2013. július 31., szerda

4.-fejezet


Sziasztok!
Tudom nagyon sokat késtem sajnálom,szerintem a részek hetente lesznek
Anett

Végre megtaláltuk őket

Michel de Montaigne írta:Semmi sem mélyíti el az jobban az emlékeket mint a felejtés utáni vágy

Az autót Gubler vezette nyomta a gázt ahogy tudta az út alatt Cook hívta a seriffet az erősités miatt
-Itt vagyunk-mondta Gubler
-Brandon,megvárjuk a seriffet-mondta Posner-egyértelmü hogy Brandon fog vele tárgyalni,Morgan te és Howe pedig fedezni fogjátok én  és Gubler itt maradok Cook te és a helyi rendőrök a házat foglyàtok körbe venni
-Itt vannak-mondta Lücy
-Mi a terv??-kèrdezte a seriff mikor ide ért
-Brandon Morgan és Howe bemenek de tárgyalni Brandon fog ön a rendőrei és Cook pedig a házat feszik körbe
-Mi benne vagyunk,mehetünk?-kérdezte a seriff  izgatottan
-Ne legyen izgatott lehet hogy most csinálja először de nem túl bulis dolog főleg hogy bent az emberek nem épp elmélyüek-mondtam gúnyos vigyoral az arcomon
-Brandon!-szólt rám Morgan
-Induljatok akkor érteve vagyok ti ketten-mutatott Howe-ra és Morgan-re-ne hősködjetek ha nem kell és főleg ha löttök ne Harry előtt
-Akkor mi megyünk-mondtam
Elindultam a ház felé szépen lassan mentem a ház ajtajáig mikor kinyitottam azt is szép lassan tettem a ház teljesen olyan volt mint egy tanyai háznak elképzel az ember a bejárti ajtó mellet volt még egy ajtó
-Most te jössz Styles!Ki legyen a következő a bandából?-jött a hang az ajtó mökül
-Le-sutogtam a két társamnak
Az ajtót most is én nyitotam ki  és elindultam a lépcsőn le szép lassan mentem hátul a két tarsam pedig csak előre nézet mivel ez volt a feladatuk hogy fedezenek mikor vége lett a lépcső sornak a fejemet balra fordítottam és már meg is láttam Way-t amint Harry-t üti valószinü nem választott én elindultam felé
-Brandon meg nem próbáld-szólított Lücy a vezetéknevemen szóval dühös
-De oda megyek Howe-mondtam neki ti bújatok el-mondtam neki
Én pedig elindultam be és kilátott meg először Sparks
-Vége van Jonathan-mondtam neki a kezemet amiben a fehyverem is volt leengedtem a lábam mellé
-Ali, jó hogy itt van-fordult meg ott hagyva Harry-t-Láttom elragta a fegyverét kár volt-és felvette a sajátját
-Ne löjön le!Még köthetünk vád alkut az ügyésszel de ha megteszi az sulyósabb lesz-mondtam neki szép nyugodt hangon nem hiába engem küldenek mindig tárgyalni
-Engem az sem érdekel ha lelő-mondta és már felemelte a fegyvert
-A feleségét már elfogtuk ő mondta meg hogy itt van-ezt amit most csináltam a csapatban mindenki utáta hogy ezt csinálom mert elkeztem dühiteni ha már a szép szóval nem érek  semmit
-Ő nem te ne ilyet-kiabált
-De ő mondta meg hogy hol vanű
-HAZUDIK-ordította és ekkor már tudtam mit akar csinálni felemeltem a kezemet amiben a fegyver volt és én is ráfogtam és Way meghúzta azt a bizonyos ravaszt és én csak azzal a külömbséggel hogy én a lápát céloztam meg.És ekkor egy hatalmas fálysalmat éreztem a mellkasomnál a kezemet egyből oda kaptam Lücy oda szalat hozzám Morgan pedig mentőt hívót
-Én jól vagyok nézd meg kérlek hogy Aaron él még-kértem meg
-Nem hagylak itt-mondta Lücy agodó hangon
-Kérlek ,én jól vagyok-láttam elindul Sparks felé ekkor én is elindultam Harry felé
-Jól van Mr.Styles?-kérdeztem meg a világ leghülyébb kérdését
-Maga megölte-mondta Styles ijedt hangon
-Nem hallt meg-mondta Morgan
-Harry mi most kimegyünk-mondtam neki és reménykedtem benne hogy Cook-ék már megtalálták a nőt
Kiszapadítottam Harry-t és segítettem neki fel állni majd elindultunk
-Itt vigyázon-mondtam neki a lépcsőnél
Épp ségben felértünk és majd kívittem
-Takarót és orvost-kiabáltam
-Jöjjön-mondtam Harry-nek beültettem az automba Cook hozot neki takarót meg persze jött az orvos én addig oda mentem Posner-hez
-A nő?
-A seriff kocsijában,Sparks és Way?-most jönnek mutatam az ajtó felé
Szaladtam ahogy csak tudtam és Sparks karjaiba ugrotam
-Aaron,rajöttem-mondtam
-Ez az én Ali-m büszke vagyok rád-mondta és megölelt
-Alice téged hív-kiabálta nekem Cook  és Harry-re mutatott
-Megyek-mondtam neki
Adtam még egy puszit Aaron-nak és elindultam
-Igen,miben segíthethetek-kérdeztem Harry-től
-Kezdjük azzal hogy egy időseg vagyunk szóval tegezödjünk-mondta és várta a válaszomat
-Meg lesz-mondtam neki
-És még azt szeretném kérdezni hogy elválalnád-e a szichológusom szerepét azt mondta az az ügynök-mutatott Cook-ra-szükségem lesz rá és persze ezzel együtt London-ba kéne jönnid-mondta
Na erre mit monjak?A munkámat nem hagyhatom itt
-Megkérdezem hogy elenkednek-e és mért pont én bent még féltél tőlem
-De csak benned bízom meg-mondta a szemembe
-És mért pont bennem?
-Mert mindig a te hangodat hallotam és veled beszéltem először-mondta még mindig a szemembe-még egy ilyen gyönyörű lányban ki nem bízna meg?
-Megkérdezem hogy mehetek-e
-Köszönom-mondta
-Semmi
-Szerintem mi mehetünk még vár ránk egy kihalgatás-mondta Gubler
-Te hogy jöttél ide?-kérdeztem ijedten
-A lábamon-mondta-vezetsz?
-Aha-mondtam neki-ülj be
Az utat vissza felé csöntben tettük meg senki sem beszélt én pedig azon gondolkoztam milyen lesz újra látni Louis-t,várjunk ez engem miért is érdekel?Na mindegy,beálltam az egyik helyre az örs mellet
-Gubler a diét a nő-mondtam neki
-Miért?
-A cuki pofidat szeretik a nők-mondtam neki
-Persze és legyen Ali-mondta én pedig kedvesen vissza mosolygtam rá
-Harry én felhívom Louis-t-mondtam neki
-Hogy szólitsam?-kérdezte
-Alice vagy Ali de nekem megfelel a Dr.Brandon is amelyiket akarod-mondtam neki és rámosolyogtam
A telefonomban beütöttem Louis számát és hívtam is
-Igen?-kérdezte Lou
-Jó hírem van,itt van velem Harry-mondtam neki
-Komolyan?-kérdezet izgatottan
-Komolyan Lou gyertek be-mondta neki mosolyogva és kinyomtam
-Hogy lehetsz ilyen boldog lelöttél valakit nem?-kérdezte Harry kiváncsian
-Az az ember rámlött és nem halt meg 1 pec és itt van aztán meg a börtönben lesz-mondta neki
-Értem és tetszik neked Loui-mondta
-Nem is
-Te nagyon is én sem bírom Eleanor-t mindenért nyavajog-mondta
-Hát nincs esélyem az egyszer biztos-mondta neki
-Brandon én végeztem a csaj tuti biztos skizofrén szóval nem beszámitható-mondta Gubler
-Király
-Megjöttünk-mondta Lücy-akodtam érterd Ali
-Tudom
-Te Harry vagy igaz?-kérdezte Harr-től
-Igen és te ki vagy gyönyörüm?
-Lücy Howe -mutatkozott be és elmosolyodott
-Ali  mehetsz kihallgatni-mondta Posner
-Megyek,jöttök?-kérdeztem a társaimat
-Én megyek mikor te hallgatsz ki valakit az olyan mint egy elő akció film-mondta Lücy
-Én is megyek a múltkori volt a legjobb mikor bevert annak-mondta Gubler
-Akkor go-mondtam nekik-Harry Louis-ék mindjárt itt vannak és még ma választ adok

A kihallgatoban már ott ült és a széken ugy ült mint egy kis király
-Fáj a lábam-mondta
-Szar ügy-álaszoltam nem túl kedvesen
-Ne legyen ilyen Alice
-Miért pont Harry?-kérdeztem
-Hátt az apja dönkre tette az életemet és vissza kapta volna ha nincs maga és azok ott-mutatott az üveg felé
-Ugy is tudta hogy megtaláljuk
Lehet lehet hogy nem de ő biztos megtalálja magát-mondta rejtélyesen
-Ki fog megtalálni?-kérdeztem
-Az titok-mondta és olyan örülten mosolygott mint ahogy a horror filmekbe szokott a gyilkos
-Ki  fog megtaláni?-kérdeztem
-Azt nem mondhatom meg-mondta és vigyorgott tovább
-MONDJA MEG!-kiabáltam rá
-Nem Ali drága nem fogom megmondani,de nem csak te fogsz meghalni
-KI FOG MÉG MEGHALNI?-kiabáltam és ráborítottam az asztalt
-Akit a legjobban szeretsz-mondta
-Láttom nem fogja megmondani-és elindultam a kilyáratt felé
-Dr.Brandon megfogja találni és ha megtalálta megöli magát-mondta
-Nem biztos az és van egy mondásom ami nem ölmeg...hát az meneküljön-és ezzel kiléptem mindenki  engem nézet én a szemeimel Harry-t kerestem és meg is találtam
-Harry ha megvártok megkérdezem hogy elmehetek-e-mondtam neki
-Megvárunk siess-mondta
-Mindjárt itt vagyok
Elindultam Sparks irodája felé bekopogtam és vártam a választ
-Gyere-kiabálta ki
Bementem és leültem az egyik fotelba
-Alice,mondját-fogadt kedvesen
-Azt szeretném kérdezni hogy elmehetek-e Harry-vel Londonba?! és hogy miért mert engem kért fel Pszihológusnak-mondtam el kertelés nélkül
-Menny de egy nagyon jó emberemet vesszi el és amit csináltál az, hogy feldühíteted ne csináld nagyon gyakran-mondta adta ki a "parancsot"
-Szerintem tudja, köszönöm ha bármi van vissza jövök
-Szólni fogok és nehogy elfelejt-mondta és megölelt-gondolom nem velünk fogsz repülni
-Igen szerintem,de a reptére kimegyek veletek
-Én is így gondoltam,menny közöld vele a jó hírt és éppen itt az ideje hogy veled egy korú barátaid legyenek
-Megyek majd a reptéren találkozunk-és ezzel elindultam Harry felé
Szinte már rohantam a kis csapat felé mikor oda értem Anne és Gemma egyből megköszönték amit csináltam ahogy a fiúk is
-Harry megengedte-mondtam neki és ő pedig megölelt
-Ez nagyon jó hír-mondta és a hangjában volt némi öröm is
-Ott hozzák-mondta Zayn gúnyos hangon
-Ne felejtse amit mondtam Dr.Brandon -kiáltotta oda nekem
-Azt se amit én mondtam-kiáltottam vissza
-Mikor megyünk?-fordultam újra a fiúk felé
-Pénteken-mondta Louis
-Az jó ha nem baj anyáéknál leszek-mondtam nekik
-De hogy alszol ott Harry neked köszönheti az életét szóval nélünk alszol-mondta Niall
-Ha a többiek is akarják-mondtam
-Akarjuk-mondták egyszere
Ezután 1 órára elindultunk a fiúkhoz én felhívtam anyát és elmondtam neki a híreket és persze kérdeztem Ashley-ről azt mondta jól van és nem baj ha maradt péntekig a srácok adtak nekem egy szobát elég nagy házuk de mivel már voltam itt annyira nem érdekelt most ébren fegszem az ágyban valami nagyon nem oké nem szerethetem Louis-t az képtelenség
-Alice-jött egy hang az ajtó felöl
-Gyere-mondtam és bejött Louis
-Nem tudok aludni-jött oda hozzám
-Èn sem-mondtam neki
-Ide jöhetek?
-Gyere-mondtam neki
-Tudod Ali most fogok csinálni valamit megüthetsz-mondta és megcsókolt és így folytattuk majd csókjaink egyre hevesebbek lettek.........és megtörtént azon az éjszakán az a dolog és hiába van barátnője nagyon jó volt miket beszélsz Alice?

1 megjegyzés: