2014. január 2., csütörtök

2.évad/15.fejezet

Anya 
Élni annyi, mint azt érezni, hogy egészen azzá leszünk, amivé lehetünk.


Lena szemszöge 

Mikor felébredtem egy állomáson voltam,mint a Harry Potter-ben csak felém nem Dumblidor jött ha nem egy sötét vörös hajú nő, nem túl magas sőt alacsony nálam kisebb, fehér ruhája olyan volt mint a görög istenőké és úgy is nézett ki, saruja barna volt  és ahogyan egyre közelebb jött megláttam ki ő. 
-Anya-mondtam hitetlenkedve 
Nem hiszem el,hogy ő itt és...és ez nem lehet 
-Lenám-mosolygott 
-Meghaltam?-kérdeztem 
-Nem egészen-mosolygott és leült egy padra-gyere kicsim 
Elindultam felé és leültem de ránéztem és megöleltem és sírtam, nekem nem jutott ki ez soha, anyát ölelni 
Ezután leültem és megfogtam a kezét 
-Hol vagyok?-kérdeztem 
-A purgatóriumban a föld és a menny közötti helyen-magyarázta 
-És miért vagyok itt?-kérdeztem 
-Előbb elmesélek neked valamit. Én mindennél jobban szeretem apádat,de mikor én meghaltam én is idekerültem és én is választhattam hozzám a nagyapád jött el, aki az én őranygyalom volt, és ő is kérte hogy válasszak. Ha azt mondtam volna hogy visszamegyek hozzád és apád hozz akkor ma is élnék, de én apámat választottam és a mennyben élek, és most mondhatott az hogy nem szeretlek de én így akartam. De a második estén mikor apádat már láttam szenvedni megbántam a döntésemet én elhagytam nem 3-szor négyszer és négyszer véglegesen-sírt és átölelt-Lena,kincsem válaszd Jace-t mert szeret és nem akarja hogy elhagyd és apádat se hagyd cserben 
-Visszamegyek anya, de én szeretlek és mikor meghalok akkor is fogunk találkozni?
-Igen,kicsim, de szép lettél én Lenám vagy Jay, jó fej az a Tristan gyerek-mosolygott 
-És lesz gyerekem?
-Nem is egy,de ez titok-ölelt meg-menned kell 
-Szeretlek-ezután elindultam 

Mikor a kórházban voltam Selena hangját hallottam 
-Engedjetek be a lányomhoz!-kiabált 
-Sel-mondta apa 
Ekkor azonban kinyílt az ajtó és valaki bejött, de nem tudom ki. Próbálom kinyitni a szemeimet de nem tudom. Miért nem! Elvileg élek 


Louis szemszöge 
A világ legrosszabb egy hete ez az én Lenám,Selena rontott be hozzá,én pedig itt maradtam egyedül és éppen most jött Harry és Jace, Jace oké vele az egy hét során megbarátkoztam egész rendes srác, de az apja 
-Mi van Styles jöttél megint pofázni?-kérdeztem 
-Nem,veled akarok beszélni-mondta
-Én bemegyek-mondta Jace aki be is ment 
-Mi az Harold?-kérdeztem 
-Sajnálom,Lenát-mondta leült mellém 
-Gondolom mennyire
-Tényleg sajnálom
-Tudod Harry néhány éve Alice feküdt ott bent és azt mondat hogy nem szeretem, tudod olvastam újságot és azt volt benne hogy megcsaltad Ash-t,na ki nem szeret kit?-röhögtem fel gúnyosan  
-Az más volt-mondta
-Miben? Tudod a fiad miért akarja azt hogy Jace-nek hívják? Mert nem akar olyan lenni mint te-mondtam 
-Tudom, és Lou sajnálok mindent, barátok?-kérdeztem és kezét nyújtotta és pedig elfogadtam ezt 
-Akkor jössz holnap golfozni-röhögött 
-Inkább focizunk-mondtam 
-Oké

Nem sokára úgy este felé Jace rohant ki és azt mondta felébredt. ekkor berohantam és megöleltem a lányomat és sírtam örömömben 
-Szeretlek-mondtam neki és sírtam a válába 
-El?-kérdezte ezután felhívtam a barátnőmet aki jött is. Ezután mi öten voltunk ott , Jace végig Lena kezét fogta és beszélgetünk....egész éjszaka. 

Csak csukd be a szemedet, és élvezd a hullám vasutat, ami az élet.

3 megjegyzés: