2013. július 5., péntek

1.-fejezet

Az új ügy


Joseph Conrad írta: Felesleges egy természet feletti gonosz erőben hinnünk,az ember maga is képes mindenféle gonoszságra.




Mint minden reggel most is 6-kor keltem . Elekztem reggeli tevékenységeimet mivel tegnap elfogyott a kávé ezért pénzt is kell eltennem. Megmosakodtam majd felöltöztem,Elraktam a kocsi kulcsomat a jelvényemet a fegyveremet és egy kis pénzt.felkaptam a kaptam a kabátomat és indulhattam is

Elraktam a kocsi kulcsomat a jelvényemet a fegyveremet és egy kis pénzt.
Az autómal  elindultam  a Starbucks felé gondoltam viszek kávét a többieknek is.
-Jó Napot-köszöntem
-Jó Napot!Mit adhatok?
-8 kávét szeretnék
-Meglesz-mondta az eladó srác
-Ali-szólitott nevem a legjobb barátnőm aki egyben a kolégám is
-Lücy
Megöleltük egymást pont kész lettel a kávék és elindultunk a központ felé

A központban
-Sziasztok a mai gyűlést azzal kezdeném hogy ez egy nem túl szokványos eset lesz-mondta a főnököm Sparks-egy elrabloval állunk szembe felnőtteket rabol Las Vegas kert városában eddig három holttestet találtunk   kettő férfi és egy nő negyedik ember is eltűnt aki nem túl átlagos sőt a z úr neve Harold Edward Styles a One Direction-ből. Szerintem Brandon ismerheti  a bandád.
-Én nem vagyok olyan mint a többi korombeli -mondtam
-Én ismerem a lányom oda van értük-mondta a kollégám Lucy Cook
-Lényegtelen-mondta-A testeket mindig megkínozva találják meg szóval indüljünk mininél előbb.
Elindult mindenki az irodájába a táskájáért majd elindultunk a reptérre.


A repülőn

-Amit nem mondtam el a központban az az hogy a nőnek hiányzott a méhlepénye ugyanis terhes volt császár metszést végzet rajta-mondta főnököm
-A két agyas már biztos tudja miért igaz?-nézet rám és Gublere a társunk Morgan
-Nem még nem tudjuk-vágtuk rá egyszerre
-OK-mondta
-Brandon és Howe ti menyetek a  One Direction-hoz,mi Posner-el elmegyünk az első tett helyre, te Cook a helyi seriffel mész arra a helyre ahol a  nőt ölték meg., Morgan és Gubler ti a második tett helyre mentek-kaptuk meg a parancsot
-Szerintem gondolkozunk,addig míg le nem szállunk-mondta Posner a csapat második legidősebb tagja
Mindenki gondolkozót míg mi Gubler-el játszottunk sakkot
- A két zseni sakkozik-jegyezte meg legjobb Lücy-erre kíváncsi vagyok
Az idő csak telt de még senki sem állt vesztésre furcsa nem???
-Leszállunk-mondta Cook
Mindenki elkezdett készülődni

Az One Direction ház előtt

Lücy becsöngetett a házba
-Igen nyitott ajtót egy szőke kék szemű srác
-Jó Napot!Howe különleges ügynök vagyok a hölgy pedig a társam Dr.Brandon-mutattuk fel a jelvényünket.
-Jöjjenek be-mondta-Niall Horan vagyok
Niall befedett minket a nappaliba.
-Miért Dr.Brandon-nak mutatsz be mindig?-kérdeztem a barátnőmet
-Ali 20 éves vagy azt akarom hogy komolyan vegyenek-mondta
-Köszönöm
A nappaliban 3 kisírt szemű szemű srác várt minket
-Srácok az ügynökök az F.B.I.-TÓL-mondta
-Jó Napot!Howe különleges ügynök vagyok a hölgy a társam Dr.Brandon-mondta Lücy
-Beszélgetni szeretnénk magukkal-mondtam
-Üljenek le én Liam Payne vagyok ő itt Louis Tomlinson balomon pedig Zayn Malik-mondta Liam
-Köszönjük Mr.Payne-mondtam
Leültünk.
-Volt maguknak olyan fenyegetésük ami hosszabb ideig tartott?-kérdeztem
-Nem nem volt Harry-nek nem csak nekem és Liam és Zaynek a barátnőink miatt-Mondta Louis
Mégkéerdeztünk párat megálapotunk abba hogy szerelünk ide egy olyan kütyüt ami lenyomozza a hívásokat és én és  Lücy mindig itt leszünk

-Mennyi az esély hogy túl éli?-kérdezte Louis
-Tudja Mr. Tomlinson. Nagyon kevés de ha sikerül kihoznunk élve örök traumát okoz majd neki és még az is lehet hogy a kiszabadításakor meg kell ölnöm az  elrabloját-mondtam
-Kérem szólítson csak Louis-nak és megölelhetem?-kérdezte
-Persze,akkor engem szólítson csak Alice-nek
Ez az a szakma mikor  az ember nem fogy ki az ölelésekből.
-Louis én itt aludnék a nappaliba ha nem gond-mondtam
-Persze aludjon csak,ha meg kérdezhetem  maga hány éves?
-20 vagyok-mondtam
-Ilyen fiatalon már doktor?-kérdezte
-Tudja Louis ez hosszú
Csöngettek
-Megyek kinyitom-mondta
Én pedig bementem a szobába
-Jó Napot- köszönt nekem egy rózsaszín hajú lány-Perrie Edwards
-Dr.Brandon-mutatkoztam
-Biztosan ön a nyomozó-mondta
-Profilozó vagyok nem nyomozó kicsit nagy a különbség-mondtam
-Alice bemutatnám a barátnőmet Eleanor Caldert-mondta Lou
-Jó Napot Dr.Brandon-mutatkoztam be neki is
-Eleanor-mondta
-Szerintem én lefekszek aludni ahogy a többiek is. Jó Éjszakát-mondta Louis és elindultak Eeanor-al
-Én is megyek.Jó Éjszakát-mondta Perrie
-Jó 8-mondtam
Gondoltam én is lefekszem aludni a kanapén már meg volt ágyazva,de előbb felhívom a barátomat James-t

Igaz James már 26 de ez lényegtelen én így szeretem
-Szia James. Milyen London?-kérdeztem
-Szia Ali.Nagyon jó és hová utaztatok?
-Las Vegas
-Látogasd majd meg a szüleidet-mondta
-Meglesz-mondtam
-Jövő héten találkozunk-mondta
-Vagy nem
-Egy hét alatt megoldjátok
-Lehet
-Szia most mennem kell.Jó Éjszakát
-Szia
Majd letettük.Elmentem fürödni majd bebújtam az ágyba

Álmomban azt a Harry Styles-t láttam és magamat én golyó álló mellényben voltam és fegyvert szegeztem valakihez.Ekkor csörgött a telefon
-Igen-vettem fel
-Dr.Brandon jó hallani a hangját-mondta egy kicsit ismerős hang
-Ki maga?-Lücy és Liam lent volt a nappaliba
-Az aki elraboltra a kedves kis sztárocskát
-Mit akkor tőle?-Ekkor már mindenki lent volt
-500.000.000 dollárt
-Mit csinált vele-mondta Louis
-Csak egy kicsit ki kérdeztem és volt amire nem akart válaszolna na azt kivertem belőle maga ismeri ezt a módszert igaz Alice?-kérdezte
-Mi??-kérdezték a srácok egyszerre én csak Lücy-ra néztem
-Most leteszem majd még keresem-mondta

A szobában csent volt.
-Miért most kereset minket-kérdezte a társam
-Azért Lücy mert ez egy átkozott játék,ő akar minket vezetni.Hívd a többieket
-Ennyiből rájöttél?-kérdezte
-A legjobb F.B.I--os vérre folyik az ereimben
-Hívom őket
Mit értet azon hogy kiverni eddig csak két embert ütöttem meg ezért tudom nem túl jó szokás de más esélyt nem adtak .Fel kell hívnom az informatikusonkat
-Szia Ali-köszöntött-Parker
-Szia kéne Tom Forest-nek és Maxwell Graymark lak címe
-Keresem meg is van az előbbinek nincs meghalt az utóbbi pedig eltűnt az utolsó adat amit  tudunk az az hogy 2008-ban vett kártyával egy kiló kenyért
-Ok.Kösz Majd hívlak
Letettem a telefont a csapat többi tagja már megérkezett.
-Ki megyek a kertbe-mondta Louis
Mikor kilépett megint megcsörrent a telefon


















1 megjegyzés: