2013. július 4., csütörtök

Prológus

Prólogus

Sokan csak a tv-ből hallanak az én életemről!Ezek az emberek akik csak a tv elöt látják soha sem fogják megtudni milyen jó érzés elkapni egy sorozat gyilkost aki felnöteket vagy mégroszabb  gyerekeket öl. igen ez az én munkám profilózó vagyok ismerem az élet árny oldalát immár 2 éve most 20 éves vagyok 18 voltam mikor elkeztem ezt a munkát 17 évesen már lediplpmáztam nos ez hogy lehetséges hát úgy az általánost rendesen kijártam míg gimiben csak egy évet töltöttem mindenból elő éretségiztem majd jártam az egyetemre kriminálszihológia szakra ekkor voltam 17. 1 év se kellet és tádá az F.B.I-nak dolgozo és bánom e hogy ezt az életet válaztottam nem úgyanis apu is ezzel foglalkozott de mikor 12 voltam őt megölték és azota sincs meg a gyilkosa de a profil meg van róla ez az én élet célom megtalálni a gyilkosát, anya nem rajong azért hogy ezt csinálpm de nem is értekel nagyon szertem ezt csinálni és ő nem tudja mikor élve kihozol valakit és a szemedbe néz és azt mondja köszönöm vagy megtaláltál egy ilyen állátot és tudod hogy ez már több embert nem bánthad.Van egy jó kis csapatom velük járom Amerikát segítünk ott ahol kell. És hogy ki vagyok én?? Dr. Alice Brandon ez az én történetem

1 megjegyzés:

  1. Elolvastam pár mondatot és rájöttem, hogy egyáltalán nem használsz vesszőt és a fogalmazásod is pocsék. Ezek után kinek van kedve tovább olvasni szerinted?

    VálaszTörlés