2013. augusztus 24., szombat

7.-fejezet

Az éjszaka a kórházban

A végén men az számít hány évet éltünk,hanem hogy mennyit Éltünk-Abraham Lincoln 






Ott állt mintha még mindig az övé lennék pedig már nem.
-Látom nem is hiányzom Alice-mondta úgy ahogy a sorozat gyilkosok szokták mondani
-Mit akarsz?-kérdeztem és kimásztam   a medencéből
-Téged,de előtte megölöm azt a Louis-t is-mondta és ördögién mosolygott
-Csak szeretnéd-mondtam és elindultam felé
-Drága Ali kettőnk közt az a különbség,hogy nálam van fegyver és igazán szexis vagy ebben  a fürdő ruhában-mondta és megnyalta az alsó ajkát,és basszus nála tényleg van fegyver és mi lesz a a fiúk haza érnek?
-Még egyszer nem merd ezt mondani rá-mondta Louis és a kertészeti cuccok tárolójához falhoz nyomta ami ott volt  a medence mellet volt.
-Louis ne!-kiabáltam oda neki de nem nagyon foglalkozót vele  és megverte James-t az exem pedig vissza ütött na ezek elkesztek verekedni!Nagyon jó!És ekkor megláttam Zayn-t az ajtóba
-Mi történt?-kérdezte tőlem halkan én pedig gyorsan oda mentem az ajtóhoz
-Zayn hozd le a fegyveremet ott van az éjjeli szekrényem fiókjában.Siess!-adtam neki parancsot,és elkezdet futni majd egy perc múlva már a kezembe volt a fegyverem és szép lassan elindultam felé de mire oda értem ár késő volt egy lövés hangját hallottam és Lou a földre esett,én pedig cselekedtem meghúztam a ravaszt ami James szívében állt meg.Oda szaladtam Louis-hoz és a sebre tetem a kezemet
-Zayn hívd a mentőket!-kiabáltam-kicsim tarts ki kérlek,men hagyhatsz el nem-mondtam neki már sírva a mentők és a rendőrök most értek ide a mentők Lou-hoz mentek én szép lassan levetem róla  kezemet a mi véres volt és valaki átölelt felnéztem és láttam,hogy Harry az én is át öleltem és ezzel össze véreztem az ingét ami a hatás kedvéért fehér volt.
-Ki lőtte le?-kérdezte az egyik nyomozó
-Én-mondtam sírva
-Asszonyom valomást tenne és persze kell egy ügyvéd-mondta
-Dehogy kell-mondtam neki flegmán ha duná ki vagyok
-De asszonyom kell a bíróság..-mondta volna ha nem szakítom félbe
-Nem kell 1 ez önvédelem volt 2 van engedélyem,mert F.B.I.-os vagyok,hol a francban van a seriff?-kiabáltam vele persze Harry még jobban szorítót magához
-A jelvényét láthatnám és már itt is van-mondta
-Elmegyek a jelvényemért-mondta és elindultam fel és pont találkoztam a seriff-fel
-Dr.Brandon,Jó Napot-köszönt a seriff
-Jó Napot megmondaná a kollégájának,hogy F.B.I.-os vagyok,előre is köszönöm-mondtam neki kedvesen
-Persze maga mennyen ahogy tudd a kórházba-ezzel elindultam fel a szobámba lefürödtem majd felvettem ezeket:
nem sminkeltem a hajamba is csak egy haj pántot raktam a táskában beleraktam a telefonomat és a jelvényemet majd lementem
-Mehetünk?-kérdezte Harry és láttam rajta,hogy ő is sír 
-Igen mehetünk-mondtam neki is már sírva 
-Valaki maradjon itthon?-kérdezte tőlem Harry
-Miért tőlem kérdezted?
-Hát er vagy a zsaru  és a helyszínelők miatt kérdezem 
-Igen maradjon és profilozó vagyok
-Akkor kimarad itthon srácok?
-Maradok én,majd ha elmentek utánatok megyek-mondta Zayn
-Köszi Zayn-mondtam neki és elindultunk 

A kórházban 
-Hol van Louis Tomlinson?-kérdeztem a recepciós-t 
-Második emelet műtő-mondta mi pedig oda mentünk és vártunk, én pedig leültem egy szérekre.Nem halhat meg azt nem tudnám elviselni ő nem neki élnie kell,gyerekeket kell neki szülnöm és összeházasodnánk mi ketten,csak ne halljon meg mert szeretem ő a mindenem,ha ő már nincs nekem mindenem elveszik hiába 180-as az IQ-um ha nem tudok rajta segíteni,ő nem fog meghalni,mondtam magamnak.Ebbe csak az a vicc,hogy sorozat gyilkosokat keresek,de egy gyilkossal osztottam meg az ágyamat,mert James az egy gyilkos nem más
-Önök a One Direction és Dr.Brandon?-kérdezte egy orvos aki a műtőből jött ki 
-Igen-mondta Harry-bemehetnek Mr.Tomlinson-hoz de egyszerre csak egy,nem tudjuk mikor fog felébredni de lehet,hogy ma vagy holnap vagy....-nem fejezte be de mind tudtuk mint akart mondani,"vagy soha"igen ez fájna nem is kicsit 
-Ki hívja fel Lou családját?-kérdezte Liam félve gondolom attól félt rá marad a feladat
-Én felhívom,úgy is sok a tapasztalatom ebben-mondtam Harry-től elkértem a telefon számot majd ahogy beírtam tárcsáztam 
-Igen,én Lottie Tomlinson vagyok-mondta igen ő Lou egyik húga
-Szia,Lottie én Dr.Brandon vagyok,ide adott anyukádat-kértem és leültem egy székre és most jön a legrosszabb elmondania a hírt
-Igen-szólt bele egy nő
-Jó Napot!Kérem üljön le-mondtam neki és vártam
-Megvan-mondta 
-A fiát baleset érte-mondtam és már sírt is
-Milyen balesetet?-kérdezte félve
-Lelőtték-mondtam és még jobban félt halotam  a háttérből Lottie hangját
-Hol van?-kérdezte 
-Las Vegas,kertváros St.Martin kórház ezen a számon engem bármikor elél de hívhatja Harry-t vagy bármelyik fiút
-Jó majd még hívom-mondta és kinyomot 
Eltettem a telefonomat majd vissza mentem,láttam hogy Harry nincsen itt gondoltam ő ment be,én leültem Niall mellé
-Mit csináljak Alice?-kérdezte 
-Nem tudom,Niall,nem tudom-mondtam neki és tovább sírtam és sírtam
-Alice te szereted igaz?-kérdezte az ír 
-Igen,Niall-mondtam neki kedvesen
-Eleanor nem szerette-mondta 
-Én szeretem nagyon is-mondtam.Niall tudod mit mondod mielőtt lelőtte?-hallgatott gondolom várta mit mondok
-Azt,hogy megöli Louis-t-mondtam és csak még jobban sírtam
-Dr.Brandon-jött elém egy doki
-Igen?
-Beszélhetnénk négy szemközt?
-Persze-mondtam és mentem utána 
-Gondolom ön tudd egy-két dolgot az orvosi dolgokról is-mondta kedvesen
-Igen
-Rossz hírem,Mr.Tomlinson-t a golyó a mellkasánál érte az esélyei nem túl jók-mondta 
-Kérem hívja csak Louis-nak ő is ezt szeretné-próbáltam mosolyogni-és mi???ez hogy lehet
-Sajnálom-mondta és vissza mentem és megláttam Harry-t persze azonnal oda mentem hozzá és megöleltem
-Harry,nem...biztos...túl...éli-mondtam szép lassan 
-De Ali élni fog és miatad fog élni,mert szeret-mondta a szemembe
-Tényleg?
-Alice rólad áradozott nekem órákat,és mikor téged emlitetelek megszorította egy kicsit a kezemet-mondta és mosolygott
-Alice,én végeztem menny be-mondta Liam és elindultam.Kinyitottam az ajtót és jobban sírtam Louis-t gépek vették körül oda sétáltam mellé
-Louis,kicsim ébredj fel kérlek-megfogtam a kezét-kérlek nem akarlak elveszíteni,ébredj fel kérlek-sírtam és még elkezdtem neki énekelni a Little Things-et mikor a végére értem kimondtam 
-Szeretlek-és elindultam volna ki ha nem szorítja meg a kezemet 

Abban a percben,hogy az emberek szerelmesek lesznek,hazuggá válnak-Harlan Ellison író

Sziasztok!
Ezentúl itt fogok nektek írni hátha van rá esély,hogy elovassátok!
Talán ez lett a blog legszomórubb része miközben írtam néha én is megkönyeztem majdnem.Ti mit szóltok a részhez és szeríntetek Louis mikor fog felébredni?
Köszönöm  a kommentket! 



2 megjegyzés:

  1. Úristen!Louis :'(
    Louis mikor ébred fel??
    Néha bekönnyeztem én is belőlem :'(

    VálaszTörlés
  2. Nenennenenn! Csak Louist ne! Ani nem lehetsz ilyen szemét;(

    Amúgy jó lett:)

    VálaszTörlés