2013. július 16., kedd

3.-fejezet

Tudom rövid lett de cserébe a kövi hosszabb lesz
AnettDX


A rejtett üzenet




Emerson ezt írta:Minden talány és a talány kulcsa egy újabb talány





-Hívom Sparks-ot-mondtam elsőre se másodikra de még harmadikra se vette fel. Gondoltam hívom Posner-t
-Aaron nem vesszi fel felhívom Posner-t hogy hol van
-Szerintem én tudom-mondta Gubler
-Hol?
Rámutatott a tévére szóval már nem csak megöltek előtte valakit ahogy láttuk de ott van az életem egyik legfontosabb férfi tagja aki apám helyet apám volt most ott van két örültek
-Lücy az felkélne venned-mondta Gubler
-Igen-szóltam bele
-Nem találják Sparks-ot
-Mi megtaláltuk gyertek ide-mondtam és letettem de akkor hívót Louis
-Szia-köszöntem
-Szia,van valami hír?
-Van de ezt sajnos nem mondhatom el de Harold jól van
-Köszönöm és szia-letettem a telefont. Elővettem a fegyver tartómat és ráraktam az övemre a jelvényemet pedig a zakómba,ezalatt Gubler Ashley-vel foglalkozott adott neki enni és inni
-Hol van?-kérdezte Lücy, szóval már ők is itt vannak
Csak a tv felé mutattam Lücy azt se tudta mit csináljon,mikor be jött a csapat többi tagja ők se tudtak mit mondtani erre az egészre. Majd a tévében megszólalt az elraboló megszólalt
-Na Dr.Brandon most nagyobb az ösztönzés?-kérdezte
-Ez veled játszik Brandon-mondta Cook
-Olyan mintha Alice gyenge pontjaira hajazna-mondta Morgan-mindig Ali-vel akar beszélni most pedig Sparks,de akkor mér a Styles gyerek kellet neki,de ha mindig olyat viszel akki fontos Ali-nek akkor a következő az a Tomlinson gyerek lesz vagy Howe
-Mèrt akarna engem??
-Talán apád egyszer lecsukatta-mondta Posner
-Lehet
-Hívjuk fel Parker-t-mondta Lücy
Elkezdte tárcsázni az informatikusonkat otthon
-Mondjátok.köszöntött minket
-Parker,Brandon apja csukatót le Jonathan Way nevezetű embert?-kérdezte Posner
-Nézem...,meg is van igen még mikor nyomozó volt bankrablássért
-köszönöm




1 nap múlva

Újabb test holtan ezúttal egy férfi azt már tudjuk hogy csak itt Las Vegas-ban vadászik,a sajtó csak annyit tudd hogy Harry nincs meg és ez pont elég is. Sparks nélkül is meggy a nyomozás de nekem nagyon hiányzik talán leginkább személyes okokból Way azóta nem jelentkezett Ashley-t elvittem hozzánk anya gondoskodóig róla amíg haza nem megyek,ugyan is nincsen senkije,
-Igen-vettem fel a telefont
-Látták az autót ami kirakta a testet-mondta a seriff
-Minden utat lezárni most ami kivezet Vegas-ból-mondtam
- Meglesz Dr.Brandon
Egy remény most itt vagyok Tommoék-nál és vele is beszélgettek most
-Mi a legrosszabb dolog abba hogy F.B.I-os vagy?-kérdezte mikor letettem
-Az mikor meg kell mondanod egy családnak a halál hírt egy mondat és összetörnek-mondtam
-És a legjobb?
-Mikor élve kihozol valakit akit elraboltak és azt mondja köszönöm-mondtam
-Lelőttél már valakit?
-Igen Louis le mert az ember rám lőtt.Most félsz tőlem?-kérdeztem
-Nem
-Én jövök,milyen híresnek lenni?-kérdeztem
-Nagyon jó azt csinálom amit szeretek énekelek-mondta
-Dr.Brandon csörög a telefon-kiabálta Niall
Beszaladtam a házba és felvettem a telefont
-Mit akar Way?-kérdeztem
-Ma legyen maga is a házba megtudja kit fog választani fönőke
-ott leszek még valami?
-Ja és ezentúl ott fogom hívni
Letetet már megint
-Ki volt az?
-Szerinted Louis?-kérdeztem
-Ő volt az?
-igen,este vissza kell mennem
-Már megint csörgött a telefon csak most a sajátom
-Igen-szóltam bele
-Alice, nagy gáz van már türelmetlen hagyott nyomokat nem távolittota el rendeden azokat-mondta Morgan
-Vagy azt akarja hogy megtaláljuk-mondtam
-Az is lehet
-Este gyertek a házba ott lesz valami  az előbb hívott
-Ott leszünk

1 óra telt el azóta még mindig itt vagyok a srácoknál velük és Anne-el beszélgettek  írtó jó fejek mind
-Nekem most mennem kell-mondtam-Viszlát
-Kikísérem-mondta Louis
Elindultunk Louis-szal az ajtó felé,Louis pont nyitotta volna
-Sok sikert-mondta és megcsókolt ez mi??van barátnője nekem meg barátom de akkor is olyan jó olyan lágy olyan nagyon jó,
-Köszönöm,meg lesz-mondtam és kiléptem az ajtón te jó isten ez mi volt??És miért akarom megint én nem lehetek szerelmes ebbe az emberbe ezek a gondolatok voltak a fejembe amíg vezetem

-Volt már valami?-kérdeztem  a társaimat
-Még semmi-mondta Gubler

30 percek később

Még mindig semmi eddig  Gubler-el egymásnak mondtunk idézetek a legújabb könyvből amit olvastunk
-Remélem ott van mindenki ugyan is kezdődig a műsor-mondta  Way
Erre mind arra fordultunk, a képernyőn ott Aaron, Styles is
-A müsőr az úgymond kiválasztás Styles is csak néző ahogy önök is-mondta-Na Aaron válassza ki ki legyen a következő halott
-Nem fogom-mondta
Erre megverte
-Válassz-mondta
-Nem fogok
Még egy pofon
-Válasz már Aaron-mondtam
-Legyen akkor Dr.Alice Brandon-mondta
-Nagyon jó választás,utólsó szó?Mielőtt meghalsz?-kérdezte
-Vannak első számú temetések,mintha vonaton jutnánk a paradicsomba-mondta és minden elsötétült.
-Neee!-ordította Lücy és sírni kezdet
Én csak azt ismételgetem amit mondod honnan olyan ismerős meg van
-Cook ide adnád a táskámat?-kérdeztem
Felemelte és átnyújtotta és elkezdtem benne keresni a dolgot és meg is van
-Ez az egy temető mellet van vagy ott is van ez egy Jules Renard idézet a temetésről-mondta
-Hívom a seriffet-mondta Cook
Alig egy perccel később vissza jött azzal hogy innen 5 percre ott van egy tanya a temető mellet

Felvett mindenki egy golyóálló mellényt és elővette a fegyverét.
Elindultunk Harry Styles és Sparks kiszabadítására.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése