2013. augusztus 14., szerda

6.fejezet

Életem története

Sok minden megváltoztat minket.De az életünket családunkkal kezdjük és fejezzük is be-Antohny Brandt

Reggel az ébresztő óra hangjára keltem fel.Megnéztem mennyi az idő és 6:50-et mutatót van fél órám  elkészülni nagyon jó.Megpróbáltam úgy ki kelni az ágyból hogy ne keltsem fel Louis-t és sikerült is,elmentem fürödni majd smikkeleltem és elmentem öltözni egy kék ruhát vettem fel egy balerina cípővel és néhány kiegészítővel a táskámba beletakram a jelvényemet és a telefonomat majd hallottam hogy tudálnak így elindultam ki,mint szokott Gubler vezetett hátul pedig ott volt Lücy és Cook.Beszálltam Gubler mellé és elindultunk
-Na Ali,ugye hiányozni fogunk?-kérdezte aggódva Lücy
-Nagyon de főleg az ügyek megoldása-mondtam neki
-Tudod hogy mindig felfogunk hívni az ügyek milyat kell nekünk valaki Gubler mellé-mondta Cook
-Most megsértetem-mondta Gubler
Ezen pedig elröhögtük magunkat,az út hasonlóan telt végig dumáltunk,mikor megérkeztünk már mindenki ott volt a egytől egyik megöleltem mindenkit persze mindenki mondta,hogy sok sikert és ilyeneket majd oda értem Aaron-hoz
-Nagyon vigyázz magadra ott Londonban és ha megbánt ez a Tomlinson azzonal szólsz-mondta mint valami parancsot
-Te pedig mindig beszámolsz az új ügyről-mondtam és megöleltem,majd elindultak vissza haza....

Én is most értem haza a fiúkhoz és ahogy beértem a nappaliba már mindenki ott volt felöltözve,oda mentem Louis-hoz és adtam neki egy csókot majd leültem mellé a kanapéra és valami nagyon rá volt írva az arcukra
-Mit akartok?
-Akkor megkérdezem én,Alice elmeséled az életedet?-kérdezte Liam
-Ha akarjátok-mondtam nekik és neki kezdtem-1993 február 13-án láttam meg a napvilágot Rosalie Brandon és Robert Brandon első gyermeke ként Las Vegas-ban majd két évvel később jött Kevin majd Carter,Azt tudnotok kell hogy köztem és Carter között 12 év van és ebben az évben hallt meg az édesapám elrabolták egy sorozat gyilkos azt még tudnotok kell hogy ő is ezt csinálta  amit mi Sparks azt mondta a sírjánál hogy:
"A sírkő felett a legkeserűbb könnyeket azokért a szavakért ejtünk,amiket nem mondtunk ki és azokért a tettekért ,amiket nem tettünk meg" ez egy Henrietta Bichersto idézet,a  gyilkosát nem kapták el de én elfogom aztán kijártam az általánost persze barátok nélkül ebben az évben anya megismerte Robert-et mikor gimibe kerültem ő terhes lett az ikrekkel én egy évet jártam a gimibe majd elköltöztem a fővárosba,emlékszem a kedvenc tanárom brit volt és mindig vele beszélgetem és néha azt mondta nekem hogy:"Az amerikaiak nem ismerik a magánszféra fogalmát,nem tudják mit jelent.Abban az országban ez nem létezik"ez egy George Bernard Show idézet persze ezen mindig röhögtem aztán végeztem ő haza ment Angliába én pedig beálltam profilózonak persze előbb volt az F.B.I-os iskola ahol találkoztam Lücy-val és már ott a legjobb barátom lett majd eljött az idő és kiderült mind  a ketten profilozok lettünk,a többiek elfogadtak a barátaim lettek és 2 éve itt dolgozom röviden ennyi
-Mi volt az első ügyet?-kérdezte Zayn
-Egy elraboló volt 1 éve végezték mert közben megölt 5 gyereket
-Láttál már kivégzést?-kérdezte Niall
-Aha,mind két fajtát láttam
-Mért milyen fajták vannak?-kérdezte Zayn
-Van az mikor mérget kapsz és van mikor lelőnek-mondtam nekik
-Én jövök milyen sztárnak lenni?-kérdeztem őket
-Néha nagyon rossz a sok paparazzi miatt de a rajóngoink miatt megéri nagyon jó fejek-mondta Liam és mindenki bólogatott
-Mit csodáltok a legjobban a rajonngójitokban?
-Én azt,hogy mindig tudják hogy hol vagyunk-mondta Liam ezen pedig elketünk röhögni Harry pedig akkor jött be egy narancslével és annyira röhögőt hogy leöntött
-Köszönöm,Styles-mondtam neki
-Óó bocsi,Ali de majd Louis este megvigasztal
-Nagyon vicces-mondtam neki szemre hányás képen
-Alice-gyere húzott félre Lou
-Igen?-kérdeztem tőle kedvesen
-Elmegyünk vásárolni?A húgomnak akkor lesz a születésnapja mikor vissza megyünk-mondta és közben pedig a szempilláit rebegtette
-Menyünk de átöltözöm -felszaladtam és egy fehér blúzt vettem fel egy hosszú nadrággal és végül a balerina cípőmel  ja és a nap szemcsimmel majd lementem és  Louis már az ajtóban várt oda mentem hozzá és elindultunk.A kocsi ajtót udvariasan kinyitotta én pedig beszálltam.Lou bekapcsolta a rádiót amiben pont az ő számuk ment a One Thing és Louis elkezte  énekelni
-Nagyon ügyes voltál-dicsértem meg
-Köszönöm és itt vagyunk-mondta én pedig kiszálltam
-Hová menyünk először?-kérdezte Lou
-H&M-mondtam és elkezdetem húzni magam után.Mikor beértünk az üzletbe Louis végig meletem jött
-Na Louis melyik tesódnak kell ruha?
-Lottie-nak-mondta és elindult a tini részleg  felé
-Akkor te csak fogd a ruhákat-én pedig választottam néhány színes ruhát egy nadrágot és egy amerikás felsőt.Aztán elmentünk fizetni
-Na hová megyünk tovább?-kérdeztem
-Starbucks-mondta és most ő húzott a kávézóban Louis kért magának egy sütit nekem pedig egy jegeskávét,én elraktam a sütijét és elindultunk a kocsihoz és megint Loui huzott maga után ma milyen húzós kedvünkben vagyunk,nem?Na kik vártak minket ott?A paparazzik
-Hagyts le a fejedet én majd fezetlek-mondta és elindultunk.Sikeresen átvészeltük hál  istennek

Otthon nem volt senki így elindultam a konyhába ahol a hütön volt egy üzenet:
Elmentünk kajálni mert Niall már nagyon éhes volt,este jövőnk
Liam
-Louis!!!
-Itt vagyok-mondta és átölelt hátulról
-Kajálni mentek,Liam hagyott üzenetet-mondtam és adtam neki és puszit
-Akkor a milyénk az egész ház-mondta és elkezdte csókolgatni a nyakamat
-Ne Lou most ne-mondta és eltoltam magamtól
-Ok,akkor mit csináljunk?-kérdezte és megölelt
-Mondjuk tévézünk-mondtam neki
-Ok-elindultunk a tévé felé és mi másra rakta volna Louis mint a Castle-re,a barátom próbálta nézni de én mindig kritizáltam így végül berakta a Nagyfiúk első részét és összebújva röhögtünk a filmen mikor vége lett a filmnek megbeszéltük hogy elmegyünk fürödni a medencébe ,felmentem a szobámba és felvettem a fürdő ruhámat:

majd elindultam le és Louis már fürdőt is,bementem mellé és egyből lefrocskölt
-Louis!!-kiabáltam rá,de ő meg se hallotta és lehúzott a víz alá és kaptam tőle egy víz alatti csókot nem is egyet.

Majd felmentünk és az állt ott akire nem számítottunk és csak az járt a fejembe hogy jutott be? 

NA most a végére hagytam  a beszédet.Nekem ez lett az egyik kedvenc részem,de nem lett annyira izgalmas.Na szerintetek ki áll ott?
Anett Dx


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Nagyon tetszett hogy meg jobbanegismerhettük a főszereplőt. Igy tovabb!!!!!:))))

    VálaszTörlés
  2. Kész a kritika a blogodra! :DD

    http://bestchritics.blogspot.hu/

    VálaszTörlés