2013. augusztus 28., szerda

9.fejezet

Az érzéseink

Ha egy nő az érzelmeiről beszél nem  kioktatást vár,hanem azt hogy  meghallgasd!

 Utam egyből az orvosi szobába vezetett ahol ott volt Loui orvosa
-Felébredt-mondtam
-Már is megyek-mondta az orvos én pedig vissza mentem
-Mindjárt jön az orvos!-mondtam és leültem Louis mellé
-Én is szeretlek-mondta és mosolygott
-Tudom
-Jó Napot Mr.Tomlinson-jött be az orvos
-Csak Louis
-Akkor Louis,fáj még a sebe?
-Nem annyira-mondta és megfogta a kezemet
-Az jó,nagyon szerencsés,hogy ilyen barátnője van minden nap itt volt magával-mondta az orvos,Louis pedig rám mosolygott-végzünk néhány vizsgálatot és ha minden jó két nap és haza mehet most pedig hagyom pihenni-ezzel kiment
-Hallottalak minden éjszaka
-Éreztem,felhívom anyukádat-mondtam és tárcsáztam is
-Alice,szia-köszönt nekem Jay
-Louis felébredt-mondtam vidáman
-Komolyan?-kérdeztet vissza már ő is vidáman és pedig oda adtam Lou-nak a telefont
-Igen,anya komolyan-mondta ő is már vidáman
-...
-Aha
-...
-Várunk-letette és vissza adta a telefonomat
-Pihenj-mondta neki
-Előbb felhívom Harry-t
-De csak Harry-t
-Csak Harry-t-mondtam szigóruan
-Igen is-tárcsázta a legjobb barátját aki  persze örült a hírnek ő is mondta hogy bejönnek,és ekkor kopogást hallottunk
-Gyere-mondtam
-Louis!-kiabálták az ikrek
-Daisy Phoebe-mondta Louis
-Kisfima-jött ide Jay is
-Lou én hazamegyek este jövök-mondta és adtam neki egy puszit.Elindultam le az ajtóban találkoztam Lottie-val és Fizzy-vel köszöntem nekik ők is nekem és mentem tovább
-Ali,hová?-kérdezte Harry a bejáratnál
-Haza-mondtam
-Elviszlek-mondta és én elfogadtam elindultunk,az autóban,nem beszéltünk semmit.Kinyitottam az ajtót majd felmentem megfürödtem és ezeket vettem fel:

Aztán lementem,Harry a nappaliban ült én pedig mellé ültem
-Alice,te szereted Louis-t?-kérdezte és a szemembe nézett
-Igen,nagyon szeretem-mosolyognom kellet ezen mert szeretem de ezt kimondva
-Örülök nektek-mondta és ő is mosolygott
-És te és Ash?
-Elhívtam valahova és igent mondott
-Én is örülök nektek-majd megöleltem a legjobb barátomat,igen az a legjobb és örülök hogy tudok fele ilyenekről is beszélni
-Tudod Alice mikor először megláttalak megakartalak szerezni de aztán megismertelek és láttam hogy néztek egymásra Louis-ra-mondta ki öszintén
-Jó tudni-mondtam -gyere menyünk
Elindultunk az autóban énekeltünk és persze sokat röhögtünk.A kórházban bementünk Louis-hoz aki már evet Niallel együtt,Zayn pedig a barátnőjével beszélt,Liam pedig Louis-szal beszélt
-Ali,jól nézel  ki-mondta a barátom
-Én ezt nem mondhatom el rólad-és adtam neki egy puszit Liam pedig átadta a helyet és leültem
-Az orvos elvégezte a vizsgálatokat 2 nap és haza mehetek és akkor szombaton indulunk Londonba-mondta Louis vidáman
-Örülök
-Louis,pihened kell mi megyünk is-mondta Liam,és elmentek mindenki
-A családom szeret téged-mondta vidáman és elkezdte tekergetni az egyik vörös tincsemet
-Tényleg?
-Nagyon is-mosolygott és megcsókolt
-Louis szerintem aludnod kéne egész nap fen voltál-mondtam két csók között
-Még egy csókért-megtettem és ő is amit igért én pedig néztem ahogy alszik,és azon gondolkodtam mit tettem,hogy kiérdemeltem őt

A túl nagy szeretet se dicsőséget,se megbecsülést nem szerez az embernek-Euripidész

Sziasztok!
Remélem tetszett az új rész,arra a döntésre jutottam,hogy a blog 30 részes lesz és írok második évadot. 
Ebben a részben olvashattátok az egyik kedvenc idézetemet,ami a második,nektek hogy tetszik?
AnettDx

1 megjegyzés: