönnek Amerikába interjúkra és a vma-ra más nem is lesz.

Otthon Louis  egyből a szobánakba  ment én pedig a nappaliba Ashley-hez elkezdtünk beszélgetni mindenről mondta hogy randiztak Harry-vel és meghívta őt a This is us-ra is is,majd csatlakoztak hozzánk a fiúk is és elkezdtünk tévézni ahol Zayn a Mentalistára rakta
-Ne ezt se nézük végig-mondta Louis és átkorolt
-Miért?-kérdezte Zayn
-Ilyen nincs is már most látni,hogy ez egy sorozat gyilkos és nem is ezért ölt ez a megfélelmités jele-szólaltam meg
-Na ezért-mondta és igen nem néztük végig velem nem lehet krimit nézni,Harry berakta  a másnaposokat és azt néztük,mikor ránéztem az órára láttam hogy 8:14 mutat így elindultam fürödni,lemostam a sminkemet felvettem a pizsimet és kimentem és tádám ott volt Louis felső nélkül te jó isten kaparjatok fel!
-Azt mondtam,hogy lesz egy jó esténk-mondta perverz mosollyal az arcán
-Emlékszem-mondtam és közelebb mentem
-Nem akarod levenni a felsődet hogy egálba legyünk-jött oda hozzám és olyan közel volt hogy bármikor megcsókolhat
-Te nem tudod levenni?-kérdeztem egy kicsit játékosan
-De hogy nem-mondta és megcsókolt majd elvette a felsőmet és így tovább......

2 nappal később a reptéren
-Niall van elég kajánk!-szóltam rá
-Nem nics elég-mondta és elindulta  büfé felé
-Niall nem mész  oda,Liam szakadj le a telefonról,Ashley Harry szálljatok ki egymás szájából,Zayn jó a hajad,Louis és Alice ti rendben vagytok-oktatót ki mindenkit Paul-beszállás!
Elindultunk,és nekem már megint hányingerem van nem szóltam róla senkinek de nagyon rossz.Beszálltunk mivel elég sokat repülök nem nagyon féltem,Louis oda ült mellém és zenét hallgatunk,na igen van egy titkom imádom Avicii-t és hát persze hogy azt hallgatunk,és ekkor éreztem hogy vissza jön a reggelim szaladtam a vécéhez és sikeresen oda is értem
-Ali,kicsim jól vagy?-kopogott be Lou
-Igen-és jött még egy kicsi
-Alice?Minden rendben?-jött most Harry
-Igen-na és megint megláttam egy darabot a rántottámból
-Nem úgy hangzik-felálltam megmostam a kezemet és kimentem és vissza ültem Louis mellé
-Kérsz valamit enni?-kérdezte Niall
-Nem kösszi-röhögtem és oda bújtam Louis-hoz és elaludtam

Arra ébredtem hogy körülöttünk síkitanak kinyitottam a szemeimet és Louis karjaiban voltam
-Louis,tudod járni-mondtam
-Tudom de ez így jó-mondta és adott egy puszit a homlokomra,berakott az autóba és elindultunk hozzá

Louis hozzá nem kicsi sőt felvettük a táskákat majd rendeltünk valamit és felettébb sokat ettem majd elmentem fürödni,és megint rám jött,oda mentem a vécéhez és kiadtam a vacsorámat.Na igen itt még nem tudtam,hogy ő miatta hányok és valakit elvesztek de valakit kapok

„Nem az a fontos, ki kezdi a játékot, hanem az, hogy ki fejezi be.” – John Wooden


Sziasztok!
Ez a rész  az egyik legfontosabb része a Maradj Velemnek.Szerintem már sejtítek mi baja van Alice-nek.
Nem sokára iskola,találkozunk a haverokkal más jó nincs is benne.Ezzel a képpel jó tanévet kívánok nektek:


És ezzel a számmal:Little Mix-Madhouse,a saját ossztályomról néha ez jutt eszembe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése