2013. július 6., szombat

2.-fejezet

A ház

Winston Churchill mondta: Minnél messzebre nézel hátra annál messzebre látsz előre

-Felveszem-mondta a fönőköm
-Igen-szólt bele a telefonba majd kihangosította
-Dr.Brandon-nal akarok beszélni-mondta az elrabló
-Hallja magát
-Írja Alice!London Street 5 menjenek oda-ezzel lerakta
-Oda kell menünk-mondtam
-Te nem jössz Brandon-mondta a fönőköm
-De nagyonis megyek
-Legyen!-adta meg magát-1 óra és indulunk
Elindultam a kert felé azzal a szándékkal hogy megkeresem Louist,körbe néztem és a hintában ült.
-Louis-mondtam
-Mért jött?
-Tudom mit érez-mondtam
-Dehogy tudja
-De igenis, 8 éve én is ilyen voltam mint maga nem aludtam csak sírtam és vártam a hívást-mondtam
-Miért?
-Apámat 1hét múlva pontosan 8 éve ölték meg ilyenkor már nem volt velünk,Sparks vagy ahogy otthon hívom Aaron ő akkor is ilyen volt csak kicsit jobban agódott,apa halála után ő volt nekem az apa ideál ő tanított profilozni is
-Sajnálom-mondta és bele néztem kék íriszeibe azok a szemek!-kérlek tegezük egymást
-Renden-mondtam-Lou gyere menjünk be nekem mindjárt mennem kell
-Honan tudad
ad hogy nem alszom?-kérdezte
-Ismerem az embereket ez a munkám
Ekkor be értünk a nappaliba ahol egy új személy is ült a nő kb. 40 éves lehetett
-Jó Napot Anne vagyok Harry anyukája magával még nem találkoztam
-Dr.Brandon F.B.I-mondtam
-Ali indulnunk kell-mondta Lücy
-Viszlát majd még jövök-köszöntem
Elindultunk a kocsit Gubler vezette én az anyós ülésen barátnőm és Morgan hátul a többiek a másik kocsiban

Mikor oda értünk kaptunk gólyó álló mellényt elővettük a lámpánkat és a fegyverünket.

Behatoltunk senki sem volt  itt eddig már csak két helység volt hátra a fürdő jött szembe először mikor bementem nem hittem a szememnek a kádban egy hulla volt ami már egy kicsit büdös volt
-Mi van ott Brandon?- kérdezte Posner
-Nézd meg-mondtam
-Te jó Isten-kiáltott fel Lücy
Elindultam a nappali felé,amikor oda értünk nem hittem el amitt látok Harry volt a tévében ,göndör haja az arcához és a nyakához tapad a pólója véres  volt és elég durva sebek voltak rajta
-Ebbe a házba betörtek-mondta Sparks
-Ezzel félelmet akart kelteni-mondta Gubler aki most lépett be a szobába-Asszem tudjuk milyen álapotba van Styles
-A nőt a kádba ismerem Rose Osment övé a ház és terhes volt,az apa katona Affganisztánban -mondta a seriff-Te jó Isten ez ő?-kérdezte
-Igen ez Styles-momdta Posner-én hívok  több rendőrt
-Én meg felhívom Louis-t azaz
Mr. Tomlinson-t-mondtam
Beütötem Loui számát és hívtam is
-Igen-szólt bele Louis
-Szia Louis Alice vagyok szerintem gyertek ide de csak akkor ha bírjátok a durva dolgokat ja és a hulla szagot-mondtam
-Én biztos megyek a többiek nem tudom. Szia-letette

-Várjunk-mondtam-mit mondta seriff  hogy terhes de nem látszik rajta de ha ezzel is azt csinált
a mint az előzövel hol a gyerek?-kérdeztem
-Kell még egy orvosi vizsgálat de szerintem nincs méhlepénye-mondta Gubler
-Cook a sajtót tartsa majd kortában!-mondta Sparks-Brandon és Gubler mennek  a One Direction házba,Howe és Morgan maguk itt maradtnak a többiek maradnak a helyükön
Szirénak hangját hallotam gondolom itt van az erősités

30 perc múlva
Fél óra alatt a házat körbe keritették kordonar, a fiúk pont most jöttek meg Anne-l
-Jó Napot-köszöntem Miss Cox magának nem kéne bejönie-mondtam és pont most hozták a holt testet
-Az ügye ott nem Harry Dr.Brandon?-kérdezte Liam
-Nem Mr.Payne Harry él azt visszont nem tudom mondani hogy vírul-mondtam
-Mért?-kérdezte Zayn
-Bent meglátják-mondtam-jöjenek utánam
Elindultam a nappali felé,mikor oda értünk Anne mégjobban sírt a fiúk pedig próbáltak erősek maradni de Niall-nek és Zayn-nek nem sikerült.
-Dr.Brandon-szólitott a boncorvod
-Nekem most mennem kell Howe mindjárt jön
Elindultam az orvos felé
-Igen-mondtam
-Nincs méhlepénye-mondta-és már 72 órája halott és őt is megkinozták
- Köszönöm-mondtam

A nap további részében a Harry-t figyeltem néha kapott verést de az ember mindig háttal ált. Anne mindig sírt őt Liam vigasztalta én Louis-szal voltam ő kérdezet én válaszltam

-Na nézzük Styles-t-mondta Gubler mikor már cdak ketten voltunk
-Tudod mire nem tudok rájönni? A méhlepényes dologra
-Néhágy kulturában jelkép volt
-Azt én is tudom várj néhány állat
-Megeszi a vitamin miatt-mondta-nézd a képernyőt egy nő megy ott és egy kést visz magával
-Csak menjen el Harry  melet
Ès igazam lett elment melette egy másik irányba 10 perc múlva síkoltozás jött
-Valami kiáll a tévéből-elmendtem megnézni-Harry fogd be a füled
-Ki az?-kérdezte a tv-ből Harry
-Ki jött?-kérdeztem
-Ki maga-oribált Harry
-Szerintem hall téged-mondta Gubler
-Harry Dr.Brandon vagyok hol vagy?
-Egy tanyán és most houza a gyereket és azt az undoritó dolgot
-Ki Harry?
-A felesége folyton képzelődik olyanokat mond hogy sebek vannak a kezén és az arcán meg néha magában beszél a férfi pedig mégrosszabb ő durva-mondta
-Harry majd mégbeszélünk
-A nő skizofrén,és kanibál-mondta Gubler
-Ki kell hozni Harry-t-mondtam
-Tudom
Megcsörrent a telefonom
-Igen?
-Ali,Lücy vagyok nagy gáz van
-Tényleg az van
-Mondom  én,megvan az elrabló neve Jonathan Way
-Én jövök,ketten vannak a nő skizofrén a pasi is beteg
-Megvan a profil,szia-mondta
-Szia
Elmendtünk a rendőrségre tájékoztatni a zsarukat és nyomozokat kiket keresenek de a hely még mindig nincs meg.
A One Direction-t megnyugtattam hogy Harry jól van némi sebet leszámitva. Este úgy töntöttem meglátogatom kicsinek nem mondható családomat

Az ajtó elött álltam vártam hogy ajtót nyissanak
-Rie-mondta Carter a húgom ő mindig így hív de nem tom miért-gyere be
-Anya?-kérdeztem
-Itt vagyok Ali szívem-mondta
-Anya-öleltem meg-az ikrek Kevin
és Rob?
-Itt vagyunk-mondták az ikrek Cole és Zack
Őket is megöleltem majd Kevin is lejött nevelő apám Rob még dolgozik,családommal  vacsoráztam 5-kor indultam a házba gyalog mivel elég rossz környéken volt ezért elmentem egy sikátor mellett ahonnan kiabálások jöttek
-Segítsék!!!-kiáltott egy nöi hang
Elővettem a fegyveremet és elindultam
-Tegye le a táskát!-kiáltottam
-De hogy teszem,ez a nejem
-Akkor mèginkább hölgyem jöjjön ide,maga meg fusson-mondtam
-Mér kimaga?
-F.B.I-mondtam és elkezted futni
-Jöjjön velem haza,hogy hívják?
-Ashley-mondta
-Hát Ashley én Alice vagyok
Elindultunk a ház felé,ott Gubler a tv-t nézte majd rámutatott a készülékre.
Amitt ott látram nem hittem Harry-t minnél hamarabb kikell onan hoznom

1 megjegyzés: