2013. augusztus 12., hétfő

5.-Fejezet

Sziasztok!Tudom már megint késtem sajnálom!
AnettDx
UI.itt az új blogom:http://anett-panna-blogja.blogspot.hu/
Itt pedig kérjetek kritikát:http://bloggerland-girls.blogspot.hu/


Nem ismertem elégé



"Hogyha az emberek ismernék egymást, senkit se istenítenének vagy gyűlölnének." - Albert Harbort



Reggel a napsugaraira ébredtem Louis karjaiban az estére vissza gondolva semmit sem bántam meg de az bánt hogy megcsaltam James-t
-Szia-köszönt Lou felnéztem rá és láttam hogy mosolyog
-Szia-köszöntem neki én is
-Megbántad?-kérdezte de láttam hogy mosolyog szóval ő biztos nem bánta meg
-Nem-mondtam neki és felültem az ágyban sajnálatomra viszont Louis örömére elfelejtetem hogy nincs  rajtam  melltartó,és hát elégé bámult
-Látom tetszik amit látsz-mondtam neki nevetve-és felvettem a melltartómat és a bugyimat
-Ha  tudnád mennyire-mondta mosolyogva
-Gyere menyünk le-mondtam neki és felvettem a pólóját is
-Mennyünk-és megcsókolt-gyönyörű vagy
Elkezdtem húzni a konyhába ahol minden srác ott volt
-Na itt vannak a lepedő akrobaták-mondta Niall mire mindenki elkezdett röhögni
-Nagyon vicces vagy Horan-mondta neki Louis
-De tényleg hangosak voltatok és Lou majd nézd meg a hátadat Alice te pedig a nyakadat-mondta Harry és perverzen mosolygott gondolom elképzelte hogy mi történt az éjszaka és ránéztem Louis hátára és elégé hagytam nyomokat a hátán
-Nekem volt a legrosszabb én voltam meletük-mondta Zayn
-Lelehet szállni rólunk-mondtam nekik
-A zsaru fenyeget-mondta nevetve Niall-csak nem lelöksz minket
-Profilozó-mondtam neki
-Mi?
-Profilozó vagyok nem zsaru a különbség kicsit nagy-mondtam neki kedvesen-Ja és  Niall van nálam fegyver-mondtam és ittam a kávémból amit most rakott elém Louis,Niall pedig kiköpte a kávéját
-Mi van?-kérdezte vékony lányos hangon
-Nem lőnélek le titeket nyugi,de itt van a jelvényem is
-Megmutatod?-kérdezte Harry izgatottan
-Louis lehozod a táskámat?-kérdeztem kedvesen
-Mindjárt jövök-ezzel pedig elment
-Alice fent vagy twittwern?-kérdezte Liam
-Nem nem vagyok fent
Erre mind a négy srácnak leesett az ála
-De akkor hogy tartod a kapcsolatod  a  barátaiddal?-kérdezte Zayn
-Nincsenek korombeli barátaim  a legjobb barátnőm is Lücy aki 25 éves-mondtam nekik erre pedig még jobban leesett az álluk
-Itt vagyok-mondta Lou és megpuszilta az arcomat
A táskámból elsőnek  a fegyveremet vettem ki csak úgy szemétségből.Muhahha
-Megnézhetem?-kérdezte Zayn és rámutatott a fegyvere
-Várj-mondtam és kivettem belőle a töltényeket-most már igen
Erre pedig elvette kivettem a jelvényemet amit Niall fogott meg elsőnek majd a belépő kártyámat amire Harry tapad rá
-Látom bejönnek az F.B.I-os dolgok-mondtam nekik nevetve
-Nagyon menő a fegyvered,hány embert lőttél le?-kérdezte Zayn
-Akik megöltem vagy akik túl is élték?-kérdeztem vissza
-Először  a halottakat
-Akkor volt 5 ja nem mert volt még az is...,6 de volt még az is...meg volt még kettő...,ja meg az a pasas pontosan 10-mondtam és kihúztam magamat
-Akkor mennyi sérül  meg?
-12-mondtam
-Te durva csaj vagy-mondta Zayn mosolyogva-Louis vigyázz mert lehet verni fog az asszony
-Azt nem hiszem-mondta Louis

A délelőtt  további részében nem nagyon csináltunk semmit mivel megbeszéltem anyával megbeszéltem hogy átmegyek ma a fiúkkal és a csapatommal áthívtam Lücy-t is aki pont most jött meg
-Szia,Lücy
-Ali-köszöntött és megölelt-mi lenne ha ki csínositanálak?
-Mi lenne ha én téged,nézd meg Harry hogy néz téged-mondtam neki és oda kapta a fejét és Harry olyan"de jó csaj"nézéssel nézte
-Na gyere-húztam a szobámba ahol  leültetem az ágyamra és kezdőőtehetett  a munka a haját kivasaltam és kiengedteve hagytam
(Így nézet ki)

Aztán elkesztem keresgélni a szekrényembe és kiválasztottam neki ezt:

-Na milyen lett?-kérdeztem tőle
-Ha nem profilozó akkor stylis-t lehetnél-mondta mosolyogva 
-Én is felöltözök-mondtam neki és kilöktem a szobámból elmentem fürödni majd sminkeltem és végül felöltöztem egy piros ruhát vettem fel egy tű sarkúval a hajamat pedig összekötöztem hátul és cipőnek pedig egy fehér magassarkút:
(Így néztem ki)
Fújtam magamra egy kis parfümöt és kész voltam és elindultam le ahol már a fiúk is felöltöztek és megszólalt a telefonom
-Igen-szóltam bele
-Ali-köszöntött Gubler-csak azért hívlak hogy itt vagyok a ház előtt Cook-kal
-Megyünk-ezzel pedig kinyomtam 
-Gyertek-mondtam a fiúknak és elindultam kifelé
Köszöntem a két táramnak és elindultunk hozzánk.Az út 5 perces volt ez alatt m Gubler-el lenyomtunk 20 barkoba menetet á kicsit se vagyunk furák.Mikor megérkeztünk a húgom Carter nyitott ajtót és mivel Directiner a fiúk nem uszhaták meg a fótot mi pedig beljebb mentünk és ott volt már Sparks Posner és nem melesleg a családom ja és Ashley
-Sziasztok-köszöntem és megöleltem anyát majd a  két ikereket,Kevint és Ashley-t
-Robert-kérdeztem anyát a nevelő apámról
-Itt vagyok-mondta és megakart ölelni de én elhúzódtam,valamiiért sosem bírtam a pasast furcsa előérzetem van vele kapcsolatban,és ekkor csöngettek ahogy végig néztem a társaságon azt láttam mindenki itt van de anya nagyon mosolygott 
-Kinyitom-mondtam és elindultam az ajtó felé,mikor kinyitottam nem hittem a szememnek James állt az ajtóban 
-James,szia-köszöntem neki és mint láttam ő se hitt a szemének
-Alice,szia és megprórgetett a levegőben 
-De régen láttalak-mondtam neki
-Én is téged és milyen jól nézel ki-mondta és nem nézet a szemembe na valamit csin
ált
-Gyere menyünk be-mondtam neki és húztam magam után a Cole és Zack persze egyből a nyakába ugrottak míg Kevin csak közelebb jött hozzám és azt súgta a fülembe:Valamit csinált
-Tudom-tátogtam neki na igen nem csak én ütöttem apára
-Gyerekek gyertek enni-kiabált anya én el is indultunk.
Én Louis  és James mellet ültem velem szembe pedig Harry volt.Mikor leült mindenki leült már és szedet levest és  elkeztünk beszélgetni
-Na igyunk rátok-mondta Rob

2 órával késöbb 
Mindenki jól lakot és Niall menyit evett te jó isten Harry végig Lücy-val szemezet,és James-el viszont beszélnem kell, na Louis-ról ne is beszéljünk folyton a combomat fogta és ha előktem a kezét ő vissza rakta hihetetlen egy pasas az biztos,Ashley-nek pedig elmondtam hogy eljön velünk Londonba.Mivel most vége lett az ebédnek fére hívom
-James,gyere egy kicsit-mondtam neki erre ő fel állt és elindultunk fel a régi szobámba:


Mikor beértünk feletetem félve a kérdést
-Mit csináltál?
-Hol és mikor?
-Londonban nem nézel a szemembe-mondtam neki
-Nem csináltam semmit-mondta
-Profilozó vagyok és most is hazudsz-mondtam a szemébe
-Tényleg tudni akarod mit csináltam?-mondta és neki lökőt a falnak és a torkomat fogta-hát drága Alice megcsaltalak,és hogy miért?Mert nem bírsz velem lefeküdni azért folyton csak dumálunk vagy smárolunk de tovább soha nem mentünk vagy azt hallgatom ahogy azzal a szerencsétlen Gubler-el idézeteket mondtok egymásnak vagy sakkoztok vagy mit tudom én ja és és azzal a Tomlinson gyerekkel egy hét után lefeküdtél! és ezt honnan tudom?A nyakad drágám és az a szerencsétlen végig a combodat fogta!Na drágám erre van idézeted mondjad bátran-mondta és elengedett én pedig lecsúsztam a földre és elmondtam amit akart:
-"Ha erőszak lakik a szívünkben, jobb ha erőszakosak vagyunk, mintha felöltjük a szelídség jelmezét, hogy azzal leplezzük tehetetlenségünket." - Gandhi
-Ügyes-mondta és elkezdete szívni a nyakamat
-Hagyd abba-mondtam neki és próbáltam eltolni magamtól de nem sikerült-Louis ,Harry, Sparks!
-Ne kiabálj!-mondta 
Én pedig újra ordítottam és ezütal meghaloták mert Harry leszedte rólam James-t,Lou pedig oda szaladt hozzám
-Jól vagy?-kérdezte
-Én pedig megöleltem és így álltunk majd lementünk és mint megtudtam az exemet igen most már csak az lehet kidobták

One Direction ház(Este)

Na végre itthon vagyunk holnap is korán kell kelnem mert ki kell mennem a reptéré.Most a kertben ülök a hinta ágyban Louis cuccaiban és egy forró csokival a kezemben ,ja igen ahogy haza értünk Louis szakított Eleanor-ral és most együtt vagyunk
-Alice itt vagy?-kérdezte Harry
-Itt vagyok-kiáltottam vissza és oda jött hozzám és leült
-Lehetne egy kérdésem?
-Persze-mondtam neki
-Miért lettél profilozó?-kérdezte és rám nézet
-Mert megakarom találni apa gyilkosát és nem mellesleg jó hogy segíthetek-mondtam neki és ittam az italomból
-És nem undorotsz  ezektől a fazonoktól?
-Egy régi orosz közmondás azt mondja,hog"A gonosz nélkül a jó sem létezhet!
-Gyere mennyünk be mindjárt esik-mondta és elindultunk be én elköszöntem a fiúktól és elmentem fel aludni,persze Louis is jött és össze bújva aludtunk el



4 megjegyzés: