2013. augusztus 25., vasárnap

8.-fejezet

Végre 

Van egy férfi,ki neveket ír  sorban.Eldönti,hogy kinek élet,inek halál jusson.Nem mindenkinek ugyanaz a sorsa-Johnnyi Cash


3 hét múlva 

Nem ébredt fel.Még mindig nem.Az esélyei fogynak.Én pedig meghalok ha ő meghal.Ha megáll a szíve az enyém is.2 nap ennyi ideje van felébredni, ha nem ébred fel le veszik a gépekről.Mikor megtudtam Harry-nek megkellet fognia nehogy elájuljak.Az alvás nekem 3 hete csak egy emlék nem alszok max.2 órát,otthon se vagyok többet.Ashley azóta a fiúknál van,és hát Harry-vel kicsit jobban elvannak.Most is a kórházban vagyok csak most nem bent hanem,kint a váróban,most Jay van bent a fiánál talán ő az egyetlen ember aki többet sír nálam
-Ali,kérdezhetek valamit?-kérdezte Lottie
-Persze
-Mióta vagytok együtt Louis.szal
-1 hónapja,de ha nem számítjuk a balesetét akkor 4 napja-mondtam neki kedvesen
-Tudod ahhoz képest nagyon szeretheted őt-mondta
-Jobban mint hinnéd-mondtam neki
-Örülők-és megölelt persze vissza öleltem és ekkor csörgött a telefonom és Gubler  hívott,na igen már ők is tudnak Louis-ról
-Szia-köszöntem
-Ali,te löted le a pasit?-kérdezte és hallottam,hogy ki vagyok hangosítva
-"Aki ember vért ont,annak vérét  ember oltassák ki"-mondtam ezzel az idézettel igent
-Mózes első könyve-mondta Gubler és hallottam ahogy o többiek azt mondják,hogy nem már megint kezdik
-Jól tetted Ali-mondta Lücy
-Köszi és miért hívtatok?
-Az új ügy miatt,kell a segítséged-mondta Posner
-Mondjátok-mondtam és leültem egy székre
-Rituális gyilkosságok-mondta Morgan-furcsa jeleket hagy a testeken
-Akkor valószínüleg sátánista lesz,két féle sátánista van-kezdtem el-az egyik az aki lázadásból csinálja ezek tinik és valaki irányítja őket,és van a rosszabb aki tipikus sorozat gyilkos természet feletti erőket okolja  a miatt amit csinál
-ezt jó tudni-mondta Lücy
-Ezt akartuk csak Ali,majd még hívunk,és jó bulást  Loui-nak-mondta Lücy én pedig kinyomtam őket.
-Lottie haza megyek átöltözni-mondtam Lottie-nak és elindultam haza.Az utón végig zenét hallgattam.Mikor haza értem köszöntem a srácoknak majd elindultam fel.Lezuhanyoztam majd felvettem ezeket:
Lementem a fiúkhoz és Ash-hez
-Ali-ölelt meg Ashley
-Szia-öleltem vissza
-Bevigyelek Ali?-kérdezte Harry
-Lécci-mondtam neki 
-egyél valamit-mondta Niall,ki más??
-Nem Niall nem vagyok éhes-mondtam neki
-Alice,három hete csak reggelizel de még azt sem mindig-mondta Liam aggódással a hangjában
-Minek élek ha ő nem lesz?-mondtam és újra sírni kezdtem
-Gyere Alice-mondta Harry és és megfogta a kezemet és elindultunk ki a kocsihoz,beültünk és elindultunk.
A kórházban persze a recepción megismertek majd mentünk tovább.Láttam,hogy a Tomlinson família már  nincsen itt így előbb Harry ment be,én pedig leültem.Azon járt az agyam,hogy mit fogok mondani Louis-nak,de az biztos,hogy  kapni fog mert nem hajlandó kinyitni a szemét
-Megvárjalak vagy hazamenjek?-kérdezte Harry
-Menny én maradok megint-megöleltem majd bementem Louis-hoz,most sem nézet ki jobban mint eddig
-Louis,ébredj már fel!Minden Éjszaka itt vagyok veled!Csak ébrednél már fel!Szeretlek!Ébredj fel,kérlek-mondtam és leültem mellé a székbe és megfogtam a kezét majd elkezdtem énekelni a Don't let me go-t

-Alice-szorította meg valaki a kezemet-Ébredj,fent vagyok!És kérek répát-mondta Louis,várjunk Louis!!!
-Lou,kicsim-öleltem meg
-Azért még fáj-mondta és megcsokóltam majd még egyszer
-Szólok az orvosnak,és hozok répát is-mondtam és sírtam már megint,de most az örömtől,hogy él,az enyém újra az enyém

Nem tudod mit érzel.Az nem ugyanaz,mintha nem éreznél semmit-Gideon

Sziasztok!
Na,hogy tetszik?Szerintem nekem ez lett  a kedvenc részem a blogban,a következő részek már vidámabbak lesznek!A blog szerintem 50 vagy 40 részes lesz,de ha akarjátok mivel olyan vége lesz írok második évadot.Mint látjátok újítottam most már a részek végén is lesznek idézetek
AnettDx





2 megjegyzés:

  1. Ezzzzz ez ez....a kedvenc részem!!! Huh ez baromijolett!!!!!!!!!!
    Siesssssss! Nagyon örülők h Lou felébredt!!!!!

    VálaszTörlés
  2. OMG!!!
    Louis!Istenem!
    Gyorsan hozz új részt!!!
    Kedvenc

    VálaszTörlés